Stel je persoonlijke vraag #30

Misschien als iemand anders het voor me schrijft :joy: Anders zal het geen literair hoogstandje worden en dan leest @grace het niet

5 likes

‘Gevangen in Europa’- memoires van @FrauHelga

13 likes

Nee tot nu toe nog niet. Maar ik moet volgende week nog naar ikea dus je weet niet hoe het gaat lopen he!

12 likes

Nee omg :joy: ben dinsdag alweer terug van Griekenland! Is maar 4 dagen

1 like

@Otzi!

5 likes

Het word Kreta, en er moet vanavond nog geboekt worden want we willen vrijdag vertrekken en je moet 24 uur voor je vlucht een formulier invullen. Dus dat is helemaal mooi

Love corona maatregelen :pray:t3:

14 likes

Eerder van @Hinkje

No disrespect @oprah maar jij bent alleen in Oz/NZ geweest toch? Dacht dat @Hinkje in allerlei obscure landen geweest was, lijkt me heel interessant.

7 likes

Ik wil gewoon nog steeds een reality serie van @Karl_Lagerfeld
Als je je schaamt voor je accent kunnen we wel doen wat ze in polen doen. Een man heel monotoon over alles heen laten praten.

20 likes

Ik ben niet de enige! Yes!

1 like

ik zou wel heel benieuwd zijn naar een autobiografie van @Otzi

4 likes

Ik heb genoeg meegemaakt maar zou een autobiografie wel pretentieus vinden en dus niet kunnen.

Kleine biecht: vroeger wou ik wel heel graag bekend zijn en mijn verhaal vertellen zodat mensen me erkenning voor mijn leed zouden geven. Maar nu ik ouder ben voel ik die behoefte gelukkig niet meer en snap ik waar dat gevoel vandaan kwam plus begrijp ik mezelf wel.

Waar is de optie allemaal?
Ik leef echt voor rare smaken zoals deze, ik wil ze allemaal proeven!!

2 likes

Als ik die Pringles zie proef ik ze gewoon :sweat_smile:

1 like

Die Oreo tonijn lijkt me niet eens verkeerd. Ik heb ook een x tonijn koekjes van de toko gehad haha waren best lekker.

1 like

Ohja dat lijkt me wel een goed plan! Misschien kan ik dan in de laatste aflevering gaan bevallen

6 likes

Haha, ja, ik hou van onbekende en/of onpopulaire landen :heart:. Ik speel ook heel vaak met het idee om m’n reizen beter te documenteren, maar er kruipt toch best veel energie in en het komt er meestal niet van. En ik vraag me ook altijd af wie erop zit te wachten (terwijl ik het van anderen juist leuk vind om te volgen :roll_eyes:).

Ik zou wel een ghostwriter nodig hebben :laughing:.

2 likes

Wat vind je mooiere boeketten?

• Veldboeket
  • Klassiek boeket

0 stemmers

Hoe lang van te voren pak jij je tas in voor vakantie/weekend weg?

• Op de dag zelf
  • 1 dag
  • 2/3 dagen
  • Anders, namelijk…

0 stemmers

Ik leg al wel dingen apart maar daadwerkelijk in de tas doen gewoon dezelfde dag, ik kan mn shampoo en tandenborstel enzo nog niet inpakken 2 dagen van te voren

4 likes

The Hills, de Limburg editie.

7 likes