Ik neem op als het een Nederlands nummer is, anders niet. En dan alleen als het me op dat moment uitkomt.
Edit: anoniem neem ik ook op trouwens.
Ziekenhuizen bellen vaak anoniem dus zou daar niet bang voor zijn
Dat dacht ik ook maar wist t niet zeker en wilde niet dom overkomen
Kijk mn broer kan ergens dood in een greppel gevonden worden maar hij heeft dit nummer niet en neem aan dat ze dan de huistelefoon wel bellen of dat er politie op de stoep staat Ik ken echt een beneden gemiddelde hoeveelheid mensen dus ik kan ook echt niks betekenen qua of t belangrijk zou zijn.
Onbekende telefoontjes gaan automatisch naar voicemail
Ik ken trouwens echt weinig mensen die nog een huistelefoon hebben. Ja, mijn ouders en mensen van hun generatie en ouder maar verder eigenlijk niet. Officieel heb ik volgens mij wel een huistelefoonnummer van KPN ooit gekregen, maar nooit gebruikt.
Heb jij een huistelefoon?
- Ja, ik ben onder de 50, woon niet bij mijn ouders en heb een huistelefoon.
- Ja, ik ben onder de 50 met huistelefoon, maar woon nog bij mijn ouders (of andere boomer)
- Nee, ik heb geen huistelefoon.
0 stemmers
Als jullie op het forum zitten op je telefoon, is de site dan ook altijd heel traag in dit topic?
- Ja, hier heb ik ook last van
- Nee, dat heb ik nooit
- Ik zit nooit op mân telefoon/nvt
0 stemmers
edit: godver ik wilde instellen dat je maar 1 optie kon kiezen MAAR DAT LUKTE DUS NIET OMDAT DIT TOPIC TELKENS VASTLOOPT OP MIJN TELEFOON
edit 2: en hij is ook anoniem kut
Godver maak ik eens een poll issie anoniem.
Anders, ondanks genoeg vrienden en familie toch eenzaam
Ja maar alleen omdat 'ie gratis bij een pakket zat van Ziggo. Betaal er iig niet voor, gebruik hem nooit en soms gaat 'ie ineens af en dan schrik ik me de tyfus
Neem nooit op want door die verdomde kvk registratie word ik tegenwoordig echt iedere dag gebeld door een random bedrijf
Ik vind het wel jammer dat het verdwijnt. Woon nu nog bij mn ouders en bij webshops en andere instanties die ik niet wil spreken vul ik standaard het nummer van de huistelefoon in. Ik zou echt niet weten wat ik zonder huistelefoon zou moeten. Overweeg dan echt om een simpele mobiel te kopen en die als âhuistelefoonâ te gebruiken.
Ik ben deel van de 2% onder de 50 met huistelefoon.
Lopen er muizen op jouw werk?
- Ja sowieso
- Niet gezien
- Nee sowieso niet
0 stemmers
Muizen, ratten en geesten
Er liep een muis door een klas met 30 pubers, hoe het afliep mag je zelf bedenken
Same
Alleen op de racefiets lijkt me dit leuk om af en toe te doen, dan heb je gelijk je beweging gehad. Maar op de elektrische fiets is 3u per dag wel echt veel joh. Scooter, auto, of ander werk geen optie ?
Ik vraag me af in welke situatie je dat zou gebruiken?
Nee hou op zeg. Nog meer plekken om je kut te voelen over het aantal likes dat je al dan niet krijgt.
Het lijkt me soms wel handig om een like te geven zo van âok gesprek afgelopenâ, zoals bij instagram dms. Ik had toevallig net nog de neiging om dubbel te klikken op een whatsapp bericht haha.