Hahahahhahahahhahahahha
Love dit
Hahahahhahahahhahahahha
Love dit
Hahahaha ik heb precies dit ook meegemaakt
Ik heb ooit eens iets soortgelijks gehad met een gemolde soldeerbout bij techniek. Die docent had er echt een detective van gemaakt en kwam dan onverwachts bij andere lessen om weer over dat ding te beginnen en dat de schuldige zich nog steeds kon melden. Er was zelfs een top aan schuldigen door hem opgesteld 
Die keyboard die ik kende had ook zoān honden blaf die je steeds kon laten afgaan
Ik zal mijne eens opdiepen en opnemen voor je haha
Mensen met een keyboard, hadden jullie:
0 stemmers
Had je de iconische DJ!! Knop?
0 stemmers
@PaigeMichalchuk @Luzarl het was kennelijk de pijn van elke muziekdocent overal
Mijne had ook die Excellent!!! En de superhijgende cāmonnnn
Volgens mij geen dj knop, maar ik kon wel pistool geluiden maken
Ook Cool!
Herriner me net dat mijne ook Dictionary zei en dan drukte je die heel snel na elkaar en dan hoorde je Dick-Dick-Dick-Dick-Dick-Dick-Dictionary
Ja 11jarige ik die net Engels kon was echt de master of funny!
En gebroken glas. En " YEAH YEAH" en āCOME ONā
Hahaha oja die hijg cāmon cāmon en ook zoān hete vrouwenstem die langzaam yeaahhhh zei. Gingen mn zusje en ik altijd heel vaak achter elkaar drukken
Ik woon sinds deze maand in een appartement wat mijn opa gekocht heeft. Hij heeft geen andere woningen op naam en eigenlijk is het een win-win constructie in ons geval. Alleen met een zelfbewoningsplicht zou ik hier niet mogen wonen omdat dan meestal alleen zoon/dochter erin mag wonen en niet een kleindochter. Hij woont bij zijn vriendin in en ik betaal hem huur voor alle kosten.
Op je laatste vraag: moeilijk! Vind het wel anders als je meerdere huizen op naam hebt staan en dit puur als verdienmodel ziet. Hoe dat dan vorm gegeven zou moeten worden, vind ik moeilijk te bepalen.
Ik zou bijna mijn oude keyboard aanzetten om te kijken welke geluiden die produceert
Ik heb zelf iets van 10 jaar keyboard les gehad en mijn āprofessioneleā keyboard had geen hippe geluiden 
Soms vind ik het heel lekker en soms ineens heel goor
Ik vind die van het ah huismerk het best. Eerst had ik altijd van die zakjes van??? Eh die waar je ook bieslook etc variant bij hebt. Maar dit is wel mn guilty pleasure vooral als ik een mega zere keel heb en dan met diepvriesspinazie van iglo.
Maar als er een goed systeem was geweest was deze constructie ook niet nodig geweest en had je gewoon een betaalbare huurwoning gehad. 
Spinazie 

Voor degene die in het weekend vrij zijn, hoelaat ben jij dan doorgaans aangekleed en ready om de deur uit te gaan als dat zou moeten?
0 stemmers
Zou jij je ergeren als ouders zeggen, ā wij zijn nooit vrij, wij hebben kinderen!!ā
0 stemmers
Is toch ook zo? Tenzij de kinderen op dat moment bij opvang/opa/oma zijn. Die constante verantwoordelijkheid zou ik zelf ervaren als ānooit vrij zijnā.
In mijn geval mede de reden dat ik ze niet wil.
Ja ik vind het dubbel, want ik vind niet dat je dat als āniet vrijā mag zien als zien als je kinderen hebt. En ook gewoon kut tegenover het kind als je dat zo ervaart.
Meer dat k denk ja klopt wel maarja daar heb je toch voor gekozen?
Ja, wat ook zo kut was. Er postte ooit een moeder op instagram dat zij voorrang had bij zoān koffietent want poeh ja zij was moeder en was moe bladibla. Dat is zo ergerlijk die heeft daar toen ook zoān shitload aan kritiek op gekregen. Ik ergerde me toen ook kapot.
Zolang je niet tegen je kind laat merken āJezus wat ben jij toch een ontzettende last voor meā is er toch niks aan de hand?
Ligt ook aan de leeftijd lijkt me, als ze jonger zijn is het gewoon ontzettend veel en zwaar en kan me heel goed voorstellen dat je je dan af en toe echt geleefd voelt en niet vrij op die manier.
Zou me er iig niet aan ergeren, al is het een eigen keus. Denk dat iedereen wel snapt dat ze dat dan niet bedoelen als āhad ik dit kind maar niet genomen/ik ben net zo onvrij als iemand in de celā. Zou het persoonlijk niet zo zwaar opnemen als iemand dat zou zeggen.
Edit: ja die koffievrouw was heftig maar dat was 1 moeder op miljarden. Heb hier in de Starbucks echt nog nooit gehad dat iemand zo deed of überhaupt ooit zei ājij mag niet moe zijn, jij hebt geen kinderenā. De meeste moeders zijn gewoon normale mensen die heus niet denken dat zij de enigen op de wereld zijn.