In het stadhuis liepen we gewoon samen naar binnen naar de ambtenaar in de trouwzaal.
In de kerk was het heel traditioneel, mijn man stond voorin bij het altaar te wachten bij de priester, terwijl ik met mijn vader met mij naar voren liep. Was een grote neogotische katholieke kerk dus het was best een stuk lopen.
Mijn vader was er emotioneel van en vond het heel mooi om mij âweg te gevenâ. Ik bewaar er ook mooie herinneringen aan.
Ik zat hier toevallig laatst over na te denken (niet dat ik trouwplannen hebâŠ). Ik zou het wel leuk vinden om door zoân gangpad te lopen, maar dan wel alleen, want âweg gegevenâ worden vind ik zo hopeloos ouderwets. En zo zou ik ook niet willen dat er na het ja-woord wordt gezegd âu mag de bruid kussenâ, want ook dat impliceert dat kussen voor het huwelijk niet was toegestaan en dat de mĂĄn dan toestemming krijgt om de vrouw te kussen en de vrouw daar aan ondergeschikt is.
Ik moest bellen toen ik 10 jumbo boekjes wilde inleveren en toen haalde ze zo heel sketchy het geld uit een envelopđ
Bij dit soort posts denk ik echt hoezo spaar ik eigenlijk geen zegeltjes??
Dacht altijd dat je daar lelijke pannensets ofzo voor moest kopen maar je krijgt dus gewoon cash
Ah jammer! Is toch veel fijner om ze op te sparen en in één keer uit te laten betalen! De eerste keer dat ik ging, vertelden ze mij ook dat ik de resterende 5 de volgende dag kon laten uitbetalen, maar toen ik een dag later kwam wist niemand er iets van Dus nu maar per boekje.
@Xiomara het kost je ook gewoon nul moeite bij de AH, want je scant alleen je bonuskaart, wat je waarschijnlijk al doet! Maar je moet je dan dus wel registreren.
Volgens mij wordt er tegenwoordig ook wel eens gezegd âu mag elkaar kussenâ, of verzin ik dat?
Oh geen idee, maar ook dat vind ik stom want ik hoef geen fucking toestemming van een trouwambtenaar om mân man te kussen haha
Klopt, tegen ons werd gezegd âjullie mogen elkaar feliciterenâ.
Welke print vinden jullie het best passen bij een festivalfeestje?
- Linksboven
- Rechtsboven
- Linksonder
- Rechtsonder
0 stemmers
Ja alleen zijn lelijke pannenzegels gratis. En koopzegels niet
Bij mij zei ie âje mag elkaar feliciterenâ, dat vond ik wel een mooie.
Linksboven is het meest festivalachtig, maar rechtsboven is meer mijn smaak
Ik mist dat snake spelletje op de Nokia. En de pinball spel dat je vroeger standaard op de computer had
Konmar, C1000, A&P, Saroma pistache, Caesar 3.
Hoe bedoel je? Krijg je die koopzegels niet bij je boodschappen?
Nee je zou het niet zeggen maar koopzegels moet je dus kopen. Je betaald meer voor je boodschappen en zo spaar je een bedrag
Wij wilden het niet, maar mijn vader wilde me graag weggeven dus heb ik het wel gedaan. Uiteindelijk hebben mijn vader en mijn neefje mij weggegeven haha. Ik vind het ook wel hopeloos ouderwets maar goed, mijn vader wilde het graag en ik ben nog steeds zân enige dochter die enigszins traditioneel getrouwd is dus ik ben blij dat ik dat voor hem heb kunnen doen.
Oh hahahh wist ik niet maar dan hou je toch jezelf voor de gek als je met een vol boekje 100 euro krijgt (ik noem maar wat) waarvan jezelf al een deel hebt betaald
Maar het is gewoon sparen met de beste rente die je kunt krijgen op het moment. Dus dat is hetzelfde als zeggen dat sparen op een spaarrekening jezelf voor de gek houden is. Daar krijg je nu 0,01 of 0,0 rente.
Ik spaar niet voor de rente maar gewoon zodat ik spaargeld heb
Het klinkt iig niet meer zo aantrekkelijk dan ik in eerste instantie dacht nav bovenstaande posts