Stel je persoonlijke vraag #30

Ik moest hier vandaag nog aan denken omdat Vera Camilla zo’n ad had met “eindelijk komt VS met hele assortiment naar Nederland!!” Zit daar iemand op te wachten dan? Victoria’s Secret is niet echt populair meer.

2 likes

Vroeger snapte ik de meerwaarde hiervan nooit. Maar sinds er doorschijnende sportleggings zijn wel.

1 like

Ja toen ik die zag dacht ik: deze BH is te klein voor d’r…

Ik loop zelf rond in gratis VS undies want mijn bestelling was kwijt en 3 weken later kwam die alsnog. Nooit meer wat gehoord en had m’n gels al terug :woman_shrugging:

3 likes

Ik vind Victoria’s Secret echt top hoor. Goede kwaliteit en zit mooi.
Vind het echt veel beter dan h&m en Hunkemöller.

9 likes

Omdat ik zelf zo fanatiek werd van deze quiz… hoeveel landen in de wereld kan jij benoemen?
https://www.sporcle.com/games/g/world

• 0-20 landen
  • 21-40 landen
  • 41-50 landen
  • 51-70 landen
  • 71-90 landen
  • 91-110 landen
  • 111-130 landen
  • 131-150 landen
  • 151-170 landen
  • 171-196 landen
  • Ik ken ze alle 197!

0 stemmers

1 like

Haha ik zit er op te wachten :joy: Ik draag alleen maar VS lingerie en hun sport en chill kleding vind ik ook super relaxt. Normaal ben ik een soort Mascha in Murica als ik daar ben en dan hamster ik daar mijn bh’s en strings. Nu zou het super chill zijn eentje gewoon in de stad waar ik ff snel wat kan halen ipv bestellen of eerst op vakantie gaan.

1 like

Er zit er toch eentje in Leidschendam? :relaxed:

1 like

Dat vind ik niet de volledige collectie. 3 strings 1 bh en heel veel luchtjes.

2 likes

O haha ik ben niet naar binnen geweest, heb alleen de naam gezien. Excuus!

1 like

Maar Hunkemöller zit echt voor geen ene meter. De naden van de beugels prikken bij mij in mijn zij. Het is op dat stuk zo slecht afgewerkt

2 likes

Die is om te janken :sob: Ze hadden maar 3 modellen bh’s waarvan niet alle maten op voorraad waren, amper keuze ook in broekjes en geen sportkleding. Uiteindelijk ging ik er nog met spullen weg :joy: Maar ik vond het onwijs tegenvallen!

Pfff had wel verwacht dat je naar binnen zou gaan!

1 like

Echt iets voor mij hè? :joy:

2 likes

Ik vind die bh’s wel eeeecht chill en ze blijven lang mooi

In het Nederlands zou ik verder komen, van sommige landen weet ik echt niet hoe je het in het Engels schrijft. Net pas geleerd dat Estland Estonia is in het Engels :no_mouth:

8 likes

Jantje beton

• Ja ik weet precies wat dit is
  • Gaat wel ergens een belletje rinkelen
  • ???

0 stemmers

2 likes

Ik speelde in m’n hoofd Nations of the World af

4 likes

Kwam er een eind mee maar nog geen tijd om hem helemaal af te maken😂

2 likes

Haha ik houd echt van die sporcle quizen! Zo heb ik de 50 Amerikaanse staten en hun hoofdsteden geleerd.

Deze wereld quiz doet me beseffen dat ik meer Afrikaanse landen moet leren :flushed:
En ligt het aan mij of deed hij Congo niet?

4 likes

Democratic Republic of Congo, en dan nog een andere die ik niet wist haha