Stel je persoonlijke vraag #30

Dat was Lululemon haha

10 likes

Denk dat het broekje op jouw ava ook van Lularoe is dan

3 likes

Ik kan niks eten zonder te knoeien eigenlijk xx een kleuter

4 likes

Ik neem ze wel eens aan en leg ze dan op de inpaktafel ofzo. Vinder mag ze hebben.

Is dat Opt-Idee eigenlijk ook MLM? Heel veel mensen zijn super enthousiast over die spullen , heb er via een vriendin (haar zus verkoopt dat) ook ooit wat van gekocht, maar ik denk altijd: als het zo’n geweldig spul is, waarom is er dan niet gewoon een winkel van? Of wordt het verkocht bij de Blokker ofzo? Waarom zo moeilijk?

Maar als je het niet begrijpt dan draait het om geld, dus zal wel scam zijn.

Evht heel erg same. Daarom drink ik ook vooral uit een rietje 🥲

1 like

Heb je al gekeken of Tell Sell een oplossing verkoopt? Dat is toevallig een van hun specialiteiten.
Ik durf niet te zeggen of het een scam is trouwens.

8 likes

Een vriendin van mij trapt hierin geloof ik. Gaat over producten met aloe vera dacht ik. En ze heeft het over hogerop komen, korting krijgen op de producten, hogere rang komen, zogenaamde financiële onafhankelijkheid en passieve inkomsten. etc. Met een sausje LOA er over heen want ze had ook al uitspraken als “geld voor je laten werken, het moet naar je toe komen stromen, blablabla”

Maar nee het was echt geen pyramide opzet… :sob:

3 likes

Zou je liever de heetste of de koudste stad ter wereld willen bezoeken?

• De koudste
  • De heetste

0 stemmers

Dit is overigens de koudste, geen idee wat de heetste is.

2 likes

Is de heetste plek niet Death Valley in Amerika?

Ja elke keer wordt weer een andere plek beweerd de heetste te zijn. Maar dat wordt vaak wel gezegd ja! Een vriendin van mij is in death valley geweest en ze zei dat het echt vreselijk was en dat ademhalen alleen al moeilijk was.

Deze guys vonden het veel zwaarder om op de heetste plek te zijn iig.

1 like

Echt heftig joh! Hoe lang is die vriendin er gebleven?

Oh dat durf ik niet te zeggen. Is jaren geleden. Ze zei dat ze de auto uitstapte en echt een klap van hitte kreeg. Dat ze bijna niet kon ademen. Het ligt er ook wel aan op welke dag je er bent natuurlijk maar ik denk sowieso niet langer dan een paar uur toen want het scheen ook die dag heter te zijn dan gemiddeld.
Aan de ene kant snap ik wel dat mensen er naartoe willen uit nieuwsgierigheid maar aan de andere kant echt WHY!!

Die koudste stad zou ik oprecht graag een keer naartoe willen haha.

1 like

Hangt er vanaf wat ik moet doen :sweat_smile: ben 2x op de heetste plek geweest (als het death valley is) en ben denk ik 10 min uit de auto geweest en was wel super mooi daar. Maar er overleven in de buitenlucht is niet te doen natuurlijk, maarja -71 lijkt me ook geen pretje

4 likes

Wat cool! Maar toch trekt hitte me überhaupt niet. En was je dan helemaal bedekt met kleding of? Het typische is die vriendin van mij heeft echt zo’n iers uiterlijk en verbrand meeeegasnel. Dus ik dacht toen dat ze geroosterd werd lol.

Die koude plek lijkt me gewoon heel cool, ook om die cliche experimenten te doen etc.

1 like

Haha wat mensen hier tijdens een hittegolf ervaren als ze de supermarkt uitkomen, maar dan een heeeel stuk heftiger :sweat_smile:

3 likes

Nee hoor, gewoon korte broek en hemdje. Het is een beetje of je in een sauna stapt, daar kun je ook wel een kwartier in zitten ofzo en dit is dan wel wat koeler dan dat (sauna’s soms 80/90 graden en dit ergens in de 50). Hier een foto die ik gemaakt heb :blush:

29 likes

Super mooi!!
Ik heb wel met iets van 44 graden in de woestijn in Namibië rond gelopen en dat vond ik wel heftig. Denk zo’n 3 kwartier rond gelopen en toen was het mooi geweest. Ik kreeg er zelfs kippenvel van, zo gek. Maar dit zal dan dus nog wel echt heftiger zijn geweest!

27 likes

Echt supermooie foto’s @propje en @360 !!

Neen dit is geen geslijm.

2 likes

Ik vind dat er wel een megaverschil zit tussen 45 graden in Las Vegas en 45 graden in bijvoorbeeld Singapore of Bangkok. De luchtvochtigheid maakt het zo benauwd. Terwijl in Las Vegas kun je met 45 graden wel buiten chillen in de schaduw.
Ik ga in de tropen al dood bij 30 graden omdat het continu voelt alsof je in een badkamer staat waar iemand heet gedoucht heeft terwijl bij een droge hitte de schaduw al soelaas biedt. Maar goed, die heb je in Death Valley of de woestijn meestal niet.

13 likes