Ik krijg daar dus echt immense zweet en stinkvoeten van
In alle schoenen eigenlijk, maar in deze echt heftiggg
Ik krijg daar dus echt immense zweet en stinkvoeten van
In alle schoenen eigenlijk, maar in deze echt heftiggg
Oh ja het is wel een goedkopere lijn van Nike. Ik heb zelf geen last van zweetvoeten moet ik zeggen maar zal vast niet hele goede âaircoâ inzitten
ze lopen ook absoluut niet zo goed als duurdere varianten.
Krijg je ook zweetvoeten in allstars bijvoorbeeld?
@anon50301661 zal later je vraag beantwoorden.
Neee in all stars een stuk minder, maar die vind ik dus niet lekker lopen en kan ik alleen voor korte afstanden aan.
Jongens trap nou niet in die tendentieuze poll over verwijderde berichten kunnen inzien e.d. Dat is volkomen logisch en noodzakelijk om een forum goed te kunnen beheren.
Mochten jullie hier meer uitleg over willen, ben ik altijd bereid die te geven.
Die lopen ook echt idd vind ik maar voor een kort stukje oke. Ik heb zelf echt kutvoeten. Ik wil altijd graag mooie laarsjes maar ik heb de hoop opgegeven. Altijd blaren, duur of goedkoop het is allemaal de hel. En ik hoop dat ik nooit meer een bruiloft krijg want ik wil dan per se mega hoge hakken zodat ik lang lijk op de fotoâs maar waaaat een drama. Ben wel blij dat je eigenlijk nooit meer vrouwen zo ff dagelijks op hoge hakken ziet lopen.
Hoe vaak draag jij hakken?
0 stemmers
Ik moest en zou per se + 12 cm hakken hebben op een bruiloft een aantal jaren geleden. Ik kon niet meer. Wat een marteling.
Ik heb wel fijne laarsjes van Sacha gehad paar keer, van die bikerboots. Vind ik wel prettig lopen. Maarr na een paar maanden gaat die zool zeg maar helemaal naar de tering, dan gaat het scheuren en bladert die zool helemaal af? Ik denk door mijn zweetvoeten?
maar dan gaat het dus ook pijn doen aan de onderkant van mijn voet omdat die hele zool dan stuk is en niet meer glad is.
Ja daar spaar ik nu voor 
En voor degene die zijn getrouwd, hoe hoog waren jouw hakken?
0 stemmers
Ik wil nooit trouwen maar ik zou dan gewoon een sneaker zoeken met 15 cm zool wat over de jurk valt.
Ik heb één paar hakken, maar dan wel echt van die mini blokhakken
Ik voel me met mijn 1.80 met bijvoorbeeld stilettoâs iets te veel in het middelpunt staan (al zijn er genoeg lange vrouwen waar het prachtig bij staat!!)
Mijn man is niet zo heel veel langer dan ik. Ik heb nog hakken staan opmeten in de schoenenwinkel, omdat ik niet boven hem uit wilde komen!
Ik vind chuck 70 all stars echt 1029483x beter zitten dan de ânormaleâ. Zacht voetbed zit er in (zooltje kan er ook uit!) en veel steviger ook. Wel duurder maar kwalitatief beter en beetje vintage vibe.
Hoe hoge zool dan? En wow oprecht knap. Victoria Beckham liep altijd op hakken en toen waren haar voeten vergroeid ofzo toch. Ik oefen ook letterlijk bijna een week van tevoren als ik op hakken moet lopen.
Ik droeg super vaak hakken maar toen scheurde mân muniscus en nu kan het niet meer vaak.
Voel me altijd heel klein en niet imponerend zonder maar cest la vie hĂš
Krijgen jullie meer energie van sporten?
0 stemmers
In mijn beleving gaat dit echt helemaal prima, totdat je ze uit doet. Dan voel je pas wat je je arme voetjes hebt aangedaan.
Heb echt nul moeite met dit soort stilettos zolang ze daadwerkelijk aan mân voeten zitten.
Ik kan na sporten de hele avond brak op de bank zitten, maar mentaal ben ik dan wel helemaal aan. Dat reken ik wel als meer energie.
En over het algemeen voel ik me een zak aardappelen als ik een week niet heb gesport.
Heb jij ontzettend veel zin in het baanbrekende nieuwe programma van Matthijs van Nieuwkerken CHANSONS! over Franse Chansons.
0 stemmers
Ik ben altijd kapot na het sporten en kom de rest van de dag niet meer van de bank af
Dit is vragen om bunions of ganglion cysts