Stel je persoonlijke vraag #30

Ritter Sport hazelnoot :heart_eyes:

1 like

Nooit gehad maar kwalitatief misschien te vergelijken met rittersport marsepein? Vind die wel lekkerrr maar de allerbeste? Rittersport??

Marsepein houd ik dan weer niet van. Maar het lekkerste vind ik dat elk stukje een hazelnootje heeft, het is voor mij echt combinatie smaak en textuur.

Ook nog eens fairtrade!

4 likes

Oh nooit gezien! Zeker niet in de supermarkt te kopen?

Mag van mij afgeschaft worden en is de afgelopen jaren een circus met clowns geworden. James Charles en Kylie Jenner uitnodigen is een dieptepunt geweest

6 likes

Ik koop ze altijd hier: Chocolade verkopers daar vind je ook uitleg. Na het proeven van verschillende chocolade bij het Cacaolab op de Zaanse Schans wil ik niets anders meer. De smaak is veel intenser

3 likes

Ben benieuwd of Doutzen opduikt op het MET, die is er meestal bij maar nu al een hele tijd helemaal uit de media.

Zal wel niet.

Mijn persoonlijke favoriet! Echt heel heel erg lekker. Ook heel erg duur.

Qua supermarktchocolade:

(Is een Italiaans merk maar valt sinds een paar jaar onder de paraplu van Nestlé, dus misschien ook in Nederland te vinden onder een andere naam?)

En wat niet pure chocola betreft:

Gianduia chocolade. Vegò (die veganistische ““melkchocolade””) is ook gianduia, maar deze van de Italiaanse Coop is mijn lievelings. Heerlijk romig.

Maar goed, ik heb ook wel een ochtend buikpijn over voor Kinderchocolade verder! :heartbeat: Love echte en neppe (lol) chocolade. :heartbeat:

3 likes

Ik vind die pure met marsepein heerlijk, de groene tony en de ritter met noten en honing

2 likes

Haha ja ik heb er net eentje uitgeperst. Ik deed een I didn’t know I was pregnant.
Maar nee ik ben niet zwanger en nu ook niet van plan!

Mooie repen die bovenste!

Omdat ze zich nooit aan de dress code houdt (wat ze tot nu toe gedragen heeft is behoorlijk basic) en ik vind haar wel één van de grootste invloeden op de huidige fast fashion industrie. Zeker met hoe zij de groei van die goedkope troepwinkels als Fashion Nova en Shein heeft beïnvloed.

2 likes

Ik vond dat dus geniaal! Maar ik was dan ook niet de bob :clown_face:

Wel ontzettende skere ‘stage’.

Ik heb nu echt zin in chocolade maar niks in huis :sob:

Vego chocolade :drooling_face:
Zal vast geen ‘echte’ chocolade zijn maar vind het zo ontzettend lekker dat ik die reep meestal in 1 keer opeet.

6 likes

Ik baal nog steeds dat in in de buurt was van dat gebouw op t moment dat er een MET gala was. Maar dat ik dagen door elkaar had gehaald en dr niet naar ben wezen kijken.

Een Aziatische vrouw wilde ooit eens een foto van zichzelf met een tulpenveld. Mijn moeder bood aan om die foto te maken en voor ik het wist wilde die vrouw mij op die foto hebben. Dus ergens in Azië ben ik famous.

22 likes

Huh?

Ik heb niks met het met gala of de Kardashians maar deze outfit was iconisch!

14 likes

Enkel op festivals of feestjes en dan zijn het uiteindelijk echt zulke kutfoto’s

image

57 likes