Ik heb bij mijn bed en de logeerbedden een klein kleedje liggen en een vriend lachte me er eerst om uit maar kwam daarna met hangende pootjes terug dat het toch wel heeeeeel chill was na het opstaan eerst op een zacht kleedje te staan in plaats van de koude vloer.
Die waren toch onderdeel van een specifiek programma (de paarden)
Ha door dit bericht heb ik zojuist opgezocht of ze nog leuke vacatures hebben openstaan. Lijkt me ook een tof bedrijf! En heerlijk dat ze hoofdsponsor zijn van fc Emmen (toch?)
Deze cartoon:
- Smakeloos, maar moet kunnen
- Smakeloos, moet niet kunnen
- Smaakvol, moet kunnen
- Smaakvol maar moet niet kunnen (hoe dan)
0 stemmers
Smakeloos of niet, ik vind deze cartoon voornamelijk nietszeggend en sensatiebelust đ€·
Nee, ik krijg er niet echt energie van. Maar mijn hoofd wordt er wel lekker leeg van
Hoezo ben je er geen voorstander van?
Ja, helaas wel.
Huisstofmijtallergie = geen kleden, geen vloerbedekking, geen open kledingkasten etc
Ik ben wel benieuwd wat mensen die âmoet niet kunnenâ vinden van de persvrijheid in het algemeen
Iemand moet een compilatie maken voor op youtube.
Het was nu Toch ook een regel dat je je gegevens moet afgeven en niet met 2 huishoudens ofzo zonder afstand aan tafel mag?
In ieder geval: ik kan altijd overal doorlopen en heb afgelopen maanden 1x mijn nummer moeten doorgeven.
Dus als dat een voorbode is voor straks, ik verwacht dat dat ook niet zoveel inhoudt.
Daarvoor spreekt hij te weinig talen.
Hij speekt wel prachtig boomer-Engels met zân cuvurs van nummers altijd.
Echt zo jammer wanneer je deze met Sinterklaas krijgt
Ik vind dit lekker! Hahaha
Kut kan ik mân fakkel zeker weer gaan opbergen
Wij vroeger ook! Ook de chocoladeletter <3
Ivo is er ook nog. Iehhh TWEE Ivoâs.
Wow helemaal vergeten dat dit bestond, ik vond deze echt lekker vroeger
Wij krijgen altijd de Q/X/Y/Z, weer eens wat anders