Ik word gepest door mijn vriend en mijn collega’s omdat ik ‘oto’ zeg
Zeg je ook ijskast en puzzel?
Koelkast, auto, maar wel puzzel (al twijfel ik nu wel ineens aan mezelf)!
Ja, hier (Zeeland) ook puuzel, vanielje, medalje (maar geen zeuven). Als ik dialect praat, zeg ik het ook zo. Als ik ABN praat, spreek ik het wel correct uit.
koelkast en puzzel! ijskast is voor oud geld toch?
Lol het gebeurt mij regelmatig dat iemand aan me vraagt “hoe was het gisteren? Was het leuk?” en dat ik dan vraag “wat heb ik ook alweer gedaan gisteren? ……. Oh ja”
Ik zou de meest nutteloze getuige ooit zijn, fingers crossed dat ik nooit bij een ingewikkelde zaak betrokken raak
De witte was
- Ja duh das de was die wit is
- Dat is alle was die je op hoge temperatuur wast
0 stemmers
Trektor.
Omdat iemand een spraakbericht kan luisteren wanneer het uitkomt
Dat klinkt meer als een hoorcollege.
En terecht
Nog een laatste witte was
wat?
M’n moeder noemt alle was die op 60 of 90 graden gaat altijd de witte was en ik kom er dus nu achter dat ik jaren ben voorgelogen door haar
Check mijn titel.
Ik probeer voordat ik het zeg te kiezen (tractor/trekker) en dan komt helaas dit mijn mond uit
Ik heb vrijwel geen was die wit is van kleur, maar noem ondergoed/beddengoed/handdoeken witte was omdat het heet gewassen moet
Haha ja de mijne ook!!
Ivm met werk ben ik er een paar jaar geleden geweest! Vroeger een keertje met school. Ik zou niet zo snel gewoon voor de fun langs de route gaan staan oid.
Een keer met stage, toen keken we vanuit een van de gebouwen aan het Binnenhof (echt geen idee) en toen stond Beatrix aan de overkant bij het Mauritshuis en toen zwaaide ze naar me toen ik zwaaide echt mooi moment