Stel je persoonlijke vraag #30

Op mijn bureaustoel, en als ik aan mijn bureau wil zitten, gooi ik ze op mijn bed, en als ik wil gaan slapen, gooi ik ze weer op de stoel, en dat herhaalt zich dan een paar keer.

9 likes

Haha purk het was de bedoeling om meer dan 2x te kunnen stemmen want inderdaad, all of the above :joy:
even aangepast, sorry mensen die al gestemd hadden

In de badkamer, over de badrand van het bad dat we nooit gebruiken.

1 like

Lol ja op een stoel in de slaapkamer waar ik ook gewoon in zit om te lezen als er geen kleren op liggen, maar dat is meestal wel het geval, dus in de praktijk wordt de stoel 80% voor kledingopslag en 20% voor lezen gebruikt.

Eerst op het logeerbed (ik kleed me meestal aan/om in die kamer). Dat ruim ik ongeveer iedere 2/3 dagen op, dan laat ik het eventueel nog luchten en vouw ik het op en leg ik het op de plank in mijn kast die daarvoor bedoeld is. Nu ik dit type ga ik vandaag écht beginnen met het direct op de goede plek te leggen.

1 like

op een kledingrek dat speciaal bedoeld is voor alle kledingstukken die ik nog een keer wil dragen

11 likes

Dit is een level van volwassenheid dat ik ooit hoop te behalen :raised_hands:t2:

4 likes

Alle broeken en vesten hangen over de leuning in de hal. Gekke plek eigenlijk, het is het eerste wat je bij binnenkomst ziet :thinking:

Op de wasmachine :grimacing:

2 likes

Eigenlijk meer OP de wasmand en dan pak ik 1 keer in de week die stapel op en ruim ik het op. En heb ook een stoel op onze slaapkamer met dezelfde functie. Mijn vriend gebruikt de vloer van de badkamer en slaapkamer

1 like

Mijn wasrek staat (gelukkig) uit het zicht, maar dat betekent dat ik de was meestal laat hangen tot ik de volgende was op moet hangen :no_mouth:

2 likes

Same! En dan vouw ik de was op (dat dan weer wel) om het vervolgens op het logeerbed te leggen in plaats van in de kast. Ik snap ook niet waarom ik het niet direct op de goede plek kan leggen, maar ben blijkbaar niet alleen hierin haha

2 likes

En wat doen jullie met die kleren die op die bult / stoel / bed / bureau / grond liggen?

• Ik doe die allemaal echt nog een keer aan
  • Ik vouw ze uiteindelijk op en ze gaan terug in de kast
  • Na weken op ‘de stoel’ belanden ze alsnog zonder tweede keer te dragen in de wasmand
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik ben echt zo blij dat iedereen zo leeft haha

21 likes

Stel je werkt 4 dagen, welke dag is dan bij voorkeur je vrije dag?

• Maandag
  • Dinsdag
  • Woensdag
  • Donderdag
  • Vrijdag
  • Zaterdag
  • Zondag

0 stemmers

Ik ben dus vandaag vrij en vind het zooo lekker.

3 likes

Sorry, heb nooit kleding op een bult / stoel / bed / bureau / grond liggen. Ik sluit me aan bij @Boba.

@Evenveel, katten nemen. Dan leer je het snel genoeg af tenzij je overal haar prima vindt.

3 likes

Oh en hoe worden mensen daar niet heel onrustig van als je dat allemaal op een stoel o.i.d. in je slaapkamer legt? Ik leg daar nooit dingen neer want het laatste wat ik wil is naar bed gaan en opstaan en direct geconfronteerd worden met zooi die ik nog op moet ruimen.

6 likes

Vrijdag lekker lang weekend en op maandag is er toch geen fuck vroeg open.

Ik had altijd de woensdag vrij en vond dat echt ideaal. Steeds maar 2 dagen werken en weer even een dag niks.
Heb het door omstandigheden moeten wisselen met donderdag en vind t nu al irritant dat ik dus ineens weer drie dagen achter elkaar moet werken :weary:

2 likes

Die van mij ligt niet op de kleren