Stel je persoonlijke vraag #30

Ik heb het niet allemaal in 1 keer gedaan (Myanmar en Oezbekistan waren bv. aparte reizen). Tijdens m’n wereldreis zelf moest ik halverwege terug naar Europa voor een aantal dingen (was zo gepland), dus het idee was om te beginnen met een paar maanden Midden-Oosten, daarna 2 maanden in Europa te blijven en daarna naar Zuid-Amerika te gaan tot ik er genoeg van had. Iran stond vast als land om te beginnen (ook omdat ik een visum nodig had) en in Europa stonden Spanje en Zwitserland vast, verder heb ik alles onderweg beslist. En tijdens het reizen heb ik na lang twijfelen (want volledig los van m’n “route” en een grote extra hap uit m’n budget), ook Kenia en Tanzania erbij genomen, omdat ik de Kilimanjaro wilde beklimmen.

14 likes

Hahaha ik zie nu m’n titel, thanks mods :ok_hand:t2:

23 likes

Uiteraard.

Wat de Fak else ga ik doen?

2 likes

• Te fashionable voor op straat
  • Te fashionable voor in bed

0 stemmers

Aah, super, een maand!! Maar inderdaad!

1 like

Hakken aan, mooie handtas, juwelen en het is geen pyjama meer. Love it

8 likes

Ja als jij het draagt

Als ik het draag is het gewoon echt een pyjama.

62 likes

Gewoon ruziën met mensen die het een pyjama noemen. We don’t give a fuck

3 likes

Ja, mouwen oprollen, een kanten top/bralette onder het jasje, zwarte stillettos en een flaphoed. Echt helemaal een top outfit.

2 likes

Ik dacht dus ook bij het scrollen, ah toffe outfit! En toen bleek het een pyjama, haha

Weg comfort :sob:

Oke lof de pyjama trend. Maar flaphoed is wel een beetje met je pyjama naar t strand

4 likes

Dit is zo stom he.
Een vriendin en ik pasten een keer van die schaapjestruien.

Bij haar stond het leuk. Ik zag eruit als Teddy Ruxpin :roll_eyes:
(dit werd bevestigd door twee mensen die erbij waren, het zat niet in mijn hoofd :joy:)

11 likes

Ja kleding draagt mij altijd, heb een soort negatieve X factor denk ik.

5 likes

Als ik oversized kleding probeer zie ik er ook uit als een kleuter die de kleding van haar vader aan heeft :sweat_smile: staat gewoon niet.

Ik heb wel dingen die me wel staan hoor, maar het moet gewoon precies passen.

3 likes

Ik vind honden steeds leuker maar toch , katten zijn altijd het meest geweldig ooit ever.

• Team hond
  • Team kat

0 stemmers

I love honden. Maar ik kan me zoveel meer identificeren met katten, zulke wispelturige, temperamentvolle klootzakken.

9 likes

282 maar ik laat ze bij elke volle kaart gewoon uitbetalen

Ik vind dit dus ook zo grappig. Dit is overigens een huiskat en echt beloved maar hahahahaha

9 likes

Ben jij temperamentvol?

• Nee ik ben rustig
  • Meer niet dan wel
  • Best wel
  • Heel erg

0 stemmers