Stel je persoonlijke vraag #30

Ik heb met -40 gereisd en als we gingen wandelen had ik het vaak zo warm in m’n 3 lagen kleding dat ik gewoon zonder handschoenen liep. Ja het is koud en je moet altijd veel kleding aan, maar het is echt niet zoooo erg hoor. Je doet alsof je meteen dood gaat als je daar naar de supermarkt loopt.

2 likes

Naja, vind jij Nederland een fijn klimaat hebben?

• Ja
  • Nee
  • Mwah, zegmaar een 5.5 qua cijfer

0 stemmers

Nederland heeft seizoenen, kan sneeuw en ijs hebben maar ook enorme hitte, heeft naar mijn mening een echte herfst. Eigenlijk is dat wel heel mooi. Alleen volgens veel mensen hebben we in Nederland dan geen echte winter. Daar kan ik wel inkomen.

2 likes

Maakt niet uit waar je bent geboren, maar als je uitgaat van het Nederlandse klimaat in welk seizoen ben/of zou jij dan geboren zijn?

• Lente
  • Zomer
  • Herfst
  • Winter

0 stemmers

Als jij een huis zou willen kopen, zou je dan willen meedoen aan Kopen Zonder Kijken?

• Ja
  • Nee
  • Misschien, of alleen als ik écht desperate ben
  • Ken het programma niet

0 stemmers

2 likes

Ik zie ‘Kijken maar niet kopen’ als een beter optie. Dat ik steeds vermomd bij allerlei lelijke Funda-misbaksels ga kijken en ze dan op televisie beoordeel.

13 likes

Ik vind het Nederlandse weer wel echt teleurstellend sinds ik terug ben uit Berlijn. Daar vond ik de seizoenen echt geweldig, prachtige lente en herfst, met gewoon nauwelijks regen! Van april tot oktober mooi weer, echt top. De winters zijn wel pittig af en toe, maar vooral géén regen.

7 likes

En matcht dit ook met je favoriete seizoen?

• Ja, verjaardagsseizoen = favo seizoen
  • Nee, geen match
  • Ik heb geen favoriet seizoen

0 stemmers

Hoewel ik het moeilijk vind te kiezen tussen herfst en winter als favoriet seizoen

2 likes

Ik ben in de winter jarig en nog erger in januari. Dat is echt een niksige maand. Over het algemeen regent het en is iedereen klaar met feestvieren dat ze het afgelopen maand hebben gedaan.

Qua cadeautjes ben ik redelijk goedkoop. Je kunt makkelijk een kerstpakket kopen met flinke korting voor mijn verjaardag

5 likes

Ik zou liever jarig willen zijn op halloween dan een bepaalde andere feestdag waardoor ik veel prullaria altijd ontvang die nmsvpe is.

Zou jij bij de gemeente klagen als je buurvrouw een gezellig appeltjesgroen huis heeft?

• Ja sowieso
  • Misschien
  • Nee, haar huis, haar leven

0 stemmers

Context: Appeltjesgroene huis heeft eindelijk een nieuwe kleur: iets lichter appeltjesgroen - NH Nieuws

1 like

Lijkt me zo’n heerlijke baan om dit soort artikelen te mogen schrijven. Zo heerlijk kneuterig

6 likes

Best wel handig als je de route naar je huis moet uitleggen. Gewoon naast het knalgroene huis

2 likes

Wow ja ik heb ook in China gezeten, zo gek dat ze daar in heel veel delen geen verwarming hebben. Uggs vind ik trouwens niet hele geschikte schoenen voor -25. Voor die temperatuur heb je zoveel betere schoenen!

1 like

Ik vind Nederlandse huizen en inrichtingen vaak veel te saai.

Na de Bastogne kruidnoten wat zal volgen?

• VVD-kruidnoten met Mark als postergirl, ook als ze gaan flyeren
  • Ben & Jerry kruidnoten met cookie dough etc
  • Knetterkruidnoten (zoals die ijsjes die knetteren)
  • Hema Rookworstkruidnoten of Tompoesnoten
  • Zwarte-piet-moet-blijven kruidnoten die bruin blijven van actievoerders
  • Doutzen kroeskruidnoten (na langdurig onderzoek en vrijgesteld van chemicalien zoals speculaaskruiden)
  • Regenboogkruidnoten als gevalletje pinkwashing
  • Kruidnoten die gelineerd zijn aan bepaalde steden zoals Amsterdam en Rotterdam
  • Kruidnoten voor babyshowers/geboortes in roze/blauw etc
  • Anders… / niks
  • Extra hete kruidnoten a la Wasabi en Sambal
  • Cheetos kruidnoten

0 stemmers

2 likes

Ja ik hoorde dat onder een bepaalde rivier de overheid centrale verwarming heeft verboden. Ze hebben wel van die kleine heaters maar als je in een kantoor in een fabriek zit dan verwarmt het voor geen meter. Ik zat er gelukkig maar 2 dagen en daarna vlogen we weer terug naar Hanghzou waar het wel normale temperatuur was.

Ik ben zo hyped voor Ben & Jerry kruidnoten met Cookie Dough nu?!?!?

13 likes

Betaal ons B&J (in geld en natura) :money_mouth_face:

Tompoes smaak heeft al eens bestaan dacht ik?

5 likes

Zal me niks verbazen net zo standaard geworden als karamelzeezout langzamerhand. :stuck_out_tongue:

1 like