- off-white
- grijs
0 stemmers
Volgens Manfield is deze schoen off-white maar dat zie ik er echt niet in?
0 stemmers
Volgens Manfield is deze schoen off-white maar dat zie ik er echt niet in?
Maar het is niet zo alsof je je kind achterlaat en diegene het zelf maar moet uitzoeken haha, er wordt nog steeds voor ze gezorgd maar dan door opa/oma/tante/oom/vrienden/enz
Ik noem mijn eigen stad alleen ironisch Utka omdat ik het gewoon heel grappig vind dat die naam bestaat, maar ik kom veel in Rotterdam en dat noem ik wel vaak onironisch Roffa
Pollopvulling tussen die standaard namen.
Ah ja ik snap wat je bedoelt, de schoen is sowieso wat aan de stugge kant. En het kan idd goed daar bij je achillespees snijden. Ik heb er geen last meer van, maar moet wel sws een sok eronder, dus niet van die hele lage sokjes waardoor je die rand direct tegen je huid zit.
Aan de hand van wat @Dombo zei, dat stellen vaak ook los van elkaar met vrienden, familie of alleen op vakantie gaan. Voor de mensen met een relatie, ga jij los van je partnerā¦
ā¦een weekend/mid-week weg? Dit coronajaar hoef je niet mee te tellen.
0 stemmers
ā¦een week of langer weg? Dit coronajaar hoef je niet mee te tellen.
0 stemmers
Doet jouw partner dat ook?
0 stemmers
Vind je het belangrijk in je relatie om dit te doen?
0 stemmers
Vind het niet per se belangrijk voor mijn relatie, maar ik vind het gewoon leuk om ook met vrienden op vakantie te gaan! En hij precies hetzelfde.
Weekendjes weg met vrienden of sportteam deed ik al voordat ik een relatie had en dat is niet veranderd sinds ik een relatie heb. Zie ook geen reden waarom ik dat zou veranderen. Ik ga nu wel op āgrote vakantieā met mijn partner ipv met een vriendin.
Ja joh heerlijk om ook eens weg te gaan met ander reisgezelschap. Doe toch andere dingen met vriendinnen weer.
Ik ga al jaren met mān beste vriend op vakantie, maar we hebben allebei sinds 1 jaar/1.5 jaar een relatie en opeens zei hij in april dat hij zān zomervakantie met zān vriend had geboekt
Ik dacht echt van hallo dit moeten we toch wel even bespreken!
Hopelijk gaan we wel nog een keer samen als het reizen wat makkelijker is enzo
We gaan beiden wel eens weg met vrienden of naar vrienden, vooral omdat we beide vrienden hebben die ver weg of in het buitenland wonen. Maar dat zijn spontane tripjes ik kan niet zeggen āja elk jaarā. Ik heb geen jaarlijks vriendinnen weekje ofzo.
Ah heel gek, hierdoor realiseer ik me dat ik mijn vriend even lang ken met coronamaatregelen als zonder. Voor Corona zijn we allebei nog een maand zonder elkaar weggeweest en zeker ook wel meerdere weekenden en allebei een keer een week. Tijdens Corona alleen ik een keer een week en weekend, hij niet. Ben heel benieuwd hoe dat vanaf nu zou gaan, een maand zou ik niet snel meer doen maar af en toe een weekend/midweek alleen naar het buitenland (ook zonder vriendinnen/familie) heb ik echt nodig voor mijn mentale gezondheid.
Ik ga toevallig dit weekend alleen weg en mijn man over een paar weken, maar dan met vrienden. Is ook wel makkelijk als je een kind hebt en dan heb je toch nog een beetje een vakantie zonder enige zorg aka cocktails drinken aan het zwembad. Zoooooooveel zin in.
Ken jij het woord evaporeren? Eerlijk zeggen
0 stemmers
Mijn hoofd maakte er ovenperen van
, ik moet gaan slapen hahah
eigenlijk ken ik denk ik eerder het engelse woord evaporate maar dat moet hetzelfde zijn toch
Ik denk van wel maar ik had er überhaupt nog nooit van gehoord. Ik zit even het Afghanistan debat te kijken en minister Kaag zei dat iets geëvaporeerd was en ik dacht ??? en moest opzoeken wat het betekent. Maar ik moet zeggen dat ik me door de uitslag van de poll tot nu toe al wat minder dom voel haha
Ik zie net dat dit met die Snollebolleke vent is? Wat een nachtmerrie
Hoewel ik er eerst ook steeds een zwangere buik in zag