Ik zou meedoen en mijn huis eindelijk lichtroze verven.
Welke Merkel is jouw vibe?
- 2005
- 2006
- 2007
- 2008
- 2009
- 2010
- 2011
- 2012
- 2013
- 2014
- 2015
- 2016
- 2017
- 2018
- 2019
- 2020
- 2021
0 stemmers
Tompoes smaak
Bij tompoes denk ik altijd aan kattenvoer en niet aan een tompouce. Ze lijken al wel bijna op pepernoten.
Ik denk eerder aan deze gast
Beste Tompoes
- Stripkarakter
- Gebakje
- Kattenvoer
- Allemaal even kut
0 stemmers
Ik dacht dat die vroeger ook op de verpakking stond, maar dat weet ik eigenlijk niet zeker. Bij tompoes denk ik in elk geval niet aan iets eetbaars, terwijl het mijn droom is om later als bejaarde wekelijks een tompouce bij de HEMA te gaan eten.
- Tompoes
- Tompouce
- Vanilla slice
- Anders
0 stemmers
Ik vind een beetje kleur in de straat juist leuk. In de stad waar ik woon is er een straat met verschillende gekleurde gevels.
Ik word altijd vrolijk als ik er langsloop.
Ik ben gewoon een dyslectische kakker. Dus het is tompouce en niet tompoes. Net zoals het cadeau is en niet kado
In welk land woon jij?
Als je je muis op de foto houdt zie je de plaatsnaam
Wat is hier dan dyslectisch aan? De algemeen geaccepteerde schrijfwijze is toch ook tompouce en cadeau?
Maar dat is toch gewoon je bovenbeen? Ik snap dit plaatje niet denk ik.
Oh ik zie dat het banana rolls heet?
Dit?
Ik woon in België
De rest van de stad ziet er zo vrolijk en kleurrijk niet uit, enkel dat straatje
Een tompouce noemen wij in het dialect een pelleke of een boekske.
Tompouce is een woord dat je makkelijk verkeerd spelt, maar uit pure koppigheid weiger ik in plaats daarvan tompoes te spellen
Ik heb ja gestemd, maar eigenlijk doet mijn vriend het
Een collega van mij is naar het wylde pad geweest en is eerder naar huis gegaan omdat het zo kut was. Afgekomen op de hype met festival vibes, foodtrucks, allemaal leuke dingen voor de kinderen, maar eenmaal daar bleek het huisje half afgeleefd, was er een geen food truck te bekennen en was het voor de kinderen ook niks aan.
Ook sketchy trouwens: na een volle zomer nauwelijks reviews te vinden. Vind ik raar. De reviews op Google zijn er maar 13, allemaal 5 sterren en maar een enkeling die een tekstje erbij heeft geschreven.
Ik vind het ook echt heel gênant hoe NRC is ingepakt door een speciaal dagje waarop ze precies ALLES wat ze beloven wel hadden op die camping. Alles aan dit artikel schreeuwt dat ze het speciaal zo perfect mogelijk hebben gemaakt, want we hebben de krant uitgenodigd.
Ik wil gewoon een vakantiepark drag queen style. Over de top met optredens in de avond.