Dit is zo stom he.
Een vriendin en ik pasten een keer van die schaapjestruien.
Bij haar stond het leuk. Ik zag eruit als Teddy Ruxpin 
(dit werd bevestigd door twee mensen die erbij waren, het zat niet in mijn hoofd
)
Dit is zo stom he.
Een vriendin en ik pasten een keer van die schaapjestruien.
Bij haar stond het leuk. Ik zag eruit als Teddy Ruxpin 
(dit werd bevestigd door twee mensen die erbij waren, het zat niet in mijn hoofd
)
Ja kleding draagt mij altijd, heb een soort negatieve X factor denk ik.
Als ik oversized kleding probeer zie ik er ook uit als een kleuter die de kleding van haar vader aan heeft
staat gewoon niet.
Ik heb wel dingen die me wel staan hoor, maar het moet gewoon precies passen.
Ik vind honden steeds leuker maar toch , katten zijn altijd het meest geweldig ooit ever.
0 stemmers
I love honden. Maar ik kan me zoveel meer identificeren met katten, zulke wispelturige, temperamentvolle klootzakken.
282 maar ik laat ze bij elke volle kaart gewoon uitbetalen
Ben jij temperamentvol?
0 stemmers
Ik noem het zelf “labiel” maar ja ja ja temperamentvol kan ook
Team geen huisdieren.
Eigenlijk alleen op mijn werk als mensen moeilijk doen en ten kosten van mij het verprutsen. Maar is dat temperamentvol? Of gewoon ruzie zoeken wil je vechten zie je zo bij het fietsenhok 🤌🏻🤌🏻🤌🏻?
Dan zeg ik: “MAAK IK ZELLUF WEL UIT”.
Voor jou zou ik zeggen niet temperamentvol maar wel een grote persoonlijkheid maar dan op kalme rustige weloverwogen manier wat eigenlijk nog ijzingwekkender is.
Vanaf 490 begint ie opnieuw met tellen en dan staat er een 1 bij vol boekje
490 is een volle kaart, net zoals met de fysieke zegels vroeger!
Wow dat vind ik best een typisch getal, 490. Doe dan lekker 500, mooi rond
Ligt er echt aan bij wie. Op werk ben ik vrij geduldig maar bij mensen die ik goed ken ben ik mijn ware zelf en pff… 
Nee want 49 is 49 euro en dan krijg je 52 euro van ze dus 3 euro winst
Anders is het 50 euro
N.a.v. het impopulaire meningentopic:
Vind jij dat mensen die geen donor zijn (zonder medisch gegronde reden), wel mogen ontvangen? Het gaat dus om niet willen, niet om niet kunnen.
0 stemmers
Wat is relaxter voor in de keuken?
0 stemmers