Stel je persoonlijke vraag #30

Zou jij bij de gemeente klagen als je buurvrouw een gezellig appeltjesgroen huis heeft?

• Ja sowieso
  • Misschien
  • Nee, haar huis, haar leven

0 stemmers

Context: Appeltjesgroene huis heeft eindelijk een nieuwe kleur: iets lichter appeltjesgroen - NH Nieuws

1 like

Lijkt me zo’n heerlijke baan om dit soort artikelen te mogen schrijven. Zo heerlijk kneuterig

6 likes

Best wel handig als je de route naar je huis moet uitleggen. Gewoon naast het knalgroene huis

2 likes

Wow ja ik heb ook in China gezeten, zo gek dat ze daar in heel veel delen geen verwarming hebben. Uggs vind ik trouwens niet hele geschikte schoenen voor -25. Voor die temperatuur heb je zoveel betere schoenen!

1 like

Ik vind Nederlandse huizen en inrichtingen vaak veel te saai.

Na de Bastogne kruidnoten wat zal volgen?

• VVD-kruidnoten met Mark als postergirl, ook als ze gaan flyeren
  • Ben & Jerry kruidnoten met cookie dough etc
  • Knetterkruidnoten (zoals die ijsjes die knetteren)
  • Hema Rookworstkruidnoten of Tompoesnoten
  • Zwarte-piet-moet-blijven kruidnoten die bruin blijven van actievoerders
  • Doutzen kroeskruidnoten (na langdurig onderzoek en vrijgesteld van chemicalien zoals speculaaskruiden)
  • Regenboogkruidnoten als gevalletje pinkwashing
  • Kruidnoten die gelineerd zijn aan bepaalde steden zoals Amsterdam en Rotterdam
  • Kruidnoten voor babyshowers/geboortes in roze/blauw etc
  • Anders… / niks
  • Extra hete kruidnoten a la Wasabi en Sambal
  • Cheetos kruidnoten

0 stemmers

2 likes

Ja ik hoorde dat onder een bepaalde rivier de overheid centrale verwarming heeft verboden. Ze hebben wel van die kleine heaters maar als je in een kantoor in een fabriek zit dan verwarmt het voor geen meter. Ik zat er gelukkig maar 2 dagen en daarna vlogen we weer terug naar Hanghzou waar het wel normale temperatuur was.

Ik ben zo hyped voor Ben & Jerry kruidnoten met Cookie Dough nu?!?!?

13 likes

Betaal ons B&J (in geld en natura) :money_mouth_face:

Tompoes smaak heeft al eens bestaan dacht ik?

5 likes

Zal me niks verbazen net zo standaard geworden als karamelzeezout langzamerhand. :stuck_out_tongue:

1 like

Ik zou meedoen en mijn huis eindelijk lichtroze verven.

2 likes

Klopt @Takkie !

6 likes

Welke Merkel is jouw vibe?

• 2005
  • 2006
  • 2007
  • 2008
  • 2009
  • 2010
  • 2011
  • 2012
  • 2013
  • 2014
  • 2015
  • 2016
  • 2017
  • 2018
  • 2019
  • 2020
  • 2021

0 stemmers

Tompoes smaak

Bij tompoes denk ik altijd aan kattenvoer en niet aan een tompouce. Ze lijken al wel bijna op pepernoten.

9 likes

44 likes

afbeelding
Ik denk eerder aan deze gast

7 likes

Beste Tompoes

• Stripkarakter
  • Gebakje
  • Kattenvoer
  • Allemaal even kut

0 stemmers

Ik dacht dat die vroeger ook op de verpakking stond, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Bij tompoes denk ik in elk geval niet aan iets eetbaars, terwijl het mijn droom is om later als bejaarde wekelijks een tompouce bij de HEMA te gaan eten.

Hoe noem je dit gebakje?
  • Tompoes
  • Tompouce
  • Vanilla slice
  • Anders

0 stemmers

1 like

Ik vind een beetje kleur in de straat juist leuk. In de stad waar ik woon is er een straat met verschillende gekleurde gevels.

Ik word altijd vrolijk als ik er langsloop.

55 likes

Ik ben gewoon een dyslectische kakker. Dus het is tompouce en niet tompoes. Net zoals het cadeau is en niet kado

2 likes