Heb je echt aphantasia? Want ik hoorde altijd dat mensen die dat hebben geen boeken lezen daardoor.
Je moet Get’cha Head in the Game niet te serieus nemen he
Justice for Sharpay
Draag je weleens een hoed?
- nee
- ja in de zomer tegen de zon
- ja in de winter tegen de kou
- ja gewoon omdat ik het mooi vind staan
0 stemmers
Ik ben een 5! Maar ik lees al van jongs af aan, het heeft me nooit tegengehouden in ieder geval haha
Ik heb echt geen idee
I wish maar ik heb een te groot hoofd
Lol ik ben dus nu m’n pinpas verloren omdat ik hem EEN KEER los in m’n tas deed
Ik heb tijdens etiquette les ook geleerd dat het onbeleefd is om gezondheid te zeggen. Volgens de etiquette regels moet je een nies gewoon negeren haha.
Oh lijkt me eigenlijk heel leuk. Ik had ooit een fliphone en die rechter op het plaatje lijkt me wel wat.
Hoeveel geld geven jullie ongeveer uit per dag op vakantie aan eten en drinken? Ligt natuurlijk aan het land, maar stel je bent op citytrip in Spanje.
Dus alleen eten en drinken!
- Minder dan 25 euro per dag
- 25-50 euro per dag
- 50-75 euro per dag
- 75-100 euro per dag
- 100-125 euro per dag
- 125-150 euro per dag
- 150-175 euro per dag
- 175-200 euro per dag
- 200-225 euro per dag
- 225-250 euro per dag
- 250-275 euro per dag
- 275-300 euro per dag
- Meer dan 300 euro per dag
0 stemmers
Op zich… zou die eindelijk weer eens in m’n broekzak passen?!
Ieee ik vind dit heel confronterend. Ik denk eigenlijk wel meer dan 150 euro. Belachelijk als ik erbij stil sta.
Tja hoezo belachelijk, ik vind eten en drinken op vakantie echt 1 van de belangrijkste dingen.
Niet dat ik trouwens per se naar dure restaurants ga, maar ik wil overal wel wat proberen. Je bestelt sneller nog wat extra drankjes op het terras etc.
Haha!
Ik vraag het omdat ik aan het kijken ben naar een all in resort + vlucht en het heel duur vindt. Maar het lijkt duur omdat je daar je hele vakantie in één keer betaald. Normaal gesproken boek je de vlucht en een tijdje later het apartement en that’s it. De kosten die je op vakantie maakt (allemaal losse bedragen variërend van 2 euro voor een ijsje tot 50 euro voor een diner) lijken altijd wel mee te vallen tot je het echt bij elkaar optelt.
Spanje is wel echt heel goedkoop! Scheelt echt aanzienlijk vergeleken met wat je uit zou geven in Duitsland bijvoorbeeld. Of nog erger: Zwitserland.
Vakantie = eten voor mij dus ga er niet erg op besparen, maar Zwitserland was niet leuk meer.
Maar 25€ p.p. Dus samen geven we wel 50-75€ uit per dag met 2 volwassenen en 2 kinderen