Stel je persoonlijke vraag #30

Schuimparty’s in ieder geval absoluut niet

1 like

Blackberry en dan vooral pingen!
Typte ook heerlijk die toetsenborden.

8 likes

Jaa ik zou zo graag weer een BlackBerry Bold willen!

1 like

Ik vind het niet ‘niet erg’, ik vind het helemaal dikke prima. Zou me kapot schamen als ik erheen zou gaan na alle (terechte) kritiek die er op is geweest afgelopen weken, zowel over klimaat als covid en behandeling van artiesten etc.

85 likes

Ja idem, zou er nog niet dood gevonden willen worden. :tipping_hand_woman:

26 likes

Dit is inderdaad dé reden dat ik ook ben begonnen! Nul moeite en je spaart redelijk ongemerkt heel snel. Ik spaar nu iets meer dan een jaar (in mijn eentje) en ik heb geloof ik al 6 of 7 volle kaarten. Ik heb er drie ingewisseld rond mijn verjaardag zodat ik toen gratis boodschappen had. Verder sta ik nog wel iedere keer bij de kassa van jeeez wat zijn mijn boodschappen duur, maar ja het levert dus wel wat op

5 likes

Dood zou ik daar best gevonden willen worden. Weer een rondje ophef en uitstel waar dan hopelijk eindelijk afstel van komt.

7 likes

Nee en ik hoop dat er een meteoriet op de baan knalt en precies op de Prins landt en we uit respect nooit meer een F1 hosten in Nederland :pray:t3:

24 likes

Ik ben wel heel erg F1-fan en ik had het leuk gevonden omdat het de eerste keer is sinds lange tijd in Nederland.

Maar aan de andere kant vind ik Nederlandse fans kut en bizar onbeschoft en de organisatie eigenlijk ook. Dus denk dat ik me uiteindelijk alleen maar zou ergeren.

Ik ga liever naar een andere race volgend jaar of zo. Eentje met zo min mogelijk Nederlanders maar dat wordt lastig tegenwoordig.

3 likes

Msn. En dan de manier waarop je dit vroeger gebruikte. Hele uren met vriendinnen kletsen. Whatsapp is toch anders, minder een bezigheid en meer ‘tussendoor’.

21 likes

Ik vind F1 eigenlijk alleen maar minder leuk sinds Max een auto heeft gekregen bij Red Bull. Ik kijk echt al zolang ik me kan herinneren F1 met mijn vader, maar nu is het echt zo’n Max hype geworden dat het zowel mijn vader als ikzelf echt niet trekt om naar zo’n evenement te gaan.

3 likes

Ik vind F1 sowieso onzin, want hoe je presteert hangt grotendeels van techniek, computers, berekeningen en wat wetenschap af. Als je een minder goede sponsor/auto hebt, heb je al gelijk geen enkele kans meer.

5 likes

ah de videotheek en dat het daar op vrijdagavond dan zo druk was en iedereen films aan het uitzoeken was en dat er dan zo’n filmgeek films aanraadde die nooit zo geschikt waren. Ooit voor een halloween avondje raadde die man the orpahange aan. Dat was de engste film die die ooit had gezien, nou dat viel wel mee.

9 likes

Ja mega herkenbaar dit! Ik vind het leuk dat Max meerijdt en hoop echt dat ie wereldkampioen wordt. Maar die hele hype er om heen is echt om gek van te worden.

1 like

Ik las laatst dat Max/Red Bull supporters blijkbaar Hamilton/andere rijders (?) constant uitjoelen tijdens races? Waarom is dat en zijn zij zo fucking onsportief. Da’s toch echt niet oke?

1 like

Is dit de witste tweet die je ooit gelezen hebt?

(Dit is een publiek account van iemand die heel erg van de Twitterfame is, niet een arme onbekende die ik nu op internet knal)

• Ja
  • Nee kan witter
  • Nee dat is ook gewoon héél pittig ik snap deze vrouw

0 stemmers

1 like

Is inderdaad mega onsportief. Helaas wel iets van alle tijden. Hamilton was lang favoriet en toen kon Rosberg of Vettel zich ook niet vertonen zonder dat er boe geroepen werd.

Ja en daarna juichte hamilton op een manier die veel mensen ongepast/onsportief vonden toch?

Gebeurt vrij veel in de Formule 1 helaas Nederlanders zijn daar sowieso heel kinderachtig in. Iedereen die Max in de weg zit, joelen ze uit.

Heb het andersom trouwens ook meegemaakt hoor op het circuit dus het zijn niet perse alleen Nederlanders. Toen Vettel (Duitser) bijvoorbeeld in 2018 crashte, gingen Hamilton fans ook juichen (toen was Vettel trouwens ook nog echt een concurrent van hem, is nu niet meer).

2 likes

Ik vraag het altijd. Maar dat zou ik 2 jaar geleden ook hebben gedaan. Toch best dicht naast iemand.

1 like