Stel je persoonlijke vraag #30

Zou jij het erg vinden als vanaf dit moment niemand ooit meer een baby krijgt?

• Ja natuurlijk vreselijk wat een gevolgen
  • We moeten ermee dealen
  • Nee boeiend

0 stemmers

Smerigste chocola
  • Bros
  • Hershey’s Kisses
  • Koetjesreep
  • Lindt
  • Pure chocola 85%
  • Chocola met sinaasappelsmaak
  • Al deze opties zijn smerig as fuck
  • Al deze vind ik heerlijk maar het volgende vind ik ECHT vies:

0 stemmers

Die blijven er voor altijd in zitten!

2 likes

Nuts :nauseated_face:

Haha ja er zijn twee soorten mensen: ik vind deze dus heerlijk <3
Huismerk zeebanket lust ik ook graag trouwens dus ik ben geen chocoladesnob hoor :stuck_out_tongue:

9 likes

Herseys kan je eigenlijk geen chocolade npemen bleh

6 likes

Nee klopt! Koetjesreep ook niet ielll

5 likes

Zelfde persoon die fruit icm chocolade heeft uitgevonden zeker

2 likes

Leraren nauwelijks maar vooral de concierges en cateringmedewerkers en dat soort figuren. Dat zijn de mensen waar je bevriend mee moet raken in het leven als je chille gunsten wil. Zo mocht ik altijd als het koud was of regende binnen roken bij Piet van de catering onder de afzuigkap in de keuken, lol echt goor. En daarna kreeg ik snacks die over waren, kaassoufles enzo. En ben ook veelvuldig gematst op mijn nablijfuren door de mensen die daarover gingen. Denk meer omdat ze mijn kop daar elke dag zat waren maar toch

14 likes

Heel praktisch, de baby wordt niet geboren.

Ik denk dat de hele natuur zonder de mens zich herstelt. Zelfs in chernobyl liepen ineens weer paarden etc. Ergens heb ik het gevoel dat wij mensen niet hier horen, klinkt diepzinnig. De natuur herstelt zich altijd weer als er GEEN MENSEN zijn. Beter leggen we het loodje. Nee grapje. We zijn nou eenmaal kutwezens.

6 likes

Milkey ways en Mars repen mogen van mij ritueel verbrand worden

2 likes

Nee super kut, ik wil dat alle nieuwe babies eerst mijn pensioen gaan betalen. Na mij de zondvloed hoor.

13 likes

jawel, NUTS!

2 likes

Ik ken deze helemaal niet :open_mouth: nog nooit geproefd volgens mij

ga nu halen

1 like

Bij de meeste docenten vond ik het vrij irritant. Maar wij hadden 1 docent waarbij je via het raam naar binnen mocht als je te laat was (conciërge zat naast ingang van de school) waardoor je dan geen te laat briefje hoefde te halen. En hij haalde altijd voor iedereen koffie uit de lerarenkamer. Dat vond ik altijd wel tof eigenlijk.

1 like

12 likes

wow ik was het bestaan hiervan vergeten maar is gewoon nog te koop :open_mouth:

binnenkort maar even bestellen, was een soort milkyway met hazelnoten toch?

1 like

Het resultaat: binnenkort zijn we 3 jaar samen.

2 likes

van de wiki:
“De Nuts bestaat uit een kruimige nogasubstantie, bedekt met karamel en gevuld met hele hazelnoten, omhuld met melkchocolade.”

Ohhhhhh hou me tegen hou me tegen

7 likes