Stel je persoonlijke vraag #30

Als je een BN’er op tv ziet, benoem je dan (met een soort van trots?) wel eens dat die uit dezelfde stad of provincie komt als jij zelf?

• Doe ik wel eens
  • Doe ik nooit

0 stemmers

Even uitsplitsen:

Ik doe het wel eens en ik kom uit:

• Groningen
  • Friesland
  • Drente
  • Overijssel
  • Gelderland
  • Flevoland
  • Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Utrecht
  • Zeeland
  • Noord-Brabant
  • Limburg

0 stemmers

Ik doe dat nooit en ik kom uit:

• Groningen
  • Friesland
  • Drente
  • Overijssel
  • Gelderland
  • Flevoland
  • Noord-Holland
  • Zuid-Holland
  • Utrecht
  • Zeeland
  • Noord-Brabant
  • Limburg

0 stemmers

Ik deed het laatst bij Eva Crutzen, van Promenade, zei ik tegen m’n vriend: die komt uit Limburg he?! Zo van: wow gelijkwaardig en toch (?!) succesvol op tv. :joy: Mijn theorie is dat dit typisch iets is voor de provincies ver weg van de randstad.

8 likes

Je mist de provincie Utrecht

10 likes

Hahaha damn.

3 likes

Ja goeie vraag. Het enige dat ik kan bedenken is dat een kind niet voor zichzelf kan zorgen en een partner wel

Godver ik heb verkeerd gestemd en je poll verpest

Ik doe dat niet want Claudia de Brei komt hier vandaan en dat vind ik vooral heel erg. En Henk Westbroek dat vind ik ook niet best. En 300 jaar geleden Leaf met dat kutnummer wonderwoman, was echt erg. En dan heb ik het nog niet eens over de audiok⚓️ Van Kensington gehad.

Dus nee, ik doe meestal of die mensen niet hiervandaan komen.

6 likes

Whaha zo random claudia de brei, ik ken dat mens half niet. Waarom vind je dat erg?

1 like

Hallo: Chantal Janzen, Max Verstappen, Huub Stapel, Marion Koopmans (:microbe: ), Lex Uiting, Tom Dumoulin, Twan Huys, Dylan Haegens, Lieke Martens, Boris van Idols… :joy:

13 likes

Ik heb gewoon echt een enorme hekel aan haar bek.

Altijd al gehad. En ik vind dat ze ook niet kan zingen. En ook dat ze niet grappig is. Zou haar nog onder Soundos ranken en dat is echt de kelderdivisie van cabaret.

13 likes

Denk je dat het ons niet opvalt dat je Rapper Sjors overslaat?

31 likes

Oh en de twee grootste tokkiegezinnen in een huis vol komen allebei uit Heerlen

5 likes

Hahahaha Boris
Keep the soul alive :sunglasses:

5 likes

Fijn deze collectieve bewustwording over welke pareltjes de provincie Limburg heeft voortgebracht. :smiling_face_with_three_hearts:

5 likes

Wow kijk eens wat we jullie allemaal geleverd hebben. Alleen maar ICONEN. En nog kunnen jullie ons alleen maar afbranden altijd

11 likes

Ik had deze gepast en vond de schoen net onder m’n enkels zo stug en was gewoon een beetje ongemak? Niet pijn maar het duwde zo in m’n huid. Gaat dat snel weg?

1 like

Ik kom uit Amsterdam, kan wel bezig blijven joh

5 likes

Sorry? Júllie?

Ik ben altijd complimenteus over limb, dat weet je.

Adiejewa hoor

2 likes

Ja maar jullie hebben Wilders

4 likes

Enkele radiomannetjes komen ook oorspronkelijk uit Utrecht vandaan. :upside_down_face:

afbeelding

Welke provincie onder de mensen ben jij

Behalve Limburgers mag niemand op z’n eigen provincie stemmen.

• Zuid-Holland
  • Zeeland
  • Utrecht
  • Overijssel
  • Noord-holland
  • Limburg
  • Groningen
  • Gelderland
  • Friesland
  • Flevoland
  • Drenthe
  • Brabant

0 stemmers

Haha, ik had mezelf juist een schouderklopje gegeven omdat ik zo smooth uit m’n hoofd die provincies achter elkaar intypte en ik Flevoland niet vergat.

5 likes