Stel je persoonlijke vraag #30

Als er van die gratis acties zijn (waar ikzelf dus nooit aan mee doe), vraag ik wel eens aan diegene achter me of die ze spaart. Doen jullie dit ook?

• Ja wel eens
  • Nee flikker op met je acties
  • Nooit over nagedacht maar ga ik misschien wel doen nu

0 stemmers

1 like

Ik kom überhaupt nooit meer aan de kassa bij een cassiere. Ik zit me nu af te vragen hoeveel zegels Ik heb gemist? (Waar ik toch nee op zeg) Waarom staat dat eigenlijk niet op het scherm, hallo wilt u nu zegels ja/nee

2 likes

78 likes

Ik sta nooit meer in de rij bij de kassa. Leve de zelfscan :hugs:

4 likes

Nee, maar ik zou 't best prima vinden als de persoon achter me erom zou vragen als ik ze toch niet hoef. Maar ga er niet zelf achteraan, daar heb ik geen zin in ;p

3 likes

Nou idd, ik zou het uiteraard geven als iemand achter me erom vroeg. Ik ga het niet zelf aanbieden want ik weet helemaal niet of diegene wel of niet wil. En misschien voelt hij/zij zich er wel wat overvallen door. Ze ‘moeten’ het zelf vragen. En anders niet.

1 like

Ik heb jaren geleden het hele messenblok van de AH bij elkaar gespaard (geschooid) en die gebruik ik nog steeds, zijn echt goede messen. Heel blij mee!

6 likes

Wijnglazen, pannen, opbergbakjes en messen van de Ap. Allemaal prima kwaliteit. Ik krijg de zegeltjes dan wel altijd van familie anders is t niet te doen.

Hoop dat die messen ooit nog terugkomen want moet er nog 3 om het messenblok vol te krijgen :joy:

4 likes

*Oja ik heb het wel over supermarkten waar natuurlijk ook zelfscan is.

Ja ik weet dus niet eens meer wanneer ik in de supermarkt heb afgerekend bij een cassiere. Ik had een lichte angststoonis maar Jezus alleen naar de kassa zonder die hijgende rij mensen in je nek, wat een opluchting. Anders had ik veel vaker een paniekaanval gehad, gewoon om mensen, die er ook niks aan konden doen.

Anyway long story short:

Ga jij vaker naar de zelfscan of naar de cassiere?

• Ongeveer 50/50
  • Altijd zelfscan
  • Altijd bij de cassiere

0 stemmers

Alle supermarkten waar ik kom hebben nog zo’n oldskool vraag en aanbod bord, hang alle zegels die ik zelf niet hoef daartussen.

1 like

Ja ik moet zelf van en mn psychiater, en therapeut oefenen om dat weer te doen. Maar bij mij is het gebasseerd op een angstoornis dus sowieso niet relevant verder voor dit topic.

1 like

Ik zeg dus meestal ja (als ik weet dat het iets is wat veel mensen sparen) en dan spaar ik ze op in mijn portemonnee. Eens in de zoveel tijd denk ik dan ohja ik heb die zegels nog en dan vraag ik aan degene achter me of hij/zij zegels spaart (of iemand die ik al zie lopen met de zegels) en dan krijgt diegene mijn hele voorraad. Ik vind het wel leuk hoe blij mensen daar van kunnen worden.

11 likes

Die sister wives vrouwen hadden dat allemaal volgens mij. Kreeg ze wel eens aangeraden op insta 🥲

Omg noem je mijn bedrijf een SCAM. Ik zou er wel goed in zijn trouwens maar ik bijt liever op een houtje terwijl ik een paar planten per dag verkoop.

1 like

De twee supermarkten in het dorp hebben allebei geen zelfscan dus ik heb geen keuze :sweat_smile: En anders zou ik 50/50 doen, ik doe vaak weekboodschappen en dat lijkt me niet chill met de zelfscan.

2 likes

Ik ken ook een paar Amerikanen die idd steeds weer zo’n nieuw MLM product op Facebook proberen te verkopen. Vallen ook helemaal in het straatje van de conservatieve thuisblijfmoeders :sweat_smile: Blijf het fascinerend vinden. Ook wel leuke subreddit over, r/antiMLM

2 likes

Worden jullie altijd gestrest van de normale kassa als je veel boodschappen hebt en er een lange rij staat?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Ik heb dat altijd tenzij de hele rij traag is. Maar op de een of andere manier heb ik altijd dat alles voor me heel snel is en ik nog boodschappen op de band doe als de caissière al aan het scannen is en ik dan alles zo’n beetje in mijn wagentje gooi. Vooral bij de supermarkten die alleen maar twee vierkante centimeter hebben waar de boodschappen op kunnen wachten.

Ben wel echt benieuwd: kan jij dit normaal eten zonder te knoeien?

• Ja
  • Verschilt
  • Nee
  • Ik eet dit niet

0 stemmers

Bij mij zat altijd alles helemaal onder, ik neem echt nooit meer de chocodip hahha

1 like

Ligt eraan hoe warm het is.
Met 30 graden buiten in de zon niet, dan smelt die chocolade sneller dan ik het kan eten :grimacing:

1 like

Ik heb glazen , pannen en een messen set.

1 like