Oh die kende ik niet. Wat bijzonder die slijmvorming zeg. Interessant!
Eerlijk, ik vond het best wel lekker. Veel beter dan verwacht in ieder geval, het smaakt heel zacht en subtiel.
Maar het is absoluut het dierenleed niet waard en ik zou het ook nooit meer drinken.
Hahahaha
Krijg jij ook vaak een hongergevoel als je een appel hebt gegeten?
- Ja
- Nee
- Nooit opgevallen/ nooit op gelet
- Ik eet nooit appels
0 stemmers
Schijnt dus ook echt te kloppen dat sommige mensen dat hebben, vind het altijd vet frustrerend dat ik meer honger heb na het eten van een appel dan ervoor.
jaaa, dit!!! het is echt alsof die appel alles verteert in mn maag.
Ik eet bijna nooit een appel op zichzelf, misschien ook daarom. Wel altijd bij de havermout dus dat vult wel, of met notenboter/pindakaas ofzo kan ook wel een beetje helpen
Ja dat inderdaad!! Alsof je hele maag weer leeg is, hij gaat dan nog nét niet zwaar dramatisch rammelen
Dat klinkt wel logisch ja!
Dit heb ik ook wel eens gelezen ja. Ik heb ook altijd ongeveer een half uur tot een uur na het eten van een appel zo’n honger. Plan nu ook echt m’n appel eet momenten daarop haha
Ja precies, ik vind dat er nogal een verschil zit tussen het delen van foto’s mét allerlei details, dan op de ene plek (Instagram) eventueel foto’s delen en op de andere plek details (dit forum). Dat is toch een stuk lastiger te verbinden.
Ik denk ook dat het voor veel vrouwen hier fijn is dat er een plek is om je hart te luchten en om tips te vragen. Ik ken zelf persoonlijk weinig mensen met kinderen, het nieuwe ouderschap is mega-overweldigend en ik ben echt dankbaar voor dit forum.
Ik heb gestemd dat ik wel details over mijn kind zou delen, omdat ik was vast wel eens iets in het grappige uitspraken topic zou plaatsen. Ik zou geen echt persoonlijke en privacygevoelige dingen delen.
Ik heb kopi luwak, levende oktopus en balut gehad
Balut was veruit het raarste van dit allemaal. Je voelt ook die botjes en snavel in je mond echt een keer nooit meer haha
Dat is dan toch echt dikke pech voor hem hoor. Jezus hij heeft alleen moeten klaarkomen en ik loop al 9 maanden zwanger rond met een bevalling die me staat te wachten. Hij heeft niks te willen. Ga echt niet mn wens aanpassen ben je gek. Overigens zouden wij het beide wel willen weten maar ik vind het lastig te begrijpen dat veel dan maar mee gaan in de wens van de vader. Oja en in dit geval ga ik er dus vanuit dat een man en vrouw een kind krijgen samen.
Zou jij het geslacht van je baby willen weten?
- Ja
- Nee
- Ik twijfel
0 stemmers
Ja ik snap je wel, maar omdat een kind zoveel kwetsbaarder is is denk ik de grens over wat wel en niet kan wat minder groot.
Huh maar dat zijn toch compleet andere verhoudingen?
In het negatieve voorbeeld dat jij geeft over een partner en die komt erachter dat zoiets online staat, kan diegene zich verweren en je erop aanspreken, tegenspreken etc. Zelfs vragen of zoiets verwijderd wordt. Een baby of kind kan zoiets toch helemaal niet (of pas 18 jaar later ofzo)?
Molly is echt de leukste. Heb haar zelf al vanaf het begin. Marshal heeft nog weleens een grote mond, maar toch kan ik hem ook niet missen.
Dat stukje met inbreuk op privacy en er achterkomen snap ik niet zo goed. Ik doel meer op het concept van wat in de sociologie ‘agency’ wordt genoemd. Dus het bewustzijn hebben om te kunnen reageren op mogelijke dingen die over jou gezegd/beweerd worden. Baby’s en kinderen hebben dit nog niet, dus moeten beschermd worden.
Ik vind dus trouwens leeftijd juist het grote verschil maken met wat je over een ander iemand op het internet kan/mag plaatsen
Ik vond het al erg als mn moeder iets wat ik beschamend vond maar zij grappig, vertelde op een verjaardag. Mn tante deed dat ook altijd bij haar kinderen in nog ergere mate.
Nee inderdaad, zo’n individueel bericht is vrij onschuldig, maar het is meer de optelsom van al die individuele berichten gekoppeld aan een profiel van iemand wat online blijft staan. Zelfs als je hier je posts laat verwijderen zijn die berichten best makkelijk terug te vinden (simpel voorbeeld: Wayback Machine).
Er zijn weinig hier die bijvoorbeeld enkel en alleen een keer posten ‘mijn kind snurkt’ en het daarbij laten. Vaak kan je met de tijd veel meer posts herleiden en een veel dieper beeld vormen van iemand en haar kinderen hier. Zo is het best makkelijk iemand en haar kinderen te achterhalen.
En die optelsom van al die posts blijven dus voor altijd online en te traceren. En daar heeft dat kind van die persoon dus niks over te zeggen.
Ik vraag wel eens aan hem of het ok is als ik iets deel wat hij gezegd heeft. Ook al is het gewoon iets grappigs. Ik heb ook een keer een foto van zijn vader gedeeld en dat heb ik ook gevraagd. Ik heb het minstens 1x per dag over het forum met hem dus voelt niet vreemd ofzo.