Stel je persoonlijke vraag #30

Is dat van die DMs niet waar? Of de verwijderde berichten?

Allebei niet lijkt mij?

Of ben ik nu heel naïef dat ik geloof dat een privébericht ook echt een privébericht is

Ik kreeg laatst per abuis de loonadministratie onder mijn neus. Mijn reactie was toen ongeveer zo:

spongebob-patrick

37 likes

Ohja want onze dms zijn zo boeiend. Die info verkopen ze vast gewoon door.

4 likes

Het thema was toen camp. Vind dit wel passen bij het thema, maar de hele hysterie om de Kardashians/Jenners is al camp

Sws leest Mark Zuckerberg mee. Zo van “Omg ik miss eva lina! En waar is lolly ?”

14 likes

Dit is foutief gebruik van het woord iconisch.

Dit is een iconische outfit.

Die van kylie is de zoveelste halfblote outfit van Versace, ziet eruit als een jurk die elke nobody naar de Grammy’s zou dragen :yawning_face::sleeping:

36 likes

Volgens mij hoef je geen dms te lezen om dat te weten 🥲

Verschil is ook dat rihanna alles kan dragen met verve of hoe je het wil noemen.

Kendull en kylie zouden er belachelijk uitzien in deze paus get-up, kan je het voorstellen?

image

17 likes

Ik heb zin in de diet_prada recap

11 likes

Ligt een beetje wat voor kanaal ik heb en wat voor publiek. Als ik een bak kanaal heb waar vooral tienjarige naar kijken, is een spon voor sextoys een beetje gek

2 likes

Laat ik vooropstellen dat ik überhaupt nooit influencer zou willen zijn. Maarrrr ik vind Easytoys echt een super sympathiek merk die goed bezig zijn om seksualiteit en vooral masturbatie (voor vrouwen) openlijk bespreekbaar te maken o.a. door goed doordachte marketingcampagnes. Dus ja daar zou ik wel aan mee willen werken.

(Ja ik ben bevooroordeeld over dit merk maar nee ik werk er niet! Ik ‘ken’ ze alleen redelijk goed).

Of ging dit over een ander merk en was mijn Easytoys betoog voor niets? Haha

16 likes

Ik heb mijn preutsheid te veel omarmd dat ik zelfs als ik er betaald voor zou krijgen het niet zou kunnen doen :joy:

2 likes

Ik zag de eerste posts al voorbijkomen van restaurants die niet mee willen doen. Vind dat niet zo’n fijn idee en voel me er niet prettig bij.

@anon50301661 @Zemraluani Ja dit vind ik iconisch. Niet paarse Pino en dat Camp noemen.

2 likes

Liever sex toys dan Hello Fresh. Het zou sowieso heel ongeloofwaardig zijn als ik een kookvideo zou maken.

Wat zou het meest geloofwaardig zijn als jij als influencer iets moest aanprijzen?

• Hello Fresh
  • Easy Toys

0 stemmers

En wat betreft eten?

• Maccie
  • Hello Fresh

0 stemmers

Dan was er 1,5m afstand en een beperkt aantal mensen. Tuurlijk was dat misschien schijnveiligheid, maar het voelde iets vertrouwder.

1 like

Ik ben geen voorstander van toys dus het zou denk ik heel ongeloofwaardig overkomen. Hello fresh zou ik überhaupt wel graag willen proberen.

1 like

Ik wil ook bij jullie clubje. @tessel

2 likes

Ik heb dat gelukkig niet meegemaakt en dan was ik denk ik zelf niet gaan zitten.
Wel gehad dat je je niet hoefde aan te melden

1 like