Ik heb in 2019 in Valencia zo’n lange pufferjas kunnen scoren voor €30 (hier vond ik zoiets niet en daar toevallig wel haha) en hij is heerlijk warm dus echt een topaankoop
Als je (te) veel gedronken hebt, vind je mensen dan aantrekkelijker?
- Ja, ik kan het dan op basically iedereen
- Ja, wel wat meer mensen
- Nee
0 stemmers
Ik kan het nuchter al op 95%
Weet ik veel… deze baby is nog nooit aangeschoten/dronken geweest
Deze oma ook niet hoor
Dit is de enige verklaring die ik heb voor een aantal mannen eh acties
Ja er flitste net een soort horror show langs m’n netvlies
Mijn mond na een paar shotjes:
Hahaha ja maar echt. Ik heb 0 spijt hoor, maar jeetje het moet wel de alcohol zijn geweest in retroperspectief. En waarschijnlijk denken ze dat andersom ook van mij en dat is
Ik heb wel 80% spijt maar gelukkig desinfecteert alcohol meteen hè!!!
Ik vind mensen juist lelijker, maar dat betekent niet dat ik niet minder kieskeurig ben. Ik vind mensen wel veel leuker vaak.
Niet echt een gezellig onderwerp, maar ben nieuwsgierig: zou de ‘levende doodskist’ voor jou een optie zijn om in begraven te worden?
(De kist is gemaakt van mycelium, een soort web van paddenstoeldraden en planten- en bomenwortels. Door een mal te maken en hier mycelium in te kweken, kan een complete doodskist van organisch en levend materiaal worden ontwikkeld.)
- Ja
- Nee
- Ik wil sowieso niet begraven worden
0 stemmers
Koop meestal gewoon in de sale haha.
Ik dacht even dat je reageerde op de post boven je 🥲
Jaa ik vind dit of dat je begraven word ergens en dat ze dan een boom op je planten een mooi idee haha.
Hahaha yup
Nav een discussie in dit huis; aardappelpuree uit een zakje
- Ja, heerlijk
- Kauw nog liever op een rauwe aardappel
- Ja, vies lekker
- Vies, maar wel makkelijk
0 stemmers
Ahh ik vind 't echt heerlijk om stoofpot te maken en echt uren op te zetten en dan zo’n zakje kleffe aardappelpuree erbij
Nou, dat is precies de situatie hier.
Ik heb beef bourguignon gemaakt.
Staat m’n vriend hier uit z’n plaat te gaan omdat ik zo lang met de stoofpot bezig ben geweest, maar wel puree uit een zakje gebruik.
Fuck hem, want het is gewoon heerlijk.
Nog nooit gehad.
Ik vind aardappelpuree sowieso niet te vreten