Stel je persoonlijke vraag #30

…dat is nog een idee

2 likes

Knuffel jij je vrienden weer?

• Ja
  • Nee
  • Verschilt enorm

0 stemmers

Controleer jij je borsten?

• Ja
  • Nee
  • Soms

0 stemmers

1 like

En die laatste met of zonder vriendinnen?

53 likes

Ik knuffel dus eigenlijk nooit

8 likes

Haha zou mooi zijn als Yvonne net die dan voor gaat lezen voor die boer. :joy:

1 like

Ik ook niet inderdaad! Niet met vriendinnen of familie, nooit gedaan ook. Eigenlijk alleen met m’n vriend en daar moest ik ook best wel aan wennen.

Als het antwoord ‘soms’ is, is het eigenlijk ‘ja’. Toch? :grinning:

1 like

Nouja ze raden het aan elke maand te doen, als je het een stuk minder dan dat doet bijvoorbeeld.

Andersom: ik heb eerst in een compleet ander vakgebied gewerkt en ben daarna iets gaan doen wat meer aansluit bij mijn studie.

Ik heb ook een keer zo’n mail gestuurd, ook inderdaad een soort reflectieverslag, MAAR eigenlijk was het allemaal blabla want de echte reden dat ik de vriendschap verbrak was omdat zij had gezoend met een jongen die ik als reserve zag voor als mijn verkering uit ging. Yay lekker volwassen 19-jarige roeptoeter.

30 likes

Wow ik ben echt een knuffelmens maar besef net dat ik een vriendin die nu een halfjaar in Zuid-Korea zit niet eens heb geknuffeldbij ons laatsteafscheid. Ik initieer het nu nooit meeren als iemand het initieert ben ik eerder terughoudend tenzij ik me echt slecht voel, dan vind ik het heel fijn

Here for you, boo.

Ik kan trouwens niks met mensen die aan je opbiechten dat ze je niet mogen. Wat moet ik met die informatie? Ik vind mezelf leuk hoor dus toch echt jouw probleem.

10 likes

Jazeker! Vooral op de middelbare school vonden sommige mensen me echt irritant. Ik snapte sociale hints niet zo goed en stapte er dan vaak ook nog op af om te vragen waarom, en dat werd al helemaaaal niet gewaardeerd haha.

Doe jij wel eens mee aan een spaaractie van een supermarkt?
Ik bedoel wel producten, geen zegels voor korting voor bijvoorbeeld een attractiepark oid.

• Nope never
  • Regelmatig
  • Zelden

0 stemmers

Ik kan me alleen herinneren dat je bij de lidl van die groente en fruit knuffels had die toen leuk waren voor mn nichtje. Maar daar kom ik bijna nooit dus heb ik bijna al die knuffels en zegels gekregen van de ouders van een vriend die daar altijd boodschappen deden. Zo lief. Maar verder ik geloof niet dat je bijv met bestek ofzo echt voordeliger bent?

Ik spaar alleen zegeltjes voor korting op Eftelingkaartjes, weet niet of dat ook onder spaaracties valt? Voor producten doe ik het nooit, ik heb al veel te veel spullen en ik vind het stom dat je met een volle spaarkaart nog steeds bij moet betalen.

2 likes

Ah ja, ik heb het er ff bijgezet. Ik heb wel eens allemaal zegels lopen sparen voor een vriendin en je wordt er volgens mij gewoon keihard ingeluisd toch.

Ben helemaal losgegaan met die zegels voor de AH-pannencollectie. Overal gebietst om zegels inclusief hier op FF. :grimacing:

3 likes

Haha en is het gelukt?

1 like

Uiteindelijk vier pannen bij elkaar kunnen sparen! Met dank aan een aantal FF’ers.

3 likes

Ik doe deze wel anoniem anders kan het misschien ineens lullig overkomen, wat vind je ervan als mensen aan allemaal andere mensen om zegels vragen?

• Prima, moet kunnen
  • Neutraal/geen mening
  • Schooierig/ typisch Nederlands

0 stemmers