Stel je persoonlijke vraag #30

Mijn persoonlijke favoriet! Echt heel heel erg lekker. Ook heel erg duur.

Qua supermarktchocolade:

(Is een Italiaans merk maar valt sinds een paar jaar onder de paraplu van Nestlé, dus misschien ook in Nederland te vinden onder een andere naam?)

En wat niet pure chocola betreft:

Gianduia chocolade. Vegò (die veganistische ““melkchocolade””) is ook gianduia, maar deze van de Italiaanse Coop is mijn lievelings. Heerlijk romig.

Maar goed, ik heb ook wel een ochtend buikpijn over voor Kinderchocolade verder! :heartbeat: Love echte en neppe (lol) chocolade. :heartbeat:

3 likes

Ik vind die pure met marsepein heerlijk, de groene tony en de ritter met noten en honing

2 likes

Haha ja ik heb er net eentje uitgeperst. Ik deed een I didn’t know I was pregnant.
Maar nee ik ben niet zwanger en nu ook niet van plan!

Mooie repen die bovenste!

Omdat ze zich nooit aan de dress code houdt (wat ze tot nu toe gedragen heeft is behoorlijk basic) en ik vind haar wel één van de grootste invloeden op de huidige fast fashion industrie. Zeker met hoe zij de groei van die goedkope troepwinkels als Fashion Nova en Shein heeft beïnvloed.

2 likes

Ik vond dat dus geniaal! Maar ik was dan ook niet de bob :clown_face:

Wel ontzettende skere ‘stage’.

Ik heb nu echt zin in chocolade maar niks in huis :sob:

Vego chocolade :drooling_face:
Zal vast geen ‘echte’ chocolade zijn maar vind het zo ontzettend lekker dat ik die reep meestal in 1 keer opeet.

6 likes

Ik baal nog steeds dat in in de buurt was van dat gebouw op t moment dat er een MET gala was. Maar dat ik dagen door elkaar had gehaald en dr niet naar ben wezen kijken.

Een Aziatische vrouw wilde ooit eens een foto van zichzelf met een tulpenveld. Mijn moeder bood aan om die foto te maken en voor ik het wist wilde die vrouw mij op die foto hebben. Dus ergens in Azië ben ik famous.

22 likes

Huh?

Ik heb niks met het met gala of de Kardashians maar deze outfit was iconisch!

14 likes

Enkel op festivals of feestjes en dan zijn het uiteindelijk echt zulke kutfoto’s

image

57 likes

Geen flauw idee, ik googlede op ‘bad group photo’ hahahahahahah

16 likes

:joy::joy: of zit de vinger van de fotograaf voor de lens, loopt er iemand tussendoor en wordt net de rookmachine aangezet. Superbedankt fotograaf :+1::+1::+1: ik probeer tegenwoordig een beetje met zorg uit te kiezen wie ik de foto laat maken. Sowieso een vrouw, want mannen snappen er sowieso niks van wat een leuke foto is

2 likes
1 like

Ik vind Lindt de lekkerste chocolade!

6 likes

Ik vind het zelf een beetje in het niet vallen vergeleken met de andere outfits van het jaar

2 likes

Mensen vragen het heel vaak aan me, ik heb een betrouwbaar voorkomen denk ik. Maar ik bied het ook vaak aan als ik signalen opvang dat iemand het graag zou willen (zo zoekend kijken enzo)

Vraag het zelf eigenlijk nooit, behalve toen ik op een plek met condors was en m’n stomme broer ziek was omdat ie een cavia had gegeten dus toen was ik helemaal alleen. Vroeg het een vrouw, maar ik stond toen op een rots en ze ging op de grond liggen ??? En ze had de zoom op maximaal gezet. Dus op al die foto’s sta ik heel groot van onderkin in beeld met ergens achter m’n hoofd een stukje vleugel :thumbsup:

8 likes

Ik kan me niet voorstellen dat ze überhaupt zin of tijd hebben om dat te gaan lezen

8 likes

Dat zou ik juist het leukste vinden als mod

Misschien de reden dat me elke keer wordt verteld dat ik nooit moderator mag worden

18 likes