Ja, maar ik vind het heel intensief. Gaat dat bij jou makkelijk? Bij mij is het nu dat ik denk, nee man wil slapen niet dromen. Inmiddels vind ik het heel lastig te sturen maar snap dat het echt geweldig kan zijn. Het me de meest geweldige dromen gedroomd.
Het komt bij mij vaak voor als ik moet overleven in een droom. Dan heb ik razendsnel de beste wapens, kan zo de deur barricaderen. Maar kan mezelf al een tijd ook vrij makkelijk âwakkerâ maken zodat het stopt.
Mijn man ging na zes maanden mee naar een familiefeest tussen sinterklaas en kerst en toen kwamen er ineens zwarte pieten. Ik schaamde me dood. Mijn man is ook nog eens buitenlands en had nog nooit een zwarte Piet van dichtbij gezien, die was helemaal getraumatiseerd.
Ik wil meer opties! Ik droom ook nog vaak dat de auto niet kan remmen namelijk.
Sorry, alleen de 3 die het vaakst voorkomen
In mijn nachtmerries ren ik altijd weg van iets.
Zegt wel wat over mijn haat aan rennen.
En bij die ergens naartoe moeten is het altijd in het ziekenhuis. Dan ga ik langs alle (âengeâ) afdelingen enzo (en mensen liggen vaak ook gewoon midden op de gang), maar kan ik nooit degene vinden waar ik bij op visite wil.
21 en de dag erna 28
Ik dacht dat ik nooit nachtmerries heb, maar deze heb ik ook vaak!
Ik droom heel vaak dat ik mijn ogen niet goed open kan krijgen. Echt zo naar! Heb dat al minstens 50x gedroomd.
Ik heb ook altijd dezelfde nachtmerrie als ik ziek ben! Ook best een vage die ik niet helemaal uit kan leggen. Heel bizar!
Late reactie maar ik vind het niet zo leuk om die vriendin er weer bij te halen.
Sinds ik een auto-ongeluk heb gehad op de snelweg heb ik ook regelmatig een droom dat ik in de auto zit en moet remmen, maar het niet lukt of te langzaam gaat. En dan lekker wakker schrikken op het moment van botsen. :â)
En inderdaad willen schreeuwen en dat het niet lukt. Zoân naar gevoel.
Mijn nachtmerries gaan ook vaak over in lucide dromen! Ik ben er alleen niet zo goed in? Soms ben ik me zĂł bewust van het feit dat ik droom dat ik denk âeh ja ik kan nu wel bedenken dat ik wegvlieg ofzo maar ik droom toch dus wat maakt het ook uit eigenlijkâ, of ik denk juist ânee deze inventieve oplossing droom/verzin ik maar, dat kan niet werken en ik word dadelijk alsnog gewoon vermoordâ Bij die tweede kan ik mezelf wel vaak wakker maken maar als ik dan meteen weer verder slaap gaat de nachtmerrie direct weer verder dus daar heb ik dan ook niet zoveel aan
Begreep de opwinding ook niet zo met Coolblue, ik dacht zoiets van ja maar jullie (zouden toch moeten) weten toch hoe dat soort dingen werken?
Snap wel dat het juicy is als ze per ongeluk zoân mail laat zien maar dat âooooooh ze liegt tegen onsâ, tja, what else is new denk ik dan. Dit is de wereld waar je in leeft. Water is nat, appels vallen naar beneden en je komt van de wieg tot het graf om in de marketing.
He dit heb ik ook! Sinds een ongeluk. Ik bots wel tegen iemand op en voel me dan enorm schuldig en helemaal in paniek.
Ik droom als ik heel misselijk ben altijd dat ik in een auto zit, of in een achtbaan, iets wat op een bepaalde baan moet blijven. En als het dan ontspoort weet ik dat ik moet rennen supervaag, van heel jong heb ik dat al.
Waar liggen in jouw slaapkamer of huis de kleren die je een keer hebt gedragen maar je nog een keer aan wilt doen?
- Op een stoel of bank die alleen daarvoor wordt gebruikt
- Op een stoel of bank die ik ook gebruik om op te zitten
- Op een plek in de kast speciaal voor dit doel
- In een wasmand o.i.d. special voor dit doel
- Op een andere plek speciaal voor dit doel
- In de kast tussen de schone kleren
- Op de grond
- Op een tafel(tje)
- Aan een kleerhanger die ergens los hangt of ergens opgehangen
- Ergens anders, namelijk:
- Ik draag kleren nooit vaker dan één keer
0 stemmers