Stel je persoonlijke vraag #30

Geen flauw idee, ik googlede op ‘bad group photo’ hahahahahahah

16 likes

:joy::joy: of zit de vinger van de fotograaf voor de lens, loopt er iemand tussendoor en wordt net de rookmachine aangezet. Superbedankt fotograaf :+1::+1::+1: ik probeer tegenwoordig een beetje met zorg uit te kiezen wie ik de foto laat maken. Sowieso een vrouw, want mannen snappen er sowieso niks van wat een leuke foto is

2 likes
1 like

Ik vind Lindt de lekkerste chocolade!

6 likes

Ik vind het zelf een beetje in het niet vallen vergeleken met de andere outfits van het jaar

2 likes

Mensen vragen het heel vaak aan me, ik heb een betrouwbaar voorkomen denk ik. Maar ik bied het ook vaak aan als ik signalen opvang dat iemand het graag zou willen (zo zoekend kijken enzo)

Vraag het zelf eigenlijk nooit, behalve toen ik op een plek met condors was en m’n stomme broer ziek was omdat ie een cavia had gegeten dus toen was ik helemaal alleen. Vroeg het een vrouw, maar ik stond toen op een rots en ze ging op de grond liggen ??? En ze had de zoom op maximaal gezet. Dus op al die foto’s sta ik heel groot van onderkin in beeld met ergens achter m’n hoofd een stukje vleugel :thumbsup:

8 likes

Ik kan me niet voorstellen dat ze überhaupt zin of tijd hebben om dat te gaan lezen

8 likes

Dat zou ik juist het leukste vinden als mod

Misschien de reden dat me elke keer wordt verteld dat ik nooit moderator mag worden

18 likes

Als jij mod was op dit forum zou je dan uit nieuwsgierigheid/voor de lol in dm’s neuzen?

• Ja
  • Nee
  • Ik zeg nee maar bedoel ja

0 stemmers

1 like

Al is dit 100% spannender in my Mind dan in de werkelijkheid sowieso.

Bovendien is het vast ook heel saai en hebben ze ook gewoon een normale baan en leven en kost modereren zonder snoopen al veel tijd denk ik.

3 likes

Waarom slijm je zo, jij mocht toch geen mod worden!!

11 likes

Dit is de long con, ik meet mezelf langzaam een andere persoonlijkheid aan tot ik voldoe aan het ideaalbeeld.

Ga eigenlijk voor admin, helemaal bovenaan

6 likes

Ja maar ze wilt toch een kleine ingang bewaren

7 likes

Als je in de ict werkt kun je alle mailboxen van het hele bedrijf inzien.

Misschien is dat ook leuk om te doen voor jou

4 likes

Maar heb je dan echt ‘geheime’ gesprekken met andere forummers (die je wss ook niet kent)?

Een vriendin van mij doet loonadministratie of zoiets saais en die kan ZOVEEL salarissen inzien echt genieten.

Maar eigenlijk vindt ze het het leukste dat mensen soms echt domme namen hebben.

5 likes

Mijn inbox is vooral.

WIE IS DIE EN DIEEE??

17 likes

Mijne is nu 90% ‘wie was jij eerst’

13 likes

Ja :joy: toen ik nog stage liep op een hr afdeling was dat ook mn enige hoogtepunt om te zien wat iedereen kreeg per maand. Maar uiteindelijk weegt dat niet op tegen de saaiheid van het werk

3 likes

Ik zou alleen snitchen als ik iemand niet zou mogen. Maar de mensen die ik niet mag hebben helaas geen restaurant.

7 likes