Stel je persoonlijke vraag #30

Eerste keer nog wel enigszins oké. Die keer bij het podium; :sob::sob::sob: Zo ongemakkelijk!

1 like

Hopelijk deed ze het dan gratis

1 like

Ja, het publiek kon zo ook niet echt meezingen. Vond dat vooral de tweede keer jammer!

1 like

Hey it’s me

1 like

Heb jij een 21 diner gegeven voor jouw verjaardag?

• Nee wou ik niet
  • Nee maar had ik wel gewild
  • Dat was nog helemaal geen ding in mijn tijd joh
  • Ja!

0 stemmers

En heb je ooit iemand anders 21 diner bezocht?

• Nee nooit voor uitgenodigd
  • Gewoon nee
  • Ja was leuk
  • Ja was stom

0 stemmers

Denk je dat jij een goede detective zou zijn? En dan vooral of je goed mysteries op zou kunnen lossen, niet of je het eng zou vinden of zou durven.

• Ja dat denk ik wel :face_with_monocle:
  • Neen dat denk ik niet :nerd_face:

0 stemmers

3 likes

Ik heb wel een quinceanera gehad toen ik 15 werd :grin: Met een groot feest haha alleen helaas geen my sweet 16 praktijken met een auto :laughing:

18 likes

Ik zou er heel slecht in zijn. Bij detectives heb ik ook altijd pas heel laat door wie de moordenaar is haha.

2 likes

Ik zou echt graag zo’n diner willen meemaken :pleading_face: bij oud klasgenoten op insta zag het er super mooi uit, maar in mijn vriendenkring werd daar helaas niet aan gedaan

1 like

Ik heb zelf zowel leuke als minder leuke 21-diners gehad. Vond het vooral leuk dat de vrienden van je studententijd daardoor ook de plek waar je bent opgegroeid inclusief familie leerden kennen. Een enkele keer werd het daardoor juist wat ongemakkelijk, maar het was nooit mega fancy ofzo.

2 likes

Ben ik er dan automatisch ook goed in?
Want ik die een week probeert om chirurg te zijn zou veel doden veroorzaken.

3 likes

Ja op je tweede vraag als het 21 diner van je zusje meetelt.

Zou jij een relatie willen met een prof-sporter?

• Ja lijkt me wel leuk want mee op reis/genoeg geld/partner kunnen supporten/anders
  • Nee lijkt me echt helemaal niks, staat teveel in spotlight/partner teveel weg/anders
  • Sta ik neutraal in

0 stemmers

Heb jij ook wel eens een soort klapperend of trillend gevoel in je oor?

• Nee geen idee
  • Ja

0 stemmers

Echt vreemd maar heb nu denk ik ongeveer 5 jaar eens in de zoveel tijd dat ik een soort getril in mijn oor voel.

1 like

Nouja diegene is natuurlijk wel soms een tijd weg naar het buitenland voor toernooi/wedstrijden, dan misschien een week thuis (waarin diegene ook andere mensen wil zien) en vervolgens weer naar buitenland weg. En ondertussen nog elke dag trainen.

Wat me vooral vermoeiend lijkt is dat diegene dan altijd met zijn werk bezig is, ook als er geen training of wedstrijd is. Je kan bijna nooit spontaan uit eten of een avond doorzakken in het café samen want diegene heeft een bepaald dieet, moet op tijd slapen, uitgerust zijn, etc. Ik zou er geen zin in hebben.

19 likes

Ik ken een vrouw die een relatie met een topsporter heeft en ik vind het echt heel heftig om te zien hoe weinig zij in te brengen heeft totdat hij met “pensioen” gaat van deze sport. Voor de sport naar het buitenland? Hup het hele gezin moet mee, of blijft juist achter zonder hem. Zodra er iemand in het gezin ook maar een snotneus heeft, zonder hij zich direct af in quarantaine. Trainingstijden enzovoort, alles is zo extreem inflexibel als het op topsport aankomt. Ik denk dat mensen dit echt enorm onderschatten.

9 likes

Loop jij 11 september mee met een Unmute us-protestmars?

• Ik heb vorige keer al meeglopen
  • Ja, ik loop mee
  • Nee, kan niet of geen zin

0 stemmers

Hmm ja ik weet het niet zo goed en ik krijg sowieso nog de kriebels van wat dan ook met hoge aantallen mensen met/zonder mondkapje. Maar dat de evenementensector vrij sneu is behandeld ook in vergelijking met ik noem maar wat fucking rondjes rijdende raceauto’s is wel typisch.

1 like

Gebruik jij nog een portemonnee?

• Ja
  • Nee maar ik gebruik wel een pasjeshouder oid
  • Nee maar ik heb een telefoonhoesje waar alles wat ik nodig heb in past
  • Nee en ik neem ook maar heel weinig mee, bv alleen een losse bankpas
  • Anders

0 stemmers

Van de mensen die geen portemonnee/pasjeshouder hebben ben ik wel benieuwd hoe/of zij nog losse spullen zoals pasjes meenemen.
Ik heb een telefoonhoesje waar veel in past, maar er zijn toch best veel pasjes die ik altijd bij me moet hebben omdat ik ze anders net niet bij me heb op het moment dat ik ze nodig heb (ov chip, kentekenbewijs, museumkaart, anwb pas, toegangspas werk). Maar een losse portemonnee of pasjeshouder zit ook niet meer in mijn systeem dus die vergeet ik ook ben ik bang, en vind ik onpraktisch.

Ik heb zo een Secrid ding,maar daarvoor zat alles los in mijn tas. Heel onpraktisch. Verder heb ik niet megaveel spullen nodig naast mijn telefoon (betaal ermee, is de autosleutel etc) maar voor mn id, zorgpas etc is t wel handig.

1 like