Stel je persoonlijke vraag #30

Ou echt, ik wilde die graag proberen, maar ik hoor hele verschillende reacties. Maar jij houd niet van pasta toch? En dat hoorde erbij.

Ik negeer al jarenlang dat ik waarschijnlijk gewoon niet tegen zuivel kan, in plaats van dat ik lactoseintolerant ben (heb atypische symptomen, voel me ook slecht als ik veel kaas eet
 :clown_face: :clown_face:). Echt moeilijk wil ik het niet noemen, ik heb best vaak een tijdje geen zuivel gegeten/een halfjaar veganistisch gegeten, maar kaas vind ik wel echt immens lekker.

1 like

Jaa klopt. Ik vond t te zwaar ofzo.

Jaa. Maar ik heb mn feta en tomaten liever in een salade dan door elkaar geprakt met natte deeg slierten er tussen.

4 likes

Oke gorillaz is cancelled

Hebben ze ook geen smakeloze witte kaas? Gebruikt half NL als feta

2 likes

En terecht. Die tiktokpasta is echt mega-overrated. Ben teleurgesteld in mezelf dat ik erin getrapt ben.

1 like

omg bel de gorillas police @grace

1 like

Dit is me verteld door een arts. En melk, yoghurt etc prima, maar kaas :sob: Ik accepteer dus denk ik liever klachten dan dat ik kaas voor altijd afzweer.

1 like

Oke ze zijn ontcancelled!

3 likes

Ooh oke nou fuck gorillaz nog even flink is voor nu mn allesje.

GR8
hier staat

• image Great
  • image Gracht

0 stemmers

En als er staat “Kom werken bij GR8!”

• great
  • gracht

0 stemmers

Maar eigenlijk lees ik het dan meer als groep 8

12 likes

Ik heb dit soort van gehad een tijdje, mocht ivm interactie met medicatie bijna geen kaas, alleen hele jonge kaas en zachte voorverpakte kazen zoals mozzarella en hĂŒttenkĂ€se (tyraminebeperkt dieet). Maar alle goede kaas niet :cry: en ook geen producten met kaas erin zoals kaassoufflĂ©s :cry:

Opzich viel het me mee moet ik zeggen (was ook midden in coronatijd dus geen stress of ze er in restaurants wel goed rekening mee hielden ed) maar ben wel heel blij dat ik er vanaf ben :blush:

2 likes

Kaas is kots van de duivel

5 likes

Ik eet sinds een jaartje vegan. De meeste dingen mis ik totaal niet of vind ik prima te vervangen, maar een lekkere vegan kaas heb ik nog niet gevonden. Tot nu toe gaat het goed, maar soms vind ik het best moeilijk.

2 likes

Those are some fighting words

1 like

Zouden tv kijkers jou leuk vinden als je meedeed aan first dates?

• Ja ik ben @luzarl en mensen vonden me leuk!
  • Ja denk het wel
  • Nee ze zouden me saai vinden
  • Nee ze zouden me raar vinden
  • Nee ze zouden me onaardig vinden
  • Nee ze zouden iets anders negatiefs van me vinden

0 stemmers

Nouuuu daar vergis je je in :joy:

Ik denk dat mijn humor niet gewaardeerd wordt.

3 likes