Stel je persoonlijke vraag #30

Aan de hand van wat @Dombo zei, dat stellen vaak ook los van elkaar met vrienden, familie of alleen op vakantie gaan. Voor de mensen met een relatie, ga jij los van je partner…

…een weekend/mid-week weg? Dit coronajaar hoef je niet mee te tellen.

• Nee
  • Ja om de zoveel jaar
  • Ja elk jaar
  • Ja elk half jaar
  • Ja elk kwartaal of vaker

0 stemmers

…een week of langer weg? Dit coronajaar hoef je niet mee te tellen.

• Nee
  • Ja om de zoveel jaar
  • Ja elk jaar
  • Ja elk half jaar
  • Ja elk kwartaal of vaker

0 stemmers

Doet jouw partner dat ook?

• Ja even vaak ongeveer
  • Ja, vaker
  • Ja maar minder vaak
  • Nee, mijn partner doet dat niet
  • Mijn partner doet het wel maar ik niet

0 stemmers

Vind je het belangrijk in je relatie om dit te doen?

• Ja, heel belangrijk. Ik zorg er echt voor dat ik dit vaak genoeg doe.
  • Ja, wel belangrijk. Ik doe het regelmatig.
  • Ja, maar ik doe het niet zo vaak ik zou willen
  • Neutraal
  • Nee ik vind dit helemaal niet belangrijk
  • Nee ik vind dit eerder stom/raar/vervelend/niet aan mij besteed

0 stemmers

Vind het niet per se belangrijk voor mijn relatie, maar ik vind het gewoon leuk om ook met vrienden op vakantie te gaan! En hij precies hetzelfde.

20 likes

Weekendjes weg met vrienden of sportteam deed ik al voordat ik een relatie had en dat is niet veranderd sinds ik een relatie heb. Zie ook geen reden waarom ik dat zou veranderen. Ik ga nu wel op ‘grote vakantie’ met mijn partner ipv met een vriendin.

2 likes

Ja joh heerlijk om ook eens weg te gaan met ander reisgezelschap. Doe toch andere dingen met vriendinnen weer.

2 likes

Ik ga al jaren met m’n beste vriend op vakantie, maar we hebben allebei sinds 1 jaar/1.5 jaar een relatie en opeens zei hij in april dat hij z’n zomervakantie met z’n vriend had geboekt
Ik dacht echt van hallo dit moeten we toch wel even bespreken! :pleading_face: Hopelijk gaan we wel nog een keer samen als het reizen wat makkelijker is enzo

4 likes

We gaan beiden wel eens weg met vrienden of naar vrienden, vooral omdat we beide vrienden hebben die ver weg of in het buitenland wonen. Maar dat zijn spontane tripjes ik kan niet zeggen “ja elk jaar”. Ik heb geen jaarlijks vriendinnen weekje ofzo.

1 like

Ah heel gek, hierdoor realiseer ik me dat ik mijn vriend even lang ken met coronamaatregelen als zonder. Voor Corona zijn we allebei nog een maand zonder elkaar weggeweest en zeker ook wel meerdere weekenden en allebei een keer een week. Tijdens Corona alleen ik een keer een week en weekend, hij niet. Ben heel benieuwd hoe dat vanaf nu zou gaan, een maand zou ik niet snel meer doen maar af en toe een weekend/midweek alleen naar het buitenland (ook zonder vriendinnen/familie) heb ik echt nodig voor mijn mentale gezondheid.

1 like

Ik ga toevallig dit weekend alleen weg en mijn man over een paar weken, maar dan met vrienden. Is ook wel makkelijk als je een kind hebt en dan heb je toch nog een beetje een vakantie zonder enige zorg aka cocktails drinken aan het zwembad. Zoooooooveel zin in.

5 likes

Ken jij het woord evaporeren? Eerlijk zeggen

• Ja
  • Nee

0 stemmers

1 like

Mijn hoofd maakte er ovenperen van :sleeping:, ik moet gaan slapen hahah

6 likes

eigenlijk ken ik denk ik eerder het engelse woord evaporate maar dat moet hetzelfde zijn toch

11 likes

Ik denk van wel maar ik had er überhaupt nog nooit van gehoord. Ik zit even het Afghanistan debat te kijken en minister Kaag zei dat iets geëvaporeerd was en ik dacht ??? en moest opzoeken wat het betekent. Maar ik moet zeggen dat ik me door de uitslag van de poll tot nu toe al wat minder dom voel haha

1 like

Ik zie net dat dit met die Snollebolleke vent is? Wat een nachtmerrie

1 like

Wat is de profielfoto van @Bill ?

• Kniebrace
  • Bil in broekje

0 stemmers

1 like

Hoewel ik er eerst ook steeds een zwangere buik in zag

3 likes

Zoveel curve heeft mijn knie niet hoor

1 like

Heb je wel eens zwarte inlegkruisjes gebruikt?

• Ja
  • Nee
  • Vraag nvt op mij

0 stemmers

Wist niet dat die bestonden? :flushed:
Maar denk dat ik trouw blijf aan de witte, dan kan ik de schade beter overzien.

3 likes

Vroeger wel eens geprobeerd maar vond op een of andere manier witte afscheiding op zo’n zwart ding een beetje viezig overkomen ofzo. En had ook echt geen toegevoegde waarde op de witte haha

2 likes

Heb jij iets van Victoria’s Secret?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Wat vind je van Victoria’s Secret?

• Neutraal
  • Mooi
  • Kut
  • Lelijk

0 stemmers

Ik keek gister dit:

En volgens mij begon Adriana Lima jaren geleden al te klagen over hoe kut het was maar veel worden geloof ik maar omgekocht.

1 like