Stel je persoonlijke vraag #30

Oe nog niet in die situatie geweest maar ik denk dat ik het niet zou willen

Ik zou echt veel liever staan dan naast iemand zitten maar juist sinds corona moet je hier verplicht een zitplek hebben in de bussen :sob:

2 likes

Gister had zowel op de heen als de terug weg de helft van de passagiers geen mondkapje op. De chauffeur zei er ook niks van. Ik was eerst zelf verbaasd ik dacht is het niet meer verplicht of zo.
Wilde iemand zonder mondkapje naast mij komen zitten en toen heb ik nee gezegd.

2 likes

Kan me ook wel voorstellen dat buschauffeurs geen zin meer hebben in een discussie rondom mondkapjes en het maar laten gaan. De mensen die nu geen kapje dragen zijn daar meestal vrij stellig in.

2 likes

Oh wat grappig om mijn hoed hier terug te zien.

Dat kan ik mij ook goed voorstellen. Ik zou ook na al die tijd denken geen enkel bedrag aan salaris is genoeg om elke keer die discussie aan te gaan. Ik was vooral verbaasd dat van de 10 mensen waarmee de bus rit begon op de heenweg er 6 mensen sowieso al geen mondkapjes op hadden. En echt met zo een triomfantelijke blik op hun gezicht er bij.

1 like

Oh ja die mensen voeren een dappere strijd, weet je dat niet? Ware vechters tegen het kwaad!

Ik zie toevallig net op FB als reactie bij AT5 een oproep voor de demonstratie morgen. Heel verhaal met er bij: wij zijn leeuwen en wij strijden voor onze kittens :joy::joy::joy::joy:

1 like

Ik ga eigenlijk al weer een jaar naast iemand zitten als er zitplaatsen zijn. Sinds september vorig jaar, toen de scholen opende.
Is hier ook ok om te doen. Mondmaskers worden in Vlaanderen wel netjes gedragen op bus en trein. Bij weinig volk wel sneller onder de neus, maar weigeraars zie ik in mijn stad amper.
Hier worden mondmaskers ook nog zonder veel problemen in winkels gedragen.

wat een cringe die twitter van haar. ‘grappige voorvalletjes’ met ‘de puber’

en alsof dat nog niet erg genoeg is:

image

en vind t zo gek om je toon voor zoiets niet even aan te passen maar uit hetzelfde register te tappen:

image

Zij doet met twitter trouwens wat op instagram zo wordt veroordeeld: haar kinderen exploiteren. hele whatsapp gesprekken erin gooien etc. daar vind ik wat van.

7 likes

Misschien wel 10!
:grimacing:

1 like

Jemig dan ga je toch niet mailen als je dat zo formuleert? Althans, ik lees dit een beetje met zo’n toon half serieus half sensatie/grappig en zou echt geen interview willen doen met haar. vreselijk.

3 likes

Ze schrijft voor Vrouw, daar vinden ze dit soort kekke tweetjes vast leuk

1 like

Ik snap die water erbij niet. Je wilt toch geen waterige saus gedver

6 likes

Zij is van Livingproef, wel echt een van mijn favo insta’s haha!

2 likes

Ja haar hele Twitter is “kijk wat mijn kinderen doen” inclusief foto’s en alles wat ze zeggen.

Vind dat ook privacy schending, en bovendien heb je zelf dan niks te melden? Zijn je kinderen het interessantste?

1 like

ja plus die obligate ‘oooh dit is slecht en ik ben goed omdat ik zeg dat dit slecht is’ dingen, zoals met die mafklappers die stom deden over afghaanse vluchtelingen

1 like

Heb jij crypto?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Hoeveel rendement heb je nu?

• Nvt
  • 25 - 50% verlies
  • 0 - 25% verlies
  • 0 - 25% winst
  • 25 - 50% winst
  • 50 - 100% winst
  • 100- 200% winst
  • Meer dan 200 % winst

0 stemmers

Hoeveel geld heb je erin gestoken? (Anoniem)

• 0 euro
  • Minder dan 100 euro
  • Minder dan 250 euro
  • Minder dan 500 euro
  • Minder dan 1000 euro
  • Minder dan 2000 euro
  • Minder dan 5000 euro
  • Minder dan 10000 euro
  • Meer dan 10000 euro

0 stemmers

1 like

Ik vind deze poll stom want ik ben nu veel te nieuwsgierig of de mensen die er meer dan 10.000 ingestoken hebben winst of verlies maken :joy:

11 likes

hee je favo onderwerp @anon50301661

1 like