Ik ben wel benieuwd wat mensen die ‘moet niet kunnen’ vinden van de persvrijheid in het algemeen 
Iemand moet een compilatie maken voor op youtube.
Het was nu Toch ook een regel dat je je gegevens moet afgeven en niet met 2 huishoudens ofzo zonder afstand aan tafel mag?
In ieder geval: ik kan altijd overal doorlopen en heb afgelopen maanden 1x mijn nummer moeten doorgeven.
Dus als dat een voorbode is voor straks, ik verwacht dat dat ook niet zoveel inhoudt.
Daarvoor spreekt hij te weinig talen.
Hij speekt wel prachtig boomer-Engels met z’n cuvurs van nummers altijd.

Echt zo jammer wanneer je deze met Sinterklaas krijgt
Ik vind dit lekker! Hahaha
Kut kan ik m’n fakkel zeker weer gaan opbergen
Wij vroeger ook! Ook de chocoladeletter <3
Ivo is er ook nog. Iehhh TWEE Ivo’s.
Wow helemaal vergeten dat dit bestond, ik vond deze echt lekker vroeger

Wij krijgen altijd de Q/X/Y/Z, weer eens wat anders 
Ik ken iemand wiens naam met de Z begint en die kreeg juist altijd een random andere letter omdat bijna geen winkel de Z had
Oke soms een N en dan moest ie 'm maar op z’n kant leggen. Ach ja chocola is chocola.
Een N op z’n kant is… een… Z

Alleen die hakken houden mij tegen…dat en ik ben niet beroemd
Ik ben veeeel te bang om iets te flashen of dat het allemaal lelijk afzakt of kapot gaat
Alleen als ik de jurk zelf mag ontwerpen dan wordt het een onzichtbaardheidsnapon.
Kleren van de keizer, but make it fashion
Gingen jouw (stief)ouders/verzorgers wel eens zonder het gezin op vakantie?
- Ja, soms ging mijn vader los van het gezin en soms mijn moeder
- Ja, dan gingen ze samen zonder mij/ons (de kinderen)
- Nee altijd alleen als gezin
0 stemmers
Hoe kijk je daar nu tegenaan nu je ouder bent en misschien zelf een of meer kindjes hebt?
- Moet gewoon kunnen
- Vind ik echt niet kunnen
0 stemmers
Voor alle mensen met kinderen:
Ga jij op vakantie zonder kind(eren)?
- Ja
- Nee
- Anders
0 stemmers
Huh, ik ben wel benieuwd waarom mensen dat niet vinden kunnen?? Heb zelf geen kinderen overigens, maar kan me zo slecht voorstellen wat er op tegen is als ouders eens een weekje met elkaar op vakantie gaan en de kids bij oma etc zijn? Of als de moeder eens met vriendinnen lekker lang weekend Parijs ofzo doet met vriendinnen.