Stel je persoonlijke vraag #30

Ik heb bij mijn bed en de logeerbedden een klein kleedje liggen en een vriend lachte me er eerst om uit maar kwam daarna met hangende pootjes terug dat het toch wel heeeeeel chill was na het opstaan eerst op een zacht kleedje te staan in plaats van de koude vloer.

1 like

Die waren toch onderdeel van een specifiek programma (de paarden)

Ha door dit bericht heb ik zojuist opgezocht of ze nog leuke vacatures hebben openstaan. Lijkt me ook een tof bedrijf! En heerlijk dat ze hoofdsponsor zijn van fc Emmen (toch?)

1 like

Deze cartoon:

https://www.ad.nl/binnenland/oppenheimer-over-geruchtmakende-kaag-9-11-cartoon-juist-op-deze-dag-moet-dit-kunnen~aaeace1f/

• Smakeloos, maar moet kunnen
  • Smakeloos, moet niet kunnen
  • Smaakvol, moet kunnen
  • Smaakvol maar moet niet kunnen (hoe dan)

0 stemmers

Smakeloos of niet, ik vind deze cartoon voornamelijk nietszeggend en sensatiebelust đŸ€·

21 likes

Nee, ik krijg er niet echt energie van. Maar mijn hoofd wordt er wel lekker leeg van

Hoezo ben je er geen voorstander van?

Ja, helaas wel.

Huisstofmijtallergie = geen kleden, geen vloerbedekking, geen open kledingkasten etc

5 likes

Ik ben wel benieuwd wat mensen die ‘moet niet kunnen’ vinden van de persvrijheid in het algemeen :grinning_face_with_smiling_eyes:

2 likes

Iemand moet een compilatie maken voor op youtube.

1 like

Het was nu Toch ook een regel dat je je gegevens moet afgeven en niet met 2 huishoudens ofzo zonder afstand aan tafel mag?
In ieder geval: ik kan altijd overal doorlopen en heb afgelopen maanden 1x mijn nummer moeten doorgeven.
Dus als dat een voorbode is voor straks, ik verwacht dat dat ook niet zoveel inhoudt.

1 like

Daarvoor spreekt hij te weinig talen.

1 like

Hij speekt wel prachtig boomer-Engels met z’n cuvurs van nummers altijd.

2 likes

550x427
Echt zo jammer wanneer je deze met Sinterklaas krijgt

13 likes

Ik vind dit lekker! Hahaha

5 likes

Kut kan ik m’n fakkel zeker weer gaan opbergen

1 like

Wij vroeger ook! Ook de chocoladeletter <3

1 like

Ivo is er ook nog. Iehhh TWEE Ivo’s.

Wow helemaal vergeten dat dit bestond, ik vond deze echt lekker vroeger