Er zit glijmiddel op. Het voelt echt niet alsof er een stalen martelwerktuig bij je wordt ingebracht.
Ik heb het ook nog nooit gehad (alleen die zelftest hoeven doen), maar blijkbaar mag je hem ook zelf of samen met de dokter inbrengen. Dat lijkt mij wel een prettiger idee.
Moet je nu ook voor een specifieke reden gaan? Tot nu toe heb ik het maar 1x meegemaakt voor dat bevolkingsonderzoek vanaf je 30e voor baarmoederhalskanker. Daar heb je evt ook de optie om een zelftest te doen (uiteraard zonder eendenbek). Als er iets uitkomt moet je wel alsnog naar de gyn voor de eendenbek, maar als de uitslag negatief is kan je het toch even uitstellen.
Heb je al die gratis zelftests besteld?
- Nee ben Belg of woon niet in NL
- Ja besteld
- Nee heb de brief nog niet maar ga ik nog wel doen
- Nee hoef ik ook nie
0 stemmers
Wat ga je morgen ontbijten?
):
Ohh gatverdamme oreo tonijn
Anders: ik krijg geen brief, want het gaat per adres en wij delen een adres met de buren. De buren zijn hoofdbewoner en wij ontvangen dus geen brief
Een eendenbek doet (als het goed is, althans bij mij) niet zeer. Het voelt wat ongemakkelijk maar pijnlijk is het niet. Het uitstrijkje zelf vond ik ook goed te doen, het is een soort lange wattenstaaf met aan het einde een soort borsteltje waarmee ze een beetje ronddraaien. Nogmaals (bij mij) absoluut niet pijnlijk. En het duurt ook maar heel even, 10 seconden misschien en dan is het al klaar.
Misschien verwar je het met een tang voor als je een spiraal laat inbrengen. Dat is wat anders en dat vond ik wel onprettig. Maar ook dat is maar heel even.
Hoef ik niet want ik kan als student al gratis bestellen
Shitzooi! Ik dacht dat ik op een karamel zeezoutijsje klikte
- Een? Minstens een trilogie zul je bedoelen!
- Ja dat zou best wel eens een bestseller kunnen worden.
- Mwoah, beetje aandikken hier en daar zou het misschien net lukken.
- Nee, mijn leven is daar toch echt te saai voor.
- Ik lig al in de winkel, check me maar op bol. com:
0 stemmers
- NIEMAND
- Dat zal ik je hieronder vertellen:
0 stemmers
Ik denk sowieso dat @Karl_Lagerfeld wel een bestseller zou kunnen schrijven.
Misschien als iemand anders het voor me schrijft Anders zal het geen literair hoogstandje worden en dan leest @grace het niet
Nee tot nu toe nog niet. Maar ik moet volgende week nog naar ikea dus je weet niet hoe het gaat lopen he!
Nee omg ben dinsdag alweer terug van Griekenland! Is maar 4 dagen
Het word Kreta, en er moet vanavond nog geboekt worden want we willen vrijdag vertrekken en je moet 24 uur voor je vlucht een formulier invullen. Dus dat is helemaal mooi
Love corona maatregelen
Eerder van @Hinkje
No disrespect @oprah maar jij bent alleen in Oz/NZ geweest toch? Dacht dat @Hinkje in allerlei obscure landen geweest was, lijkt me heel interessant.
Ik wil gewoon nog steeds een reality serie van @Karl_Lagerfeld
Als je je schaamt voor je accent kunnen we wel doen wat ze in polen doen. Een man heel monotoon over alles heen laten praten.