Stel je persoonlijke vraag #30

Ik heb wel 80% spijt maar gelukkig desinfecteert alcohol meteen hè!!!

2 likes

Ik vind mensen juist lelijker, maar dat betekent niet dat ik niet minder kieskeurig ben. Ik vind mensen wel veel leuker vaak.

1 like

Niet echt een gezellig onderwerp, maar ben nieuwsgierig: zou de ‘levende doodskist’ voor jou een optie zijn om in begraven te worden?

(De kist is gemaakt van mycelium, een soort web van paddenstoeldraden en planten- en bomenwortels. Door een mal te maken en hier mycelium in te kweken, kan een complete doodskist van organisch en levend materiaal worden ontwikkeld.)

• Ja
  • Nee
  • Ik wil sowieso niet begraven worden

0 stemmers

1 like

Koop meestal gewoon in de sale haha.

Ik dacht even dat je reageerde op de post boven je 🥲

38 likes

Jaa ik vind dit of dat je begraven word ergens en dat ze dan een boom op je planten een mooi idee haha.

2 likes

Hahaha yup

Nav een discussie in dit huis; aardappelpuree uit een zakje

• Ja, heerlijk
  • Kauw nog liever op een rauwe aardappel
  • Ja, vies lekker
  • Vies, maar wel makkelijk

0 stemmers

Ahh ik vind 't echt heerlijk om stoofpot te maken en echt uren op te zetten en dan zo’n zakje kleffe aardappelpuree erbij :heart_eyes:

4 likes

Nou, dat is precies de situatie hier.

Ik heb beef bourguignon gemaakt.

Staat m’n vriend hier uit z’n plaat te gaan omdat ik zo lang met de stoofpot bezig ben geweest, maar wel puree uit een zakje gebruik.
Fuck hem, want het is gewoon heerlijk.

9 likes

Nog nooit gehad.

6 likes

Ik vind aardappelpuree sowieso niet te vreten

7 likes

Vies lekker, maar heb het al minstens tien jaar niet gegeten. Lekker nostalgisch eten, met herinneringen aan de campings in Frankrijk vroeger als kind.

2 likes

Pepernoten/kruidnoten van…

• Bolletje
  • Van Delft
  • Huismerk x
  • Maakt me niks uit. love alle kruidnoten
  • Geen kruidnoten

0 stemmers

Nee man ik wil een mausoleum

35 likes

Kruidvat!!! (Maar bolletje voor convencience als ik in de supermarkt ben)

2 likes

Aardappelpuree uit een zakje, witte bonen in tomatensaus en vissticks, echt mijn culinaire droom.

15 likes

Heerlijk :heart:

Van Delft moet echt oprotten.
Als ik kruidnoten wil eten, dan wil ik kruidnotensmaak. Niet marshmallow/truffel/spinazie smaak.

Word echt boos van die ongein.

Krijg echt get off my lawn vibes van m’n eigen reactie, sorry voor de Van Delft lovers.
you-kids-get-off-my-lawn-cranky-old-man

20 likes

Ja, precies :heart_eyes:
Gelijk weer inspiratie voor mijn weekmenu op de dag dat ik 19:30 thuis kom)