Bonbonbloc en sorry de rest vind ik ook vies.
Af doen inderdaad, zodat je wel met elkaar kunt praten op een normaal volume. Maar ik zou dat ook niet fijn vinden, dan hoor je plotseling alleen maar stilte op het geritsel van vertrapte plastic bekertjes op de grond na. Dat contrast is voor mij te groot.
O ja, is ook zo. Maar dat vind ik ook raar, want het leuke aan een festival of feestje vind ik juist dat je samen van dezelfde muziek geniet en dat de muziek mensen verbindt.
Een vriend die ik al een tijd niet heb gesproken stuurde toevallig gisteren een set van een feestje waar we jarenlang terug zijn geweest, zie me al aankomen met ‘oh geen idee meer, ik stond afgesteld op een ander kanaal’
Nou ja goed ik begrijp het idee van een silent disco ergens wel, maar het is gewoon niks voor mij.
wel lekker dat we het hier wel over eens zijn (in tegenstelling tot de vega kip kerrie)
Dit klinkt echt lekker maar in mijn herinnering was Nuts saai en smaakloos
Dit klinkt zo vies haha
Oh huh ik dacht dat ik Nuts niet zou lusten maar er zitten gewoon helemaal geen pinda’s ofzo in lees ik nu?? Dat heb ik ook lang van Lion gedacht trouwens
Ik associeerde dat allemaal met snickers ofzo denk ik.
get out
#passionateaboutnuts
Vinden jullie een hongergevoel, echt fysiek dan, soms lekker?
- Ja
- Nee
0 stemmers
Dit geldt ook zo erg als je docent bent. Snap nooit dat sommige collega’s altijd in de gunst willen vallen bij de rector; daar heb je nou helemaal niks aan. Conciërges en cateringsmensen zijn vaak veel leuker + stoppen je altijd snacks en taart toe. Zal wel bij meer bedrijven zo zijn trouwens. Lijkt me ook echt een droombaan als ik zelf iets heel anders zou moeten doen ooit.
Mijn favoriete klas tijdens mijn afscheid allemaal 2 euro pp gegeven en meegenomen naar de supermarkt. Toen niet moeilijk gedaan als sommigen voor energiedrank gingen (dit is enkele jaren geleden). Ik vind energiedrank een verschrikking maar het was vooral een interessant uitje. Veel jongeren gingen opeens uitgebreid berekenen wat je allemaal voor dat bedrag kon kopen.
Ik heb (in mijn geval!!!) altijd gedacht dat het eetstoornisgerelateerd was, dus uit nieuwsgierigheid een anonieme poll:
- Ik vind een hongergevoel soms wel lekker en ik heb een onevenwichtige relatie met eten (gehad).
- Ik vind een hongergevoel soms wel lekker en ik heb altijd een prima relatie met eten gehad.
- Ik vind een hongergevoel niet lekker.
0 stemmers
Eigenlijk optie 4: ik vind een honger gevoel niet lekker maar heb ook geen gezonde relatie met eten 🥲
Ik voel vaak mijn honger niet. Dus als ik het voel moet ik wel wat eten, want anders val ik flauw
Klopt, was ook het eerste waar ik aan dacht, is in mijn geval ook zo haha
Ik heb wel dat ik met hele stressvolle dingen beter presteer met wat hongergevoel dan dat ik mezelf dwing tot eten. Dus vroeger met tentamenweken at ik erg weinig. Geen aanrader, daarna was mijn lichaam dagen in de war.
Sinds ik ‘echte’ chocolade heb geproefd vind ik alle chocolade uit de supermarkt niet echt lekker meer. Veel te zoet en romig en niet echt veel smaak.
Niet dat ik daardoor geen chocoladerozijnen/pinda’s /pepernoten meer eet. Maar een reep zou ik niet snel meer kopen.
En wat is volgens jullie de beste chocolade dan? Ben ik meer benieuwd naar dan de vieste.