Stel je persoonlijke vraag #30

Ken je deze klassieker?

• Ja
  • Nee
  • I really don’t think so

0 stemmers

Je favo k-otic single

• Damn (I think I love you)
  • I was made to love you
  • I can’t explain
  • I really don’t think so
  • No perfect world
  • Falling
  • I surrender
  • I don’t understand you
  • Tears won’t dry

0 stemmers

Was je favo een liedje met I in de titel?

• ja
  • nee

0 stemmers

Je favo chaotische chick

• Rachel
  • Anna
  • Bouchra
  • Sita

0 stemmers

En manspersoon

• Stefan
  • Martijn
  • Bart
  • Jeroen

0 stemmers

4 likes

Oh the memories. Op vakantie naar Italie, met de auto onderweg luisterend via een discman naar oa hun album.

6 likes

Ohhh love deze post, ik was zo gigantisch fan van K-otic! En heb heel erg hard gehuild toen ze uit elkaar gingen. Wat wel grappig was is dat ik door K-otic voor het eerst actief ben geworden op een forum (op een fansite van Rachel, al vond ik haar niet zo boeiend, het forum was heel leuk :sweat_smile:).

Mijn favoriet was Martijn en toen die vanuit Limburg naar de Randstad verhuisde en in mijn stad kwam wonen, nam ik altijd een pen of stift mee als ik naar de stad ging zodat ik zijn handtekening kon vragen mocht ik hem ooit tegenkomen. Nooit gebeurd helaas :disappointed_relieved:

19 likes

Who the fuck is dat? Dat is zeker Jeroen.

3 likes

Allyyyyyy

3 likes

Almere?

Ok ja, ik vergeet steeds dat ik nu in een randgemeente woon van wat ik zie als ā€˜mijn’ stad, maar whatever.

Agga & Skiffa Bay 4-EvaH~

1 like

Jaa haha

Haie he!

2 likes

Ik zou het alleen een beetje vreemd vinden als ouders echt weken samen op vakantie gaan en dan de kinderen ergens anders onder brengen. Of als de ouders samen op vakantie gaan zonder kinderen en überhaupt niet met de kinderen op vakantie gaan, vanaf een bepaalde leeftijd. Als je bijvoorbeeld een baby en een peuter hebt en je gaat met je partner samen een week op vakantie gaat dan vind ik dat niet zo gek, want uiteindelijk hebben kinderen op die leeftijd toch nog niet zo heel veel aan vakantie. Maar als je kinderen in de basisschoolleeftijd hebt en je zou zonder kinderen op vakantie gaan (en je kinderen dus niet) dan zou ik dat wel een beetje sneu vinden.

4 likes

Wie’s Jeroen. Ik heb Anna en Bart van m’n vriend in moeten vullen. Ik was denk ik voor Bouchra en Stefan.

2 likes

Dat kan wel maar is echt illegaal… echt strafbaar zelfs.

1 like

Dat is mn lievelings​:heart::heart::heart::heart::heart:

3 likes

Ik snap het wel, maar ik vind het gewoon oprecht niet grappig. Zelf een glimlachje kan er niet af bij mij.

2 likes

Haha de trots van de streek

Ik zeg ongeveer altijd als ik op een feest sta bij een bepaalde dj uit mijn stad dat ie de trots van de stad is. De mensen met wie ik altijd ga weten het inmiddels wel denk ik :sweat_smile:

2 likes

Deze schoen is
  • off-white
  • grijs

0 stemmers

Volgens Manfield is deze schoen off-white maar dat zie ik er echt niet in?

Maar het is niet zo alsof je je kind achterlaat en diegene het zelf maar moet uitzoeken haha, er wordt nog steeds voor ze gezorgd maar dan door opa/oma/tante/oom/vrienden/enz

4 likes

Ik noem mijn eigen stad alleen ironisch Utka omdat ik het gewoon heel grappig vind dat die naam bestaat, maar ik kom veel in Rotterdam en dat noem ik wel vaak onironisch Roffa

2 likes

Pollopvulling tussen die standaard namen.

1 like

Ah ja ik snap wat je bedoelt, de schoen is sowieso wat aan de stugge kant. En het kan idd goed daar bij je achillespees snijden. Ik heb er geen last meer van, maar moet wel sws een sok eronder, dus niet van die hele lage sokjes waardoor je die rand direct tegen je huid zit.

1 like