Stel je persoonlijke vraag #30

@Nox
ja dat zegt hij ook!
dat je de volgende dag ook heel moe bent omdat je de halve nacht hebt liggen vechten tegen het wakker liggen
en zeker niet nadenken van: kut nu kan ik mn werk niet morgen doen of nu zie ik er morgen niet uit etc

eigenlijk is dit de samenvatting van dat boek

12 likes

Als jij een bos bloemen krijgt/koopt voor in een vaas. Wat doe jij dan?

• Ik snijd de onderkant schuin af
  • Ik knip het met een schaar
  • Ik heb hier een speciale tool voor
  • Iets anders
  • Niets van dit alles

0 stemmers

Of ik knip het schuin met een schaar, want met een meisje snijd ik gegarandeerd in m’n vingers. Ook heb ik zo’n tool van de bloemenwinkel die ook wel handig is. Ligt een beetje aan de dikte van de takken.

Wow, het resultaat van deze poll vind ik best verrassend eigenlijk (95% neemt telefoon mee naar de slaapkamer). Of ook weer niet. In ieder geval heeft het mij echt veel rust gegeven sinds ik m’n telefoon in de woonkamer laat. Vind het ook een groot voordeel dat je makkelijker/sneller je bed uit komt doordat je op je telefoon wil kijken. :sweat_smile:

2 likes

Mijn telefoon is 's nachts mijn klok en 's ochtends mijn wekker, dus ik neem mijn telefoon wel mee naar de slaapkamer, hij gaat verder wel op vliegtuigstand. Dus de uitslag is wellicht wat misleidend? Want telefoon meenemen is niet hetzelfde als telefoon gebruiken.

7 likes

Ik vind bloemen krijgen zo stom. 2 weken lang kijken naar (hiervoor) mooie bloemen en wachten tot ze dood gaan. Ik heb liever dat ze niet geplukt worden en langer leven.

Heel vaak laat ik ze in hun folie/papieren bak staan en zijn ze na een week dood. Of ik geef ze aan de buren zodat ik er toch iemand blij mee maak.

Ik vind het wel mooi hoor. Maar gewoon zonde. Zonde van de bloemen en het geld. En m’n tijd.

7 likes

Wist je dat I Will Always Love You van Whitney Houston een cover is van Dolly Parton?

• Ja
  • OMG nee

0 stemmers

Ik ben in shock, kom hier net achter.

Schuin afsnijden en ik heb op de een of andere manier ook in m’n systeem dat het helpt om ze een stukje in te snijden (meer oppervlak om water op te nemen?) maar ik weet eigenlijk helemaal niet of dat zin heeft nu ik er over nadenk

Gaatjes prikken in de steel helpt ook zodat ze niet te groot worden. Doe ik bijvoorbeeld vaak bij zonnebloemen. Sommige worden echt mega en dat kan m’n vaas niet aan haha

1 like

en dat ze die op dezelfde dag geschreven heeft als jolene!

set for life in 1 dag werk

33 likes

Vind jij het onhygienisch als mensen die in de bediening werken hun haren los dragen?

• Nou nee
  • Ja
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Kijk je normal people? Of heb je het al gekeken?

• Wut
  • Ja
  • Ik heb het boek gelezen

0 stemmers

Een eendenbek, hoe vervelend vind jij die ervaring?

• 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
  • 6
  • 7
  • 8
  • 9
  • 10
  • Geen ervaring mee

0 stemmers

Heb je zin in de herfst?

• Ja
  • Een beetje
  • Nee

0 stemmers

Ben je tevreden over je eigen kledingstijl?

• Ja
  • Eerder wel dan niet
  • Eerder niet dan wel
  • Nee

0 stemmers

Wanneer heb je voor het laatst gezoend?

• Vandaag
  • Deze week
  • Vorige week
  • Een paar weken geleden
  • Een paar maanden geleden
  • Langer dan een half jaar geleden
  • Langer dan een jaar geleden
  • Ik heb nog nooit gezoend

0 stemmers

Ben je weleens in therapie geweest?

• Ja weleens
  • Wel vaker
  • Nee nog nooit

0 stemmers

Zoenen is een zoen op de mond of? Echt tongzoenen doe ik niet meer zovaak.

Nah wel een beetje een uitgebreide kus. Niet een snel kusje. Hoeft geen getong te zijn ofzo

1 like

En heb je een vast moment dat je je telefoon bewust weg legt in de avond? Bijv. 21:30 uur ofzo.

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik zou best wel willen gaan, maar weet dat ik dat niet aankan. Vind het namelijk wel heel belangrijk

Boeit het je echt niet dan?

1 like

Ja, precies dit dus! Iedereen kijkt me altijd zo raar aan als ik dat zeg. Ik houd enorm veel van bloemen en planten, maar op een vaas vind ik zo zonde!

1 like

Kan je een iPad meenemen dat ik je dan ff facetime zodat ik er digitaal bij ben?

#luieactivist

8 likes

Anders maken we er een zoom meeting van, kunnen we allebei digitaal protesteren als Grace ons ff in de lucht kan houden

10 likes