Jantje beton
- Ja ik weet precies wat dit is
- Gaat wel ergens een belletje rinkelen
- ???
0 stemmers
Jantje beton
0 stemmers
Ik speelde in mân hoofd Nations of the World af
Kwam er een eind mee maar nog geen tijd om hem helemaal af te makenđ
Haha ik houd echt van die sporcle quizen! Zo heb ik de 50 Amerikaanse staten en hun hoofdsteden geleerd.
Deze wereld quiz doet me beseffen dat ik meer Afrikaanse landen moet leren 
En ligt het aan mij of deed hij Congo niet?
Democratic Republic of Congo, en dan nog een andere die ik niet wist haha
Het heeft zn glorietijd wel gehad ja. Maar bijvoorbeeld in programmaâs als love island zie je die meiden er nog wel vaak in lopen. Maar als je leest hoe slecht die vrouwen van victoria secret worden behandeld zou dat hele merk allang gebanned moeten zijn. 
Dit heeft @Zemraluani volgens mij ook een keer gepost. Maar het werkt dus niet bij mij!! Of hoe moet het? Ik kan gewoon niks invullen of niks reageert heel irritant.
Ik loop echt helemaal stuk op de Engelse spelling
Grote clubactie
0 stemmers
Vond ik wel! Mocht je broekje onverwacht uitgaan in een sexy setting dan valt ie niet zo op 
Drc en republic of the congo
Geloof dat ie Congo Brazzaville en Congo Kinshasa niet accepteert.
Ik wil weer een strandbal met de wereldkaart erop, vond het helemaal geweldig om dan landen te oefenen.
Ja de glorietijd was toen met die luchtjes (never forget Love Spell) en leggings en sweaters, en dan het liefste van pink en met sequins 
De kwaliteit is achteruit gegaan en ze gaan niet echt met de tijd mee. Wat jij zegt ook, over dat de modellen slecht behandeld worden enzo dat kan echt niet meer in 2021. Juist merken die meer inclusive zijn en niet naar dat perfecte ideaal plaatje streven doen het nu goed.
Oee dit is leuk! Wist er nog zeker wel stuk of 10 in het Nederlands maar wat ik ook probeerde; kennelijk niet in het Engels.
Haha canât unsee kniebrace. Ook al weet ik dat het een bil is, in het klein lijkt het net een knie
En ik dacht nog wel dat je gebruikersnaam het zo duidelijk maakte, Bill 
Ik heb nog nooit zoân juicy knie gezien
Wat is dat voor knie dan joh
met een gezwel erop
Ik heb ook echt een salty comment onder die post geplaatst 
Fuck Victoriaâs Secret met hun trans- en plussizehaat (uit het verleden?). Om nog maar niet te spreken over het gebrek aan maten in hun collectie.