Nog nooit onbetaald overgewerkt. Ik doe niks gratis!
Ja dat is weer jammer en oneerlijk
Nouja onbetaald wel, maar bij ons geld altijd tijd voor tijd. Dus het voelt niet als onbetaald.
Wat heb je in de kast staan om bijv. koffie/thee uit te drinken?
- Een set dezelfde (soort) mokken/kopjes
- Een verzameling van verschillende mokken/kopjes
- Beiden
- Mokken? Ik drink alleen uit glazen!
- Anders
0 stemmers
Doe je goed! Als ik zelf effectief 5-6 uur per dag werk ben ik blij. Ik vind het sowieso heel raar dat werkgevers hun werknemers toestaan om 9 uur per dag te werken. Geloof er echt niks van dat je dan veel meer presteert dan wanneer je 8 uur werkt (als het kantoorwerk betreft - in andere sectoren wellicht wel maar denk dat je dat niet heel lang volhoudt dan eerlijk gezegd). Maar goed dat is weer een andere discussie.
Ik heb geluk dat mijn ouders betalen voor de papieren regiokrant (de Stentor). Ik heb voor hen daarom een account aangemaakt op de site, waar ik dus ook op kan en zo gratis alle artikelen kan lezen.
Al ben ik het wel met je eens dat het eigenlijk belachelijk is dat je nu voor zoiets moet betalen.
Hoezo vind je dat belachelijk?
Tja dan moet je de Guardian lezen, best kwalitatief nieuws en nog altijd mogelijk om gratis te lezen.
On that note: doneer je wel eens aan Wikipedia?
- Ja, regelmatig
- Wel ooit eens gedaan
- Nee maar je hebt gelijk, ga ik doen!
- Nee heb nooit 3 euro over
- Nee alle kennis hoort gratis te zijn doei
0 stemmers
Ik drink alleen uit glazen maar heb wel ook dit pareltje staan:
- Gewoon nee
0 stemmers
Dat kan niet! Denk maar eens na over waarom niet!
Nee, omdat Wikipedia dat geld helemaal niet nodig heeft. Ze zijn stinkend rijk voor een non-profit.
Ze hebben ruim 60 mil in reserve en besteden zoān 2,5 miljoen jaarlijks aan hosting. Verder wordt het voornamelijk gerund door vrijwilligers dus dikke nope hier.
Sorry maar polls waar vooral de mening van de maker uit blijkt vind ik echt irritant en weiger ik in te vullen
Ja dan vul je hem toch niet in hoef jou toch niet te pleasen
Dat je iets moreel niet vindt kunnen betekent niet dat het helemaal niet gebeurtš„² Dus ThAnks @tessel voor de optie āgewoon neeā.
ok
Sorry mensen dat een poll gewoon negeren zoān jeuk bezorgt
Vind jij dat alle artikelen op nieuwssites en online kranten gratis zouden moeten zijn?
- Ja, alle (online) artikelen zouden gratis moeten zijn
- Deels gratis artikelen, maar ook deels betaalde/premium artikelen
- Nee, het is normaal dat je betaalt voor journalistiek
- Anders;
0 stemmers
Ik zou wel heel graag een alternatief willen voor het oude Blendle of dat het nieuwe een betere selectie maakt.
Ja eens! Ik vond Blendle vroeger echt fijn! Nu niet echt meer.
En ik ben heel blij dat het wel mogelijk is, bij mijn werkgever in elk geval. Ik heb die vrije dag per week gewoon nodig. Of ik nou 32/34/36 uur werk. Ik zou ongelukkig worden van 5 dagen werken, maar ook van minder geld š„². Pretendeer niet 9 uur productief te zijn, maar dat ben ik met 8 uur op een dag ook niet. Dat is sowieso elke dag op en af.