Stel je persoonlijke vraag #30

Maar dan ben je dus afhankelijk van een vriendelijke huisbaas en niet de Wybren van Haga’s van prins Bernhards van de wereld. Waarom niet centraal en eerlijk regelen?

1 like

Huh waarom is dit een brag dat je een tweede huis hebt in Spanje

9 likes

Ik vond haar tekst goed maar ze schreeuwde alles ZO hard dat ik het daardoor minder goed vond overkomen :sweat_smile:

1 like

Haha ja dat begreep ik!

Had jij vroeger een keyboard (instrument)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Speelde je er meer piano op of drukte je vooral op de voorgeprogrammeerde liedjes en dj geluiden?

• De dj geluiden
  • Ik speelde zelf
  • Allebei

0 stemmers

Ik heb nooit iets anders leren spelen dan Vader Jacob maar ik zat wel elke dag achter dat ding om hem automatisch de Turkse Mars te laten spelen en daar door heen OH YEAH DJ achtige geluiden te mixen.

12 likes

Ik heb toevallig net mijn keyboard schoon gemaakt omdat ik hem wil verkopen :sweat_smile:

1 like

Lijkt me echt leuk om dat ding weer eens te vinden. Feest der herkenning al die deuntjes, kan me sommige nog herinneren. Niemand bij ons kon er trouwens op spelen, het was continu het indrukken van die deuntjes.

1 like

Wake me up before you gogo.

Inclusief zingende kikkers

11 likes

Hahahahhahahahhahahahha

Love dit

3 likes

Hahahaha ik heb precies dit ook meegemaakt

2 likes

Ik heb ooit eens iets soortgelijks gehad met een gemolde soldeerbout bij techniek. Die docent had er echt een detective van gemaakt en kwam dan onverwachts bij andere lessen om weer over dat ding te beginnen en dat de schuldige zich nog steeds kon melden. Er was zelfs een top aan schuldigen door hem opgesteld :joy:

Die keyboard die ik kende had ook zo’n honden blaf die je steeds kon laten afgaan

3 likes

Ik zal mijne eens opdiepen en opnemen voor je haha

Mensen met een keyboard, hadden jullie:

• Yamaha
  • Casio
  • Roland
  • Een ander merk
  • Echt geen idee

0 stemmers

Had je de iconische DJ!! Knop?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

@PaigeMichalchuk @Luzarl het was kennelijk de pijn van elke muziekdocent overal

Mijne had ook die Excellent!!! En de superhijgende c’monnnn

16 likes

Volgens mij geen dj knop, maar ik kon wel pistool geluiden maken

6 likes

Ook Cool!

Herriner me net dat mijne ook Dictionary zei en dan drukte je die heel snel na elkaar en dan hoorde je Dick-Dick-Dick-Dick-Dick-Dick-Dictionary

Ja 11jarige ik die net Engels kon was echt de master of funny!

23 likes

En gebroken glas. En " YEAH YEAH" en “COME ON”

6 likes

Hahaha oja die hijg c’mon c’mon en ook zo’n hete vrouwenstem die langzaam yeaahhhh zei. Gingen mn zusje en ik altijd heel vaak achter elkaar drukken

3 likes

Ik woon sinds deze maand in een appartement wat mijn opa gekocht heeft. Hij heeft geen andere woningen op naam en eigenlijk is het een win-win constructie in ons geval. Alleen met een zelfbewoningsplicht zou ik hier niet mogen wonen omdat dan meestal alleen zoon/dochter erin mag wonen en niet een kleindochter. Hij woont bij zijn vriendin in en ik betaal hem huur voor alle kosten.

Op je laatste vraag: moeilijk! Vind het wel anders als je meerdere huizen op naam hebt staan en dit puur als verdienmodel ziet. Hoe dat dan vorm gegeven zou moeten worden, vind ik moeilijk te bepalen.

3 likes

Ik zou bijna mijn oude keyboard aanzetten om te kijken welke geluiden die produceert :joy: Ik heb zelf iets van 10 jaar keyboard les gehad en mijn ‘professionele’ keyboard had geen hippe geluiden :sob:

1 like

Soms vind ik het heel lekker en soms ineens heel goor
Ik vind die van het ah huismerk het best. Eerst had ik altijd van die zakjes van??? Eh die waar je ook bieslook etc variant bij hebt. Maar dit is wel mn guilty pleasure vooral als ik een mega zere keel heb en dan met diepvriesspinazie van iglo.

Maar als er een goed systeem was geweest was deze constructie ook niet nodig geweest en had je gewoon een betaalbare huurwoning gehad. :grin:

24 likes