Stel je persoonlijke vraag #30

Dat is wel leuker dan de gewoonlijke kinderdisco

1 like

En dan de bonte avond dat ze je ook onder handen nemen.

4 likes

Denk dat een dragqueen festival voor 3 dagen per jaar best een hit zou kunnen zijn.

2 likes

Not sure if serious, maar dat zou toch echt niet oké zijn?

Ik weer niet of het van Ru Pauls programma was of gewoon enkele drag queens die verschillende concertzalen en theaters aandeden in Amerika, Europa etc. Als je dat verbindt met bijv. mode of activisme dan kan je echt wel wat groters succesvol opzetten.

liep een beetje vast op de engelse spelling. :sweat_smile:

in welke van deze nederlandse hoofsteden ben jij geweest?

• Groningen
  • Leeuwarden
  • Assen
  • Zwolle
  • Lelystad
  • Arnhem
  • Haarlem
  • Utrecht
  • Den Haag
  • Maastricht
  • Middelburg
  • Den Bosch
  • Geen een

0 stemmers

Volgende forummeeting in Lelystad? Of all places :smiling_face_with_three_hearts:

1 like

Hoe app jij?

• Elke zin komt in een nieuw appje
  • 1 app van mij is net zo’n boekwerk als de LoTR-trilogie samen
  • Appen? Wat is dat?
  • Ik laat het afhangen van degene met wie ik app

0 stemmers

Ik had pas een discussie hierover met iemand en ik ben wel benieuwd naar wat jullie doen. Ik ken namelijk vrijwel alleen mensen die 1 zin per app doen.

:sweat_smile: Edit: blijkbaar als je een poll aanpast zijn alle stemmen weg. Sorry!

Maakt me echt niet uit, als het maar geen spraakbericht is

60 likes

Het is pas irritant als iemand het geluid van appjes aan heeft staan :stuck_out_tongue:

43 likes

Ik krijg ook eigenlijk echt alleen boekwerken als iemand boos op me is of juist z’n excuus aanbiedt. Dus lange berichten betekenen nooit iets goeds als ik ze krijg.

7 likes

Zo mee eens! Ik HAAT spraakberichten (uitzonderingen daargelaten).

@Koda Haha, je bent niet de enige. Zelf ben ik best een 1 zin apper, maar probeer het wel aan te passen aan degene met wie ik app.

3 likes

Ik knip langere stukken tekst op zodat mensen op een stukje kunnen reageren. Als ik geen specifieke reactie verwacht en vooral ‘zend’ doe ik dat niet. Ligt dus vooral aan de inhoud.

9 likes

Elke alinea in een nieuw appje.

3 likes

Als je een spraakbericht over de app krijgt, voel je dan druk om met een spraakbericht te antwoorden ipv met een gewoon appje?

• Ja die druk voel ik
  • Nee die druk voel ik niet

0 stemmers

Stuur je wel eens een spraakbericht?

• Ja dat doe ik wel eens
  • Ja, maar ik doe dat alleen als antwoord op een spraakberichtje van iemand anders, ik stuur het zelf nooit als eerste
  • Nee, ik stuur nooit spraakberichten

0 stemmers

Ik antwoord nooit met een spraakbericht. Ik had geen idee dat dat dan de implicatie is

1 like

Ik stuur soms spraakberichten omdat ik een hekel aan typen heb. Het maakt me echt niet uit hoe iemand dan antwoord.

4 likes

Ik vraag altijd of ik een spraak kan sturen en zo ja dan doe ik dat wel eens

1 like

Dat is waarschijnlijk ook helemaal niet zo hoor! Maar als ik een spraakberichtje krijg voel ik altijd een soort van druk om ook met een spraakbericht te antwoorden, typen voelt dan zo onpersoonlijk. slaat eigenlijk nergens op maar ja

@Luzarl wat netjes van je

2 likes