Stel je persoonlijke vraag #30

Ik doe gwn zo :

Tafel van 1:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10

Enzovoorts haha.

Wat zeg jij dan?
Elke keer 1 extra minder dan het 10 tal zou moeten zijn?

9 = -1
18 = -2
27 = -3
36 = -4
45 = -5

Etc? Vind die oplopend/aflopend juist super makkelijk

@koda hoe bedoel je hoe kom je aan die cijfers?

Ik zeg idd gewoon 9, 18, 27, 36, … uit m’n hoofd. Ik ga niet nog rekenen ofzo

Nee maar dit is dus een ezelsbruggetje voor mensen die het wel lastig vinden, snap niet dat je die onduidelijk vind.

Ken m inmiddels ook uit m’n hoofd, maar das gewoon gestampt dus daar heeft niemand wat aan

Ik vind dat ezelsbruggetje het juist moeilijker maken haha

1 like

Nja volgens mij heb ik die tafels er zo ingestampt vroeger. Ik zie die getallen gewoon voor me. Soms moet ik wel even rekenen bij de hogere tafels maar de rest kan ik bijna zo opnoemen.

4 likes

Hoe makkelijk is het leven als witte man toch ook. Speel ƩƩn keer in een film waar ook nog een vrouw met meer dan 10 minuten schermtijd in zit en je bent meteen een feministisch icoon. :roll_eyes:

3 likes

Vind het wel lastig als ik de sommen niet zie. Nu heb ik het uit mijn hoofd gedaan de reeks, maar als ik de sommen zou zien gaat het sneller denk ik.
Nu vergat ik soms war ik was gebleven.

1 like

Beetje late reactie maar Hartley high!
(Van Heartbreak high)

5 likes

Wat versta je onder ā€œpraten overā€? De discussie hierboven:
Dus over wat in algemene zin op fora/internet gedeeld moet/mag worden? denk dat je hiernaar verwees in je 1e post. Is dat praten over het kinderen/zw topics?

1 like

Vind je het onaantrekkelijk wanneer je (eventuele) partner geen rijbewijs heeft?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Voor mij hadden die tafels weinig met rekenen te maken, ik leerde dat gewoon een beetje zoals ik later vreemde woorden leerde, ik nam het gewoon als voldongen feit aan dat 6x8 48 heette etc.

22 likes

Maar dat komt omdat er in onze woonplaats niet tot nauwelijks ov is en je dan gelijk afhankelijk bent van anderen. Als ik in een plaats had gewoond met goed ov dan had ik anders gestemd.

2 likes

Als je allebei geen rijbewijs hebt okƩ maar als ik de enige ben in de relatie en altijd moet rijden: nee bedankt!

5 likes

Wat geef je uit aan een fatsoenlijke winterjas?

• 0-50
  • 51-100
  • 101-150
  • 151-200
  • 201-250
  • 251-300
  • 301-350
  • 351-400
  • Meer

0 stemmers

Ik zou alle antwoorden op deze poll een reeele mogelijkheid vinden!

Maar meestal ga ik voor kwantiteit boven kwaliteit :flushed::joy:

2 likes

giphy (5) (2)
Ik heb echt geen geld voor een dure jas over. Heb het gelukkig snel warm. Vorig jaar had ik een jas voor 3 euro gefixt, omdat ik echt geen geld had. Tegenwoordig staan gelukkig leuke jassen op Vinted

3 likes

Een winterjas is iets waar ik wel meer voor wil betalen. Maar ik heb maar 1 dure en de rest scoor ik in de sale haha

7 likes

Ik heb jassen van 10 euro (kringloop) t/m 200 +/-. En vorig jaar was het een goedkope camouflage legerparka van de kringloop het exemplaar dat ik het meest droeg. :’)

1 like

Edit; ja true neutral is neutral neutral lees ik al