Nee valt wel mee. Van de rijst en noedels gerechten is ook 70/80% vega!
Ja familie van mijn eerste vriend ging ik ontmoeten op tweede kerstdag. En ik haat dat soort sociale evenementen. Heb de hele weg in de auto zitten huilen omdat ik niet wilde. Uiteindelijk is mn moeder zelfs meegelopen naar de voordeur
Hahahaha omg, maar iig kan je er nu om lachen hoop ik
Jawel, maar die complete familie bestond uit 9 mensen dus dat viel allemaal wel mee qua aantallen haha. Mijn gezin met aanhang is alleen al 8 dus mijn vriend had bijna hetzelfde aantal mensen bij de eerste ontmoeting met alleen mijn gezin
Van welke soort nachtmerrie of frustrerende droom heb jij regelmatig last?
- Achtervolging (waarbij je niet hard kan rennen)
- Tanden vallen uit
- Verdrinken
- Vallen
- Een geliefde gaat dood
- Je moet ergens naartoe maar het lukt niet om er te komen, alles gaat fout
- Je blijkt je diploma nog niet te hebben want er is nog 1 vak die je moet halen
- Je bent ergens zonder kleren aan
- Autorijden en de rem doet het niet of je zit opeens op de achterbank
- Zintuigen die het niet goed doen, zoals niet goed kunnen horen of zien
0 stemmers
- Ik heb dus echt nooit nachtmerries
0 stemmers
Ik heb vooral die zonder kleren echt bijna altijd als ik alcohol gedronken heb en dan naakt slaap.
Ja zeker! want achteraf was het ook nog best gezellig.
Achtervolging of iets anders waarom ik om hulp moet roepen, maar ik niet hard kan schreeuwen. Rennen is dan niet van toepassing ofzo, maar er komt gewoon geen geluid uit me als ik gil.
Dat er iets gebeurd en ik moet gillen maar het lukt niet. En dan vervolgens wakker worden van mijn eigen gil
Ja maar jij bent een alien, of juist geen
Ik had dus ooit een polysomnografie, en werd met allerlei bedrading naar huis gebracht. De uitkomst was dat mn slaap whatever patroon niet klopte en ik heel veel in de REM slaap zat. Ik kon daarover praten met een groepje 'slachtoffers ’ of zogeheten droomremmers krijgen. Nou heb vriendelijk bedankt. Mijn onderbewustzijn is echt crazy want er is niks waar ik niet over heb gedroomd bleh. Maar het gaat tegenwoordig beter dan als kind.
Oh en ik haat het als ik wil schreeuwen in mn droom maar het komt er niet uit, of als ik wil rennen en niet vooruit kom.
Heel veel moorddromen, dat mensen achter mij aan zitten om me te vermoorden of dat ik juist mensen moet vermoorden omdat ik anders zelf vermoord wordt. Ook echt dat ik in mijn droom dan zie dat ik iemand in zijn gezicht steek etc. Is echt niet normaal. Ik weet 9/10 keer wel onbewust dat het een droom is ofzo? Dus word nooit echt in shock wakker.
De klassieker is dat ik ergens opnieuw eindexamen wiskunde moet doen en dat opeens in het bijzijn van alle werknemers of medestudenten. Echt iedere keer als ik bijna klaar was met afstuderen dook die nachtmerrie weer op. Wiskunde-eindexamen doen vooraan in de collegezaal van de UU tijdens Middeleeuwse letterkunde. Of terwijl een heel mbo toekijkt (inclusief mijn eigen studenten) in de aula. Bij een onvoldoende zou ik dan direct ontslagen worden en moest ik opnieuw beginnen met mijn studies. Raar hoe je brein werkt.
Lift die naar beneden valt, minstens één keer per week deze nachtmerrie. Elke keer in een andere setting, echt vreselijk.
Oh en idd schreeuwen zonder geluid!
Ik ben ook wel eens een toeschouwer in mn dromen, ik doe dan niet mee. Ik weet wel dat ik er ben maar ben nog wel zo onbewust dat als ik wakker word ik pas begrijp van. Ok ik was een toeschouwer van mn eigen droom. Herkent iemand dit?
- Nee
- Ja
0 stemmers
Ik heb wel eens dystopische dromen over aliens of zombies en dat ik daarvoor moet vluchten, maar ik ervaar dat niet als nachtmerries. Lekker zombies maaien.
Over brand, meestal dat het huis affikt
Ik val ook echt enorm vaak net niet ergens vanaf. Dus op deze aardsche wereld heeft dat dan natuurlijk te maken dat je bang bent om te falen!! Etc. Lol. En heel vaak attracties waarin ik of iemand anders er bijna uitvalt. Ik vind dat zo vreselijk en doe in mn droom dan alles om diegene te helpen maar ja dan word je wakker zoals altijd.
Ohhhh ik ook . Durf daardoor echt niet meer met liften haha omdat ik denk het kán gewoon niet zo zijn dat ik het alleen maar droom. Dit moet een keer uitkomen. Ook vaak dat ik dan tussen de verdieping vast zit enz.
Ik heb soms lucide dromen en dat is geweldig.