Nooit meer zulke goede boeken gelezen hierna.
Enige is dat lacrosse altijd, ik ben niet zo sportief 
Die heb ik ook gekregen maar heb mooi een zelftest besteld hoor
Haha ja altijd dat lacrosse, gelukkig stond er een plaatje van iemand met een net aan een stok want ik kende dat niet hoor.
Heb er ook vele waardevolle levenstips uitgehaald zoals “borstel je haar elke avond 100 slagen zodat het gaat glanzen” en “deel de snoepjes uit je tuck box met je vrienden want anders eet je er te veel en daar krijg je puistjes van”
Vind het nog steeds een mysterie waarom ze in Nederland Pitty heette trouwens (is dat überhaupt een naam?) In de engelse versie heette ze Darrell haha.
Edit: sowieso vertalingen van oude boeken: ik had van little women/onder moeders vleugels/op eigen wieken ook verschillende versies (ik kreeg van iedereen afdankertjes) waarin de hoofdrolspeelsters “Greet, Jo, Liesbeth en Amy” danwel “Meta, Jo, Betsy en Amy” heetten. En in de ene versie breide Liesbeth een paar handschoenen voor meneer Lawrence en in de andere borduurde Betsy pantoffels voor hem. En Amy kreeg straf om ingelegde abrikozen en in de andere versie om 'latjes kauwgum". Was verwarrend 
O jeetje haha helemaal gemist :’)
Toen ik die boeken las als nineties kid merkte ik wel al dat ze verouderd waren, kende ook sommige woorden niet (en lacrosse idd
). Maar kwam er dus nu pas achter hoe oud: 1946! En de dolle tweeling, ook van haar, is van 1941, gewoon tijdens de oorlog gezellige boeken over een kostschool geschreven.
Ik zie allerlei scenario’s voor me, en vooral dat dat ding er niet in past omdat ik wel eens heb gehoord dat ik hele smalle bekken heb? Ik krijg nog net niet een paniekaanval. Ik weet ook dat ik het groter maak ik mn hoofd maar oh mijn god. Als iemand mij een pb wil sturen van hoe een gewoon standaard uitstrijkje gaat, dan hoor ik het graag. Eerst begon ik al te janken omdat ik alleen maar zo’n ijzeren naar ding voor me zie die erin moet met mega hartkloppingen. Ik weet dat mn hoofd dit doet maar het is echt doodeng.
Wat lief! Helaas stelt heel weinig me gerust, hoelang duurt het ongeveer dat dat ding erin zit? Mn moeder en mn vriend hebben beide gezegd wel dan mee te willen. Nou dat vind ik dan weer veel te ver gaan maar die tang aaah. En ik ga zeker wel aangeven dat ik bang ben ervoor, ik heb wel een goede band met mn huisarts en die heeft mn vagina ook wel vaker gezien, daar maak ik me geen zorgen om haha. Ik wil gewoon dat ding er niet in. Dus ik moet mezelf daar overheen zetten.
Noddy is ook van haar, was verbaasd toen ik daar achter kwam

Er zit glijmiddel op. Het voelt echt niet alsof er een stalen martelwerktuig bij je wordt ingebracht.
Ik heb het ook nog nooit gehad (alleen die zelftest hoeven doen), maar blijkbaar mag je hem ook zelf of samen met de dokter inbrengen. Dat lijkt mij wel een prettiger idee.
Moet je nu ook voor een specifieke reden gaan? Tot nu toe heb ik het maar 1x meegemaakt voor dat bevolkingsonderzoek vanaf je 30e voor baarmoederhalskanker. Daar heb je evt ook de optie om een zelftest te doen (uiteraard zonder eendenbek). Als er iets uitkomt moet je wel alsnog naar de gyn voor de eendenbek, maar als de uitslag negatief is kan je het toch even uitstellen.
Heb je al die gratis zelftests besteld?
- Nee ben Belg of woon niet in NL
- Ja besteld
- Nee heb de brief nog niet maar ga ik nog wel doen
- Nee hoef ik ook nie
0 stemmers
Wat ga je morgen ontbijten?
):
Ohh gatverdamme
oreo tonijn
Anders: ik krijg geen brief, want het gaat per adres en wij delen een adres met de buren. De buren zijn hoofdbewoner en wij ontvangen dus geen brief 
Een eendenbek doet (als het goed is, althans bij mij) niet zeer. Het voelt wat ongemakkelijk maar pijnlijk is het niet. Het uitstrijkje zelf vond ik ook goed te doen, het is een soort lange wattenstaaf met aan het einde een soort borsteltje waarmee ze een beetje ronddraaien. Nogmaals (bij mij) absoluut niet pijnlijk. En het duurt ook maar heel even, 10 seconden misschien en dan is het al klaar.
Misschien verwar je het met een tang voor als je een spiraal laat inbrengen. Dat is wat anders en dat vond ik wel onprettig. Maar ook dat is maar heel even.
Hoef ik niet want ik kan als student al gratis bestellen
Shitzooi! Ik dacht dat ik op een karamel zeezoutijsje klikte 

- Een? Minstens een trilogie zul je bedoelen!
- Ja dat zou best wel eens een bestseller kunnen worden.
- Mwoah, beetje aandikken hier en daar zou het misschien net lukken.
- Nee, mijn leven is daar toch echt te saai voor.
- Ik lig al in de winkel, check me maar op bol. com:
0 stemmers
- NIEMAND
- Dat zal ik je hieronder vertellen:
0 stemmers
Ik denk sowieso dat @Karl_Lagerfeld wel een bestseller zou kunnen schrijven.