Ik heb een prullenbak met sensor en zodra ik iets er boven hou, of eigenlijk al ervoor ga staan, dan gaat ie open. Met volle handen juist super makkelijk.
Ik ben echt heel blij met mân prullenbak met sensor en vind m echt het geld wel waard. Gewoon heel handig en bij mij reageert ie eigenlijk supergoed dus nooit gehad dat ik hem met volle handen niet open kreeg oid.
Ik heb toevallig gister een gedeelte laten uitbetalen maar ik had er 2919 (nu nog 469 over) en ben eind januari begonnen met sparen. Gaat dus wel super snel maar ik bestel ook veel en vaak bij de AH.
Ik ben zzpâer en zie het als mân vakantie geld haha.
Na 7.5mnd (januari pas begonnen) hadden we 10 volle boekjes, en uit laten betalen net voor we op vakantie gingen.
Vind het ideaal: je hoeft er niks voor te doen en toch spaar je 
Voor de mensen die zijn getrouwd: liep jij samen met iemand het gangpad af ânaar het altaarâ toe?
- Mijn (stief/pleeg-)vader
- Mijn (stief/pleeg-)moeder
- Een (stief/half/pleeg-) broer / zus
- Een ander familielid
- Een vriend(n)
- Mijn (aanstaande) echtgenoot
- Nee, ik liep alleen
- Er was geen gangpad o.i.d.
0 stemmers
Voor de mensen die (ooit) gaan trouwen: zou je dat willen?
- Mijn (stief/pleeg-)vader
- Mijn (stief/pleeg-)moeder
- Een (stief/half/pleeg-) broer / zus
- Een ander familielid
- Een vriend(in
- Mijn (aanstaande) echtgenoot
- Nee, ik loop alleen
- Ik wil geen gangpad
0 stemmers
Ik moest even heel hard nadenken, maar we liepen gewoon samen naar de zitplaatsen geloof ik. Niemand hoeft me weg te geven, ben toch alleen van mezelf. 
Kon dat gewoon, 10 boekjes in één keer?
Ik had 6 volle boekjes en wilde ze uit laten betalen: kon het slechts per 1 boekje omdat ze niet genoeg geld in de kassa hebben. Maar mijn Appie is ook best klein.
Nee 5 per keer en je moest een afspraak maken haha.
In het stadhuis liepen we gewoon samen naar binnen naar de ambtenaar in de trouwzaal.
In de kerk was het heel traditioneel, mijn man stond voorin bij het altaar te wachten bij de priester, terwijl ik met mijn vader met mij naar voren liep. Was een grote neogotische katholieke kerk dus het was best een stuk lopen. 
Mijn vader was er emotioneel van en vond het heel mooi om mij âweg te gevenâ.
Ik bewaar er ook mooie herinneringen aan.
Ik zat hier toevallig laatst over na te denken (niet dat ik trouwplannen hebâŠ). Ik zou het wel leuk vinden om door zoân gangpad te lopen, maar dan wel alleen, want âweg gegevenâ worden vind ik zo hopeloos ouderwets. En zo zou ik ook niet willen dat er na het ja-woord wordt gezegd âu mag de bruid kussenâ, want ook dat impliceert dat kussen voor het huwelijk niet was toegestaan en dat de mĂĄn dan toestemming krijgt om de vrouw te kussen en de vrouw daar aan ondergeschikt is.
Ik moest bellen toen ik 10 jumbo boekjes wilde inleveren en toen haalde ze zo heel sketchy het geld uit een envelopđ
Bij dit soort posts denk ik echt hoezo spaar ik eigenlijk geen zegeltjes??
Dacht altijd dat je daar lelijke pannensets ofzo voor moest kopen maar je krijgt dus gewoon cash
Ah jammer! Is toch veel fijner om ze op te sparen en in één keer uit te laten betalen! De eerste keer dat ik ging, vertelden ze mij ook dat ik de resterende 5 de volgende dag kon laten uitbetalen, maar toen ik een dag later kwam wist niemand er iets van
Dus nu maar per boekje.
@Xiomara het kost je ook gewoon nul moeite bij de AH, want je scant alleen je bonuskaart, wat je waarschijnlijk al doet! Maar je moet je dan dus wel registreren.
Volgens mij wordt er tegenwoordig ook wel eens gezegd âu mag elkaar kussenâ, of verzin ik dat?
Oh geen idee, maar ook dat vind ik stom want ik hoef geen fucking toestemming van een trouwambtenaar om mân man te kussen haha
Klopt, tegen ons werd gezegd âjullie mogen elkaar feliciterenâ.
Welke print vinden jullie het best passen bij een festivalfeestje?
- Linksboven
- Rechtsboven
- Linksonder
- Rechtsonder
0 stemmers
Ja alleen zijn lelijke pannenzegels gratis. En koopzegels niet
Bij mij zei ie âje mag elkaar feliciterenâ, dat vond ik wel een mooie.
Linksboven is het meest festivalachtig, maar rechtsboven is meer mijn smaak