Ik ben niet de enige! Yes!
Ik heb genoeg meegemaakt maar zou een autobiografie wel pretentieus vinden en dus niet kunnen.
Kleine biecht: vroeger wou ik wel heel graag bekend zijn en mijn verhaal vertellen zodat mensen me erkenning voor mijn leed zouden geven. Maar nu ik ouder ben voel ik die behoefte gelukkig niet meer en snap ik waar dat gevoel vandaan kwam plus begrijp ik mezelf wel.
Waar is de optie allemaal?
Ik leef echt voor rare smaken zoals deze, ik wil ze allemaal proeven!!
Als ik die Pringles zie proef ik ze gewoon
Die Oreo tonijn lijkt me niet eens verkeerd. Ik heb ook een x tonijn koekjes van de toko gehad haha waren best lekker.
Ohja dat lijkt me wel een goed plan! Misschien kan ik dan in de laatste aflevering gaan bevallen
Haha, ja, ik hou van onbekende en/of onpopulaire landen . Ik speel ook heel vaak met het idee om mān reizen beter te documenteren, maar er kruipt toch best veel energie in en het komt er meestal niet van. En ik vraag me ook altijd af wie erop zit te wachten (terwijl ik het van anderen juist leuk vind om te volgen
).
Ik zou wel een ghostwriter nodig hebben .
Wat vind je mooiere boeketten?
- Veldboeket
- Klassiek boeket
0 stemmers
Hoe lang van te voren pak jij je tas in voor vakantie/weekend weg?
- Op de dag zelf
- 1 dag
- 2/3 dagen
- Anders, namelijkā¦
0 stemmers
Ik leg al wel dingen apart maar daadwerkelijk in de tas doen gewoon dezelfde dag, ik kan mn shampoo en tandenborstel enzo nog niet inpakken 2 dagen van te voren
The Hills, de Limburg editie.
Keeping up with the limburgers
Ik schrik altijd een beetje als een poll opeens uitmondt in zoān hele cirkeldiagram
Nu ben ik wel benieuwd waar je allemaal bent geweest!
Efkes Europa niet meegerekend: Myanmar, Oezbekistan, Iran, Azerbeidzjan, Georgiƫ, Armeniƫ, Jordaniƫ, Israƫl, Kenia, Tanzania, Canada, VS (New York), Ecuador, Peru, Bolivia en Chili.
Heb jij het gevoel dat je echt een zomer hebt gehad de afgelopen maanden?
- Ja
- Nee absoluut niet
- Mwah
0 stemmers
Was jij niet ook in Paraguay geweest? Of heb ik een andere forummer op insta die daar ook was geweest? Is ook zoān land waar nooit iemand komt.
Zo jaloers op Uzbekistan en de Caucasus, zou ik ook heel graag eens heen willen. En JordaniĆ« ook trouwensā¦
Nee, nooit in Paraguay geweest.
Oezbekistan was fantastisch. Was wel heel zenuwachtig vooraf, want ik vond het erg lastig om in te schatten hoe dat zou zijn (en mijn omgeving was geen fan, haha), maar het werd een hele mooie reis.
En GeorgiĆ« is 1 van mān favoriete landen.

Ja, Jordaniƫ is ook een aaneenschakeling van hoogtepunten, Petra, de Dode Zee, Wadi-Rum, etc.
Eigelijk ook een best random landencombo voor een wereldreis, toch? Ik bedoel: het is niet dat je een kort vluchtje neemt van Israƫl naar Tanzania. Heb je de landen op het moment zelf random beslist of echt bewust op voorhand vastgelegd?
Ben nieuwsgierig, misschien toch eens werk maken van die autobiografie haha