ah de videotheek en dat het daar op vrijdagavond dan zo druk was en iedereen films aan het uitzoeken was en dat er dan zo’n filmgeek films aanraadde die nooit zo geschikt waren. Ooit voor een halloween avondje raadde die man the orpahange aan. Dat was de engste film die die ooit had gezien, nou dat viel wel mee.
Ja mega herkenbaar dit! Ik vind het leuk dat Max meerijdt en hoop echt dat ie wereldkampioen wordt. Maar die hele hype er om heen is echt om gek van te worden.
Ik las laatst dat Max/Red Bull supporters blijkbaar Hamilton/andere rijders (?) constant uitjoelen tijdens races? Waarom is dat en zijn zij zo fucking onsportief. Da’s toch echt niet oke?
Is dit de witste tweet die je ooit gelezen hebt?
(Dit is een publiek account van iemand die heel erg van de Twitterfame is, niet een arme onbekende die ik nu op internet knal)
- Ja
- Nee kan witter
- Nee dat is ook gewoon héél pittig ik snap deze vrouw
0 stemmers
Is inderdaad mega onsportief. Helaas wel iets van alle tijden. Hamilton was lang favoriet en toen kon Rosberg of Vettel zich ook niet vertonen zonder dat er boe geroepen werd.
Ja en daarna juichte hamilton op een manier die veel mensen ongepast/onsportief vonden toch?
Gebeurt vrij veel in de Formule 1 helaas Nederlanders zijn daar sowieso heel kinderachtig in. Iedereen die Max in de weg zit, joelen ze uit.
Heb het andersom trouwens ook meegemaakt hoor op het circuit dus het zijn niet perse alleen Nederlanders. Toen Vettel (Duitser) bijvoorbeeld in 2018 crashte, gingen Hamilton fans ook juichen (toen was Vettel trouwens ook nog echt een concurrent van hem, is nu niet meer).
Ik vraag het altijd. Maar dat zou ik 2 jaar geleden ook hebben gedaan. Toch best dicht naast iemand.
Oe nog niet in die situatie geweest maar ik denk dat ik het niet zou willen
Ik zou echt veel liever staan dan naast iemand zitten maar juist sinds corona moet je hier verplicht een zitplek hebben in de bussen 
Gister had zowel op de heen als de terug weg de helft van de passagiers geen mondkapje op. De chauffeur zei er ook niks van. Ik was eerst zelf verbaasd ik dacht is het niet meer verplicht of zo.
Wilde iemand zonder mondkapje naast mij komen zitten en toen heb ik nee gezegd.
Kan me ook wel voorstellen dat buschauffeurs geen zin meer hebben in een discussie rondom mondkapjes en het maar laten gaan. De mensen die nu geen kapje dragen zijn daar meestal vrij stellig in.
Oh wat grappig om mijn hoed hier terug te zien.
Dat kan ik mij ook goed voorstellen. Ik zou ook na al die tijd denken geen enkel bedrag aan salaris is genoeg om elke keer die discussie aan te gaan. Ik was vooral verbaasd dat van de 10 mensen waarmee de bus rit begon op de heenweg er 6 mensen sowieso al geen mondkapjes op hadden. En echt met zo een triomfantelijke blik op hun gezicht er bij.
Oh ja die mensen voeren een dappere strijd, weet je dat niet? Ware vechters tegen het kwaad!
Ik zie toevallig net op FB als reactie bij AT5 een oproep voor de demonstratie morgen. Heel verhaal met er bij: wij zijn leeuwen en wij strijden voor onze kittens 

Ik ga eigenlijk al weer een jaar naast iemand zitten als er zitplaatsen zijn. Sinds september vorig jaar, toen de scholen opende.
Is hier ook ok om te doen. Mondmaskers worden in Vlaanderen wel netjes gedragen op bus en trein. Bij weinig volk wel sneller onder de neus, maar weigeraars zie ik in mijn stad amper.
Hier worden mondmaskers ook nog zonder veel problemen in winkels gedragen.
wat een cringe die twitter van haar. ‘grappige voorvalletjes’ met ‘de puber’
en alsof dat nog niet erg genoeg is:

en vind t zo gek om je toon voor zoiets niet even aan te passen maar uit hetzelfde register te tappen:

Zij doet met twitter trouwens wat op instagram zo wordt veroordeeld: haar kinderen exploiteren. hele whatsapp gesprekken erin gooien etc. daar vind ik wat van.
Misschien wel 10!

Jemig dan ga je toch niet mailen als je dat zo formuleert? Althans, ik lees dit een beetje met zo’n toon half serieus half sensatie/grappig en zou echt geen interview willen doen met haar. vreselijk.