Zoenen is een zoen op de mond of? Echt tongzoenen doe ik niet meer zovaak.
Nah wel een beetje een uitgebreide kus. Niet een snel kusje. Hoeft geen getong te zijn ofzo
En heb je een vast moment dat je je telefoon bewust weg legt in de avond? Bijv. 21:30 uur ofzo.
- Ja
- Nee
0 stemmers
Ik zou best wel willen gaan, maar weet dat ik dat niet aankan. Vind het namelijk wel heel belangrijk
Boeit het je echt niet dan?
Ja, precies dit dus! Iedereen kijkt me altijd zo raar aan als ik dat zeg. Ik houd enorm veel van bloemen en planten, maar op een vaas vind ik zo zonde!
Kan je een iPad meenemen dat ik je dan ff facetime zodat ik er digitaal bij ben?
#luieactivist
Anders maken we er een zoom meeting van, kunnen we allebei digitaal protesteren als Grace ons ff in de lucht kan houden
Ga jij vnv oranje tegen Noorwegen kijken?
- Nee
- Ja!!
- Oh is dat vanavond? Leuk zeg ga ik doen
- Oh is dat vanavond? Nee.
0 stemmers
Ik vind het echt zuur dat ik niet kan!! Maar m’n broertje gaat wel (eindelijk!! Hij wil nooit met me mee naar demo’s) dus ik laat hem wel een bord namens mij meenemen ofzo
Mijn vriend vertelt me dit echt net, en dat het blijkbaar best een belangrijke wedstrijd is. Boeit me niet mega, maar als je me chips en wijn geeft zorg ik wel dat ik mee ga juichen.
Ik ga kijken voor VVD vind dat echt zo’n knappe man 
Maar vind Memphis ook knap. En voetbal sowieso ook leuk dus easy
Ik wil op je eerste vraag gewoon graag ‘nee’ antwoorden 
Ik maak een heel drama over die eendenbek. Het lijkt me afschuwelijk maar ik heb er nog geen ervaring mee.
Dit is anoniem, vond je de eendenbek pijn doen?
- Nee totaal niet
- Ja een beetje
- Ja het deed veel pijn
0 stemmers
Ik heb alleen een eendenbekervaring tijdens mijn bevalling maar toen had ik zoveel andere pijn om mee te dealen dat ik me niet kan herinneren dat ik van de eendenbek ook maar iets gevoeld heb. Maar ja, is niet echt representatief denk ik dus.
Totaal niets van gevoeld. Het enige dat ik er vervelend aan vond is dat je met je benen wijd moet en dat iemand met een lampje naar binnen schijnt. Maar ik denk dat niemand dat prettig vind.
Love voetbal maar ik haat alle interland wedstrijden en oefen dingen 
Geen prettig gevoel maar vond het totaal geen pijn doen! Meer gewoon wat ongemakkelijk om daar zo te liggen maar de (huis)arts is t wel gewend denk ik altijd maar dus ja ach
Doet geen pijn bij mij. Inbrengen voelt een beetje gek, een metalen voel je meer dan eentje van kunststof. En als ie goed zit voel je dat de boel wat open gerekt wordt maar pijnlijk vind ik dat niet.
Je ligt er inderdaad alleen een beetje oncharmant / kwetsbaar bij, maar dat ligt iedereen die in die stoel moet. En het is het werk van degene die de eendenbek inbrengt. Denk dat de arts al vergeten is hoe je er uit zag als je de deur uitloopt.
Ik ben helemaal niet bang voor hoe ik erbij lig, dat zou me een worst wezen. Ik heb een abortus gehad, een miskraam en nog meer. Maar geen eendenbek, dus de eventueel pijn van dat lijkt me afschuwelijk en ik krijg dat bijna niet mn hoofd uit. Ik ben zo bang voor dat apparaat. Afschuwelijk lijkt me dat.