Ik kom hier nog even op terug, want ik ben bijna jarig en ik heb nu nog een enorme portemonnee die, tenzij ik mijn winterjas draag (enorme zakken waar alles in kan) dus heel onpraktisch is. Bovendien heb ik vrijwel nooit losgeld haha. Maar zo’n ding is dus wel een aanrader? Heb je een Secrid mini wallet?
Nog simpeler, echt alleen de cardprotector in een leuk kleurtje. Bijna nooit contant geld bij me, en anders doe ik dat wel in een vakje. Ik vind ‘m fijn. Klein, maar zwaar genoeg dat je het ook wel hoort vallen. Kunnen redelijk wat pasjes in, dus neem de boeiendste mee. Plus ze waaieren uit als je aan dat dingetje trekt dus je kan ze ook makkelijk pakken.
Mijn vriend heeft er ook 1, en vindt ‘m ook top.
Sectie is fantastisch ik zou het kopen.
Ja ik ben het van plan! Ik twijfel alleen nog tussen de kaarthouder en mini wallet!
Ik heb de mini wallet. Scheelt qua dikte niet zo veel met de kaarthouder maar kan wel nog een briefje en een muntje in en een extra pasje.
Over de discussie wat betreft online / op het forum dingen delen over (je) kinderen;
Ik heb tijdens mijn zwangerschap en de babyperiode hier ook redelijk actief mee gepost. Zoals @Nefertiti al zegt; het ouderschap kan super overweldigend zijn en ik wilde mijn vriendinnen niet ‘lastig vallen’ met mijn onzekerheden, gevoelens en twijfels. Dus dan is het echt heel erg fijn als je zo’n forum met gelijkgestemden hebt. Ik heb dus ook geen spijt dat ik destijds actiever was in zw/k topics. Nu deel ik bewust minder omdat hij wat ouder wordt. Alleen af en toe wat generieke vragen, grappige uitspraken of aankopen etc (en sporadisch een anoniem gemaakte foto met sticker er overheen).
Snap de meningen die hier boven gedeeld werden goed en vind het interessant om te lezen. Je maakt als ouder de keuze om dingen te delen over iemand die zich inderdaad niet kan ‘verdedigen’. Ik heb er dus voor gekozen om wel dingen te delen. En mochten al mijn posts over m’n kind op een of andere manier ineens publiekelijk worden en hij dat over 15 jaar te zien krijgt dan ben ik zelf in ieder geval oké mee. En helemaal prima als mensen daar een mening
over hebben of andere keuzes maken.
Verder vind ik het toch altijd een beetje lullig of op zijn minst ongemakkelijk als er hier polls worden geplaatst over over (persoonlijke) posts / onderwerpen die ergens in andere topics worden gedeeld. Nu dus over wat moeders wel of niet in andere topics delen over hun kind, maar net zo goed als het gaat over iets in het impopulaire meningen topic ofzo.
- Moordale (Sex Education)
- Chilton Preparatory School (Gilmore Girls)
- Degrassi Community School (Degrassi)
- Bayside High (Saved by the Bell)
- Zweinstein (Harry Potter)
- Spangalis (Spangas)
- Constance Billard (Gossip Girl)
- Rosewood High School (Pretty Little Liars)
- Las Encinas (Elite)
- Southside High (Riverdale)
- Hillridge Junior High (Lizzie McGuire)
- Elkford High School (Braceface)
- Liberty High School (13 Reasons Why)
- Harbor High School (The OC)
- Tree Hill High School (One Three Hill)
0 stemmers
Sunnydale High van Buffy!
Had jij liever een hond geweest (wel bij een leuk liefdevol gezin) dan een mens?
- Ja absoluut
- Soms wel
- Nee nooit
0 stemmers
Nee dan krijg je bijna iedere dag hetzelfde eten
Maar soms vind je nog een heerlijke drol ergens in het bos. Wat een snack. Of van die vieze stinkende botten, hmm.
De highschool musical highschool. Duh
Ja inclusief die enorme Zac Efron (excuus, Troy Bolton) poster
Ik had een poster van Cordon Bleu (ja ik dacht echt dat hij zo heette, het is Corbin) die Chad speelt in HSM. Was echt mijn crush
Als ik nu tegen jou zeg; beeld je een rode ster in, of een paarse appel. Zie jij dat dan echt voor je? Denk jij echt in beelden?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Die ziet er nog steeds goed uit hoor
Nee en ik lees heel graag, dus ik vind het echt jammer dat ik dat niet heb haha
Hebben jouw ouders LinkedIn?
- Vader wel, moeder niet
- Vader niet, moeder wel
- Allebei niet
- Allebei wel
- Nvt/geen idee
0 stemmers
Liever:
- 1 minuut fietsen
- 8 minuten lopen
0 stemmers
Ooooh degrassi Ik ben sinds een paar maanden weer alles opnieuw aan het kijken en heb sindsdien echt zoveel dromen dat ik weer op de middelbare school zit
Ik zou iedere dag met hoofdpijn thuiskomen na school