Kun jij makkelijk afstand doen van spullen?
- Ja geen problemen mee
- Hmm een beetje
- Nee totaal niet, misschien komt die blender die ik nog nooit heb gebruikt over een paar jaar nog van pas
0 stemmers
Kun jij makkelijk afstand doen van spullen?
0 stemmers
Mijn vriend ruimt beter op en stofzuigt veel uitgebreider. Maar ik doe het om de dag ofzo en hij 1 keer in de heel veel tijd dus tja.
Eet jij wel eens overgebleven pizza als ontbijt?
0 stemmers
Gewoon nee. Meestal blijft er niks over.
Is het bij jou (in NL) nu zonnig buiten?
0 stemmers
Als lunch, zoals vanmiddag haha. Beetje water erover sprenkelen, even in de oven en vind het dan nog even lekker
Oeh lekker! Bij wordt het qua tijdstip zo ook meer m’n lunch haha, maar wel het eerste dat ik ga eten vandaag. Nu al zin in!
Niet als ontbijt, maar wel koud als lunch of snack. Ik vind restjes koude pizza sowieso echt lekker, maar meestal blijft er helaas niets over.
Het is zelfs best mistig hier. Je voelt nattigheid in de lucht. Hopelijk trekt het snel open.
Muizen zijn dan ook dol op loveseats, kon het ze niet kwalijk nemen.
Haha voor het geld van een goede elektrische fiets kun je ook een tweedehands auto kopen, maar ik heb al een auto idd. Het ov vind ik ook prima overigens.
Die beesten zijn gek op zout eten en chocola Ik geef ze geen ongelijk
Voor de moeders hier, zou jij het kut/stom/vervelend vinden als jouw kind je bij je voornaam noemt?
0 stemmers
Over geen porum gesproken ik vind dat echt geen porum.
En ken jij mensen in je omgeving die hun ouders standaard bij hun voornaam noemen iov papa/mama ?
0 stemmers
Oh shit, ik ben geen moeder maar mijn antwoord zou hetzelfde blijven. Voor een keertje wel grappig, maar structureel nee.
Ik vind dat zo vreselijk, het heeft in mijn ogen iets heel afstandelijks. Het is toch JOUW MAMA. Niet bijv elise ik noem maar wat. Dat lijkt me echt niet leuk als mn kind me altijd zo noemt zoals de rest van de hele maatschappij.
Toen ik erachter kwam als kind dat mijn mama niet echt ‘mama’ heette, maar een naam had, heb ik die wel even gebruikt haha.
Ja, vind ik ook. De enige keer dat het me wel grapoig lijkt is als het kind nog niet veel praat en het mensen napraat. Maar verder lijkt het me niks.
Hou niet minder van mijn ouders omdat ik ze met hun voornaam aanspreek hoor, dat is hun initiatief geweest. Ze weten ook dat ik van ze hou hoor
Haha mijn moeders naam heeft 4 lettergrepen dus ik denk niet dat ik dat vaak heb gezegd. Ook vind ik het soms ineens raar dat mn ouders dus gewoon voornamen natuurlijk hebben. Dan lijkt het net alsof ze verder van me afstaan. Ik zou het ook echt nooit nu meer kunnen uitspreken naar ze.
Stel je wordt nu verplicht je ouders bij hun voornamen te noemen, zou je dat lastig vinden?
0 stemmers