Lol ja op een stoel in de slaapkamer waar ik ook gewoon in zit om te lezen als er geen kleren op liggen, maar dat is meestal wel het geval, dus in de praktijk wordt de stoel 80% voor kledingopslag en 20% voor lezen gebruikt.
Eerst op het logeerbed (ik kleed me meestal aan/om in die kamer). Dat ruim ik ongeveer iedere 2/3 dagen op, dan laat ik het eventueel nog luchten en vouw ik het op en leg ik het op de plank in mijn kast die daarvoor bedoeld is. Nu ik dit type ga ik vandaag écht beginnen met het direct op de goede plek te leggen.
op een kledingrek dat speciaal bedoeld is voor alle kledingstukken die ik nog een keer wil dragen
Dit is een level van volwassenheid dat ik ooit hoop te behalen 
Alle broeken en vesten hangen over de leuning in de hal. Gekke plek eigenlijk, het is het eerste wat je bij binnenkomst ziet 
Op de wasmachine 
Eigenlijk meer OP de wasmand en dan pak ik 1 keer in de week die stapel op en ruim ik het op. En heb ook een stoel op onze slaapkamer met dezelfde functie. Mijn vriend gebruikt de vloer van de badkamer en slaapkamer
Mijn wasrek staat (gelukkig) uit het zicht, maar dat betekent dat ik de was meestal laat hangen tot ik de volgende was op moet hangen 
Same! En dan vouw ik de was op (dat dan weer wel) om het vervolgens op het logeerbed te leggen in plaats van in de kast. Ik snap ook niet waarom ik het niet direct op de goede plek kan leggen, maar ben blijkbaar niet alleen hierin haha
En wat doen jullie met die kleren die op die bult / stoel / bed / bureau / grond liggen?
- Ik doe die allemaal echt nog een keer aan
- Ik vouw ze uiteindelijk op en ze gaan terug in de kast
- Na weken op âde stoelâ belanden ze alsnog zonder tweede keer te dragen in de wasmand
- Anders
0 stemmers
Ik ben echt zo blij dat iedereen zo leeft haha
Stel je werkt 4 dagen, welke dag is dan bij voorkeur je vrije dag?
- Maandag
- Dinsdag
- Woensdag
- Donderdag
- Vrijdag
- Zaterdag
- Zondag
0 stemmers
Ik ben dus vandaag vrij en vind het zooo lekker.
Vrijdag lekker lang weekend en op maandag is er toch geen fuck vroeg open.
Ik had altijd de woensdag vrij en vond dat echt ideaal. Steeds maar 2 dagen werken en weer even een dag niks.
Heb het door omstandigheden moeten wisselen met donderdag en vind t nu al irritant dat ik dus ineens weer drie dagen achter elkaar moet werken 
Die van mij ligt niet op de klerenâŠ
Ik kan het iedereen aanraden! Ik heb het goedkoopste rek van Ikea gekocht en het is zo handig. Ik heb overzicht van wat ik allemaal nog kan dragen, hiervoor had ik ook de stoel maar dat was echt een berg met donkere niet-identificieerbare kledingstukken waardoor ik ook niet helemaal wist welke kledingstukken dat nou eigenlijk waren
Ik ben vandaag ook vrij en vind het ook heerlijk, maar ik zie aan elke dag van de week wel voordelen! Op vrijdag duurt de week wat korter, maandag is het weekend langer, woensdag heb je lekker korte werkweken, donderdag is ook zoân cadeautje terwijl de meeste mensen nog moeten werken, hoef je alleen nog de vrijdag wat meestal op kantoor toch al een halve vrije dag is (althans, qua sfeer). Alleen dinsdag zou ik het minst vinden!
Ik heb ook een rek in de badkamer speciaal voor kleren, maar de eindstand is dat ik alles daar slordig op prop en mijn man het nog steeds op de grond laat liggen. 
Ik was altijd donderdag vrij en heb het moeten wisselen naar vrijdag, maar ik vond donderdag fijner. Je hoeft maar 3 dagen te werken, op maandagavond denk je ah nog maar 2 dagen vroeg opstaan en dan weer uitslapen, en dan hoef je nog maar één dag en is het weekend. En vrijdag is een leukere sfeer op werk. En het is rustiger in de stad op donderdag. En dokters zijn vaak te bezoeken. En toen we nog naar kantoor gingen was donderdag een drukke dag in het OV, dus fijn om die te missen.
Nu dus vrijdag vrij en meestal ben ik te lamlendig van de werkweek, het is al druk in de stad, dokters zijn vaak vrij/kliniek dicht. Ik had ook woensdag kunnen hebben, maar die leek mij niet chill, zo midden in de week (en eveneens druk in stad/bij dokters etc).
Probeer maandag vrij, super chill lang weekend en rustig id stad