Stel je persoonlijke vraag #30

Ik heb sinds kort signal en daar kan je berichten liken. Vind dat echt wel handig!

Dan stuur je toch gewoon een :heart: of een :+1: ?
Wil echt niet nog platform waar zijdelings gesmeekt wordt om likes.

3 likes

Dat doen tieners blijkbaar al ook via Whatsapp nu weer hoorde ik vandaag. Via status iets van ā€˜geef een hartje als wij vrienden zijn’ en dan verdrietig worden als niemand reageert.

Maar een like op gewoon een berichtje lijkt me wel handig, juist in groepapps zodat je niet 10x meldingen krijgt met alleen ā€˜ok’ of een duimpje oid.

2 likes

Denk dat er een aanzienlijk verschil is in likes via bijv Insta of hier op het forum of zo’n like-functie als op Insta DM’s of via Teams, daar gebruik ik het ook heel veel en ik mis dat inderdaad op Whatsapp tegenwoordig ook best wel

6 likes

Maar op whatsapp heb je toch voornamelijk ƩƩn-op-ƩƩn gesprekken of gesprekken in gesloten, redelijk kleine kringen? Ik kan me niet voorstellen dat reputatie in persoonlijke chats een grote rol speelt, zeker onder volwassenen.

Mij maakt het niks uit, ik denk dat mensen ook prima leven zonder de bevestiging van een like als het gesprek afgelopen is/ik niks zinnigs toe te voegen heb (en andersom), maar ik zie het kwaad er niet van in.

3 likes

Ik liep alleen, voor mij was dat het meest logische. (moeder overleden, met vader geen contact) achteraf hoorde ik van veel mensen dat ze dit echt super emotioneel vonden, zelf dacht ik "tja ik moet er toch heen lopen, heb na het overlijden van mam ook veel alleen gedaan enja ik moet toch daar komen.

8 likes

Heb een keer als bijbaantje de bioscoop schoongemaakt. De dag begon met alle zalen langs om even te gillen en te stampen om het ongedierte te laten weten dat we er waren. Anders liepen ze nog met niet over je voeten heen 🄲. Lag er ook regelmatig een dood in de gang. Stoelen waren soms helemaal kapot gebeten aan de onderkant. En was op het oog (met het licht uit :sweat_smile:) echt een normale bioscoop, niet perse viezer oid.

9 likes

@Hippe_kikker @Pierlala hahahaha awwww nou meer dan een bundel met rare korte verhalen zou ik niet kunnen schrijven denk ik :joy:

1 like

Al een jaar niet meer gezien, maar daarvoor was er echt een plaag. Het pand naast ons werd heftig verbouwd en daardoor waren de muizen bij ons naar binnen gevlucht. Tijdens nachtdiensten zag ik ze regelmatig langswandelen. Was echt een probleem. Duizenden waarschuwingsmailtjes gezien met dat mensen geen eten moesten laten slingeren of kruimels op de grond vegen. Zijn ook wel eens kabels doorgeknaagd, echt gevaarlijk.

1 like

Ik ben 33 en heb een huistelefoon. Met mijn provider kan je onbeperkt bellen naar andere mensen met dezelfde provider voor een paar euro per maand. Daar maak ik bijna dagelijks gebruik van. Mijn mobiele abonnement heeft geen onbeperkt bellen.

3 likes

Mijn vriendin had hetzelfde haha, bijbaantje in de bioscoop en blijkbaar zitten daar dus vet veel muizen :grimacing:

2 likes

Ik fiets 14 kilometer enkele reis en dat is voor mij echt de Max. Maar dat is persoonlijk natuurlijk.

1 like

Tuschinski schijnt de ergste te zijn

1 like

Ik zou denk ik nog eerder met een uber het hele stuk doen, als k geen auto kon aanschaffen :open_mouth:

Not sure if serious…

2 likes

Haha nee natuurlijk niet

Kun jij makkelijk afstand doen van spullen?

• Ja geen problemen mee
  • Hmm een beetje
  • Nee totaal niet, misschien komt die blender die ik nog nooit heb gebruikt over een paar jaar nog van pas

0 stemmers

Mijn vriend ruimt beter op en stofzuigt veel uitgebreider. Maar ik doe het om de dag ofzo en hij 1 keer in de heel veel tijd dus tja.

1 like

Eet jij wel eens overgebleven pizza als ontbijt?

• Ja, gewoon koud
  • Ja, maar wel opgewarmd
  • Nee, gadverdamme
  • Anders

0 stemmers

2 likes

Gewoon nee. Meestal blijft er niks over.

35 likes