Stel je persoonlijke vraag #30

Ga jij vnv oranje tegen Noorwegen kijken?

• Nee
  • Ja!!
  • Oh is dat vanavond? Leuk zeg ga ik doen
  • Oh is dat vanavond? Nee.

0 stemmers

1 like

Ik vind het echt zuur dat ik niet kan!! Maar m’n broertje gaat wel (eindelijk!! Hij wil nooit met me mee naar demo’s) dus ik laat hem wel een bord namens mij meenemen ofzo

Mijn vriend vertelt me dit echt net, en dat het blijkbaar best een belangrijke wedstrijd is. Boeit me niet mega, maar als je me chips en wijn geeft zorg ik wel dat ik mee ga juichen.

2 likes

Ik ga kijken voor VVD vind dat echt zo’n knappe man :smiling_face_with_three_hearts:

Maar vind Memphis ook knap. En voetbal sowieso ook leuk dus easy

4 likes

Ik wil op je eerste vraag gewoon graag ‘nee’ antwoorden :stuck_out_tongue:

1 like

Ik maak een heel drama over die eendenbek. Het lijkt me afschuwelijk maar ik heb er nog geen ervaring mee.

Dit is anoniem, vond je de eendenbek pijn doen?

• Nee totaal niet
  • Ja een beetje
  • Ja het deed veel pijn

0 stemmers

1 like

Ik heb alleen een eendenbekervaring tijdens mijn bevalling maar toen had ik zoveel andere pijn om mee te dealen dat ik me niet kan herinneren dat ik van de eendenbek ook maar iets gevoeld heb. Maar ja, is niet echt representatief denk ik dus.

Totaal niets van gevoeld. Het enige dat ik er vervelend aan vond is dat je met je benen wijd moet en dat iemand met een lampje naar binnen schijnt. Maar ik denk dat niemand dat prettig vind.

3 likes

Love voetbal maar ik haat alle interland wedstrijden en oefen dingen :sweat_smile:

6 likes

Geen prettig gevoel maar vond het totaal geen pijn doen! Meer gewoon wat ongemakkelijk om daar zo te liggen maar de (huis)arts is t wel gewend denk ik altijd maar dus ja ach

2 likes

Doet geen pijn bij mij. Inbrengen voelt een beetje gek, een metalen voel je meer dan eentje van kunststof. En als ie goed zit voel je dat de boel wat open gerekt wordt maar pijnlijk vind ik dat niet.
Je ligt er inderdaad alleen een beetje oncharmant / kwetsbaar bij, maar dat ligt iedereen die in die stoel moet. En het is het werk van degene die de eendenbek inbrengt. Denk dat de arts al vergeten is hoe je er uit zag als je de deur uitloopt.

2 likes

Ik ben helemaal niet bang voor hoe ik erbij lig, dat zou me een worst wezen. Ik heb een abortus gehad, een miskraam en nog meer. Maar geen eendenbek, dus de eventueel pijn van dat lijkt me afschuwelijk en ik krijg dat bijna niet mn hoofd uit. Ik ben zo bang voor dat apparaat. Afschuwelijk lijkt me dat.

Nooit meer zulke goede boeken gelezen hierna.
Enige is dat lacrosse altijd, ik ben niet zo sportief :fearful:

2 likes

Die heb ik ook gekregen maar heb mooi een zelftest besteld hoor

Haha ja altijd dat lacrosse, gelukkig stond er een plaatje van iemand met een net aan een stok want ik kende dat niet hoor.
Heb er ook vele waardevolle levenstips uitgehaald zoals “borstel je haar elke avond 100 slagen zodat het gaat glanzen” en “deel de snoepjes uit je tuck box met je vrienden want anders eet je er te veel en daar krijg je puistjes van”

Vind het nog steeds een mysterie waarom ze in Nederland Pitty heette trouwens (is dat überhaupt een naam?) In de engelse versie heette ze Darrell haha.

Edit: sowieso vertalingen van oude boeken: ik had van little women/onder moeders vleugels/op eigen wieken ook verschillende versies (ik kreeg van iedereen afdankertjes) waarin de hoofdrolspeelsters “Greet, Jo, Liesbeth en Amy” danwel “Meta, Jo, Betsy en Amy” heetten. En in de ene versie breide Liesbeth een paar handschoenen voor meneer Lawrence en in de andere borduurde Betsy pantoffels voor hem. En Amy kreeg straf om ingelegde abrikozen en in de andere versie om 'latjes kauwgum". Was verwarrend :nerd_face:

9 likes

O jeetje haha helemaal gemist :’)

Toen ik die boeken las als nineties kid merkte ik wel al dat ze verouderd waren, kende ook sommige woorden niet (en lacrosse idd :sweat_smile:). Maar kwam er dus nu pas achter hoe oud: 1946! En de dolle tweeling, ook van haar, is van 1941, gewoon tijdens de oorlog gezellige boeken over een kostschool geschreven.

7 likes

Ik zie allerlei scenario’s voor me, en vooral dat dat ding er niet in past omdat ik wel eens heb gehoord dat ik hele smalle bekken heb? Ik krijg nog net niet een paniekaanval. Ik weet ook dat ik het groter maak ik mn hoofd maar oh mijn god. Als iemand mij een pb wil sturen van hoe een gewoon standaard uitstrijkje gaat, dan hoor ik het graag. Eerst begon ik al te janken omdat ik alleen maar zo’n ijzeren naar ding voor me zie die erin moet met mega hartkloppingen. Ik weet dat mn hoofd dit doet maar het is echt doodeng.

Wat lief! Helaas stelt heel weinig me gerust, hoelang duurt het ongeveer dat dat ding erin zit? Mn moeder en mn vriend hebben beide gezegd wel dan mee te willen. Nou dat vind ik dan weer veel te ver gaan maar die tang aaah. En ik ga zeker wel aangeven dat ik bang ben ervoor, ik heb wel een goede band met mn huisarts en die heeft mn vagina ook wel vaker gezien, daar maak ik me geen zorgen om haha. Ik wil gewoon dat ding er niet in. Dus ik moet mezelf daar overheen zetten.

Noddy is ook van haar, was verbaasd toen ik daar achter kwam
image

9 likes