Het heeft zn glorietijd wel gehad ja. Maar bijvoorbeeld in programma’s als love island zie je die meiden er nog wel vaak in lopen. Maar als je leest hoe slecht die vrouwen van victoria secret worden behandeld zou dat hele merk allang gebanned moeten zijn.
Dit heeft @Zemraluani volgens mij ook een keer gepost. Maar het werkt dus niet bij mij!! Of hoe moet het? Ik kan gewoon niks invullen of niks reageert heel irritant.
Ik loop echt helemaal stuk op de Engelse spelling
Grote clubactie
- Ja ken ik
- Iets met een belletje en rinkelen
- Nee zegt me niks
0 stemmers
Vond ik wel! Mocht je broekje onverwacht uitgaan in een sexy setting dan valt ie niet zo op
Drc en republic of the congo
Geloof dat ie Congo Brazzaville en Congo Kinshasa niet accepteert.
Ik wil weer een strandbal met de wereldkaart erop, vond het helemaal geweldig om dan landen te oefenen.
Ja de glorietijd was toen met die luchtjes (never forget Love Spell) en leggings en sweaters, en dan het liefste van pink en met sequins
De kwaliteit is achteruit gegaan en ze gaan niet echt met de tijd mee. Wat jij zegt ook, over dat de modellen slecht behandeld worden enzo dat kan echt niet meer in 2021. Juist merken die meer inclusive zijn en niet naar dat perfecte ideaal plaatje streven doen het nu goed.
Oee dit is leuk! Wist er nog zeker wel stuk of 10 in het Nederlands maar wat ik ook probeerde; kennelijk niet in het Engels.
Haha can’t unsee kniebrace. Ook al weet ik dat het een bil is, in het klein lijkt het net een knie
En ik dacht nog wel dat je gebruikersnaam het zo duidelijk maakte, Bill
Ik heb nog nooit zo’n juicy knie gezien
Wat is dat voor knie dan joh met een gezwel erop
Ik heb ook echt een salty comment onder die post geplaatst
Fuck Victoria’s Secret met hun trans- en plussizehaat (uit het verleden?). Om nog maar niet te spreken over het gebrek aan maten in hun collectie.
Oh gadverrrr. Iedereen was toen zo enthousiast over die geuren en toen waren ze ook bij de Etos te koop. Stonken allemaal naar afwaswater
Zou je het moeilijk vinden als je vanaf nu nooit meer kaas mag eten, alleen op een pizza?
- Heel moeilijk
- Een beetje
- Nee geen moeite
- Ik eet sowieso al geen kaas
0 stemmers
Je mag alles van me afpakken behalve mn feta!
Ik moest laatst aan jou denken bij zo’n tiktokfood trend waarin ze een heel blok feta met tomaat in de oven gooien. Maar heb je vast al gezien haha
Jaa haha heb ik ook een x geprobeert. Niet te vreten