Stel je persoonlijke vraag #30

Ik noem het zelf “labiel” maar ja ja ja temperamentvol kan ook

32 likes

Team geen huisdieren.

3 likes

Eigenlijk alleen op mijn werk als mensen moeilijk doen en ten kosten van mij het verprutsen. Maar is dat temperamentvol? Of gewoon ruzie zoeken wil je vechten zie je zo bij het fietsenhok 🤌🏻🤌🏻🤌🏻?

3 likes

Dan zeg ik: “MAAK IK ZELLUF WEL UIT”.

2 likes

Voor jou zou ik zeggen niet temperamentvol maar wel een grote persoonlijkheid maar dan op kalme rustige weloverwogen manier wat eigenlijk nog ijzingwekkender is.

3 likes

Vanaf 490 begint ie opnieuw met tellen en dan staat er een 1 bij vol boekje

1 like

490 is een volle kaart, net zoals met de fysieke zegels vroeger!

Wow dat vind ik best een typisch getal, 490. Doe dan lekker 500, mooi rond

2 likes

Ligt er echt aan bij wie. Op werk ben ik vrij geduldig maar bij mensen die ik goed ken ben ik mijn ware zelf en pff… :cold_sweat:

Nee want 49 is 49 euro en dan krijg je 52 euro van ze dus 3 euro winst
Anders is het 50 euro

1 like

N.a.v. het impopulaire meningentopic:

Vind jij dat mensen die geen donor zijn (zonder medisch gegronde reden), wel mogen ontvangen? Het gaat dus om niet willen, niet om niet kunnen.

• Ja, ook mensen die geen donor WILLEN zijn moeten bloed/organen mogen ontvangen
  • Nee, mensen die niet WILLEN mogen ook niet ontvangen

0 stemmers

Wat is relaxter voor in de keuken?

• Een prullenbak met sensor (waar je met je hand naar zwaait)
  • Een prullenbak met voetpedaal

0 stemmers

Ik heb een prullenbak met sensor en zodra ik iets er boven hou, of eigenlijk al ervoor ga staan, dan gaat ie open. Met volle handen juist super makkelijk.

2 likes

Ik ben echt heel blij met m’n prullenbak met sensor en vind m echt het geld wel waard. Gewoon heel handig en bij mij reageert ie eigenlijk supergoed dus nooit gehad dat ik hem met volle handen niet open kreeg oid.

3 likes

Ik heb toevallig gister een gedeelte laten uitbetalen maar ik had er 2919 (nu nog 469 over) en ben eind januari begonnen met sparen. Gaat dus wel super snel maar ik bestel ook veel en vaak bij de AH.

1 like

Ik ben zzp’er en zie het als m’n vakantie geld haha.
Na 7.5mnd (januari pas begonnen) hadden we 10 volle boekjes, en uit laten betalen net voor we op vakantie gingen.
Vind het ideaal: je hoeft er niks voor te doen en toch spaar je :sweat_smile:

1 like

Voor de mensen die zijn getrouwd: liep jij samen met iemand het gangpad af “naar het altaar” toe?

• Mijn (stief/pleeg-)vader
  • Mijn (stief/pleeg-)moeder
  • Een (stief/half/pleeg-) broer / zus
  • Een ander familielid
  • Een vriend(n)
  • Mijn (aanstaande) echtgenoot
  • Nee, ik liep alleen
  • Er was geen gangpad o.i.d.

0 stemmers

Voor de mensen die (ooit) gaan trouwen: zou je dat willen?

• Mijn (stief/pleeg-)vader
  • Mijn (stief/pleeg-)moeder
  • Een (stief/half/pleeg-) broer / zus
  • Een ander familielid
  • Een vriend(in
  • Mijn (aanstaande) echtgenoot
  • Nee, ik loop alleen
  • Ik wil geen gangpad

0 stemmers

1 like

Ik moest even heel hard nadenken, maar we liepen gewoon samen naar de zitplaatsen geloof ik. Niemand hoeft me weg te geven, ben toch alleen van mezelf. :biggrin:

12 likes

Kon dat gewoon, 10 boekjes in één keer?

Ik had 6 volle boekjes en wilde ze uit laten betalen: kon het slechts per 1 boekje omdat ze niet genoeg geld in de kassa hebben. Maar mijn Appie is ook best klein.

Nee 5 per keer en je moest een afspraak maken haha.

1 like