Stel je persoonlijke vraag #30

Ga jij deze winter een nieuwe winterjas aanschaffen? Ik heb vorig jaar geen nieuwe gekocht en dat vind ik heel goed van mezelf (hoe triest is dat eigenlijk) maar nu wil ik heel graag een nieuwe winterjas.

• Nee
  • Weet ik nog niet
  • Ja want ik heb er 1 nodig
  • Gewoon ja

0 stemmers

Ik promoot nog liever een dampende hoop stront dan Hello Fresh.

8 likes

En waar maak je jou blijer mee?

• Een nieuw paar schoenen die je graag wilde
  • Een nieuwe jas die je graag wilde

0 stemmers

2 likes

Ik heb nog steeds witte sneakers nodig :sob:

Ik heb letterlijk maar 2 paar schoenen ofzo
Ben daar echt moeilijk mee, niks zit lekker of vind ik leuk genoeg.

3 likes

Wat vind je naarder om te zien?

• Huid die wordt opengesneden (in een operatie)
  • Een prik die gegeven wordt (naald gaat in huid)

0 stemmers

Ik vind beide leuk om te zien :frowning_face_with_open_mouth:

11 likes

Heeeel basic, maar ik vind deze nog steeds altijd goed. Ik heb er al zeker 4 versleten.

@Vaiana

4 likes

Ik krijg daar dus echt immense zweet en stinkvoeten van

In alle schoenen eigenlijk, maar in deze echt heftiggg

1 like

Oh ja het is wel een goedkopere lijn van Nike. Ik heb zelf geen last van zweetvoeten moet ik zeggen maar zal vast niet hele goede ‘airco’ inzitten :joy: ze lopen ook absoluut niet zo goed als duurdere varianten.

Krijg je ook zweetvoeten in allstars bijvoorbeeld?

@anon50301661 zal later je vraag beantwoorden.

1 like

Neee in all stars een stuk minder, maar die vind ik dus niet lekker lopen en kan ik alleen voor korte afstanden aan.

Jongens trap nou niet in die tendentieuze poll over verwijderde berichten kunnen inzien e.d. Dat is volkomen logisch en noodzakelijk om een forum goed te kunnen beheren.
Mochten jullie hier meer uitleg over willen, ben ik altijd bereid die te geven.

25 likes

Die lopen ook echt idd vind ik maar voor een kort stukje oke. Ik heb zelf echt kutvoeten. Ik wil altijd graag mooie laarsjes maar ik heb de hoop opgegeven. Altijd blaren, duur of goedkoop het is allemaal de hel. En ik hoop dat ik nooit meer een bruiloft krijg want ik wil dan per se mega hoge hakken zodat ik lang lijk op de foto’s maar waaaat een drama. Ben wel blij dat je eigenlijk nooit meer vrouwen zo ff dagelijks op hoge hakken ziet lopen.

Hoe vaak draag jij hakken?

• Nooit
  • Alleen op speciale gelegenheden
  • Zo af en toe ( maandelijks)

0 stemmers

Ik moest en zou per se + 12 cm hakken hebben op een bruiloft een aantal jaren geleden. Ik kon niet meer. Wat een marteling.

1 like

Ik heb wel fijne laarsjes van Sacha gehad paar keer, van die bikerboots. Vind ik wel prettig lopen. Maarr na een paar maanden gaat die zool zeg maar helemaal naar de tering, dan gaat het scheuren en bladert die zool helemaal af? Ik denk door mijn zweetvoeten? :rofl: maar dan gaat het dus ook pijn doen aan de onderkant van mijn voet omdat die hele zool dan stuk is en niet meer glad is.

Ja daar spaar ik nu voor :grin:

En voor degene die zijn getrouwd, hoe hoog waren jouw hakken?

• Ik droeg geen hakken
  • Ongeveer 5 cm (noem je dit al een hak?)
  • Ongeveer 10 cm
  • Ongeveer 15 cm

0 stemmers

Ik wil nooit trouwen maar ik zou dan gewoon een sneaker zoeken met 15 cm zool wat over de jurk valt.

Ik heb één paar hakken, maar dan wel echt van die mini blokhakken :joy: Ik voel me met mijn 1.80 met bijvoorbeeld stiletto’s iets te veel in het middelpunt staan (al zijn er genoeg lange vrouwen waar het prachtig bij staat!!)

1 like

Mijn man is niet zo heel veel langer dan ik. Ik heb nog hakken staan opmeten in de schoenenwinkel, omdat ik niet boven hem uit wilde komen!

2 likes

Ik vind chuck 70 all stars echt 1029483x beter zitten dan de ‘normale’. Zacht voetbed zit er in (zooltje kan er ook uit!) en veel steviger ook. Wel duurder maar kwalitatief beter en beetje vintage vibe.

1 like

Hoe hoge zool dan? En wow oprecht knap. Victoria Beckham liep altijd op hakken en toen waren haar voeten vergroeid ofzo toch. Ik oefen ook letterlijk bijna een week van tevoren als ik op hakken moet lopen.

1 like