Stel je persoonlijke vraag #30

image

2 likes

Ik kan het iedereen aanraden! Ik heb het goedkoopste rek van Ikea gekocht en het is zo handig. Ik heb overzicht van wat ik allemaal nog kan dragen, hiervoor had ik ook de stoel maar dat was echt een berg met donkere niet-identificieerbare kledingstukken waardoor ik ook niet helemaal wist welke kledingstukken dat nou eigenlijk waren

3 likes

Ik ben vandaag ook vrij en vind het ook heerlijk, maar ik zie aan elke dag van de week wel voordelen! Op vrijdag duurt de week wat korter, maandag is het weekend langer, woensdag heb je lekker korte werkweken, donderdag is ook zo’n cadeautje terwijl de meeste mensen nog moeten werken, hoef je alleen nog de vrijdag wat meestal op kantoor toch al een halve vrije dag is (althans, qua sfeer). Alleen dinsdag zou ik het minst vinden!

3 likes

Ik heb ook een rek in de badkamer speciaal voor kleren, maar de eindstand is dat ik alles daar slordig op prop en mijn man het nog steeds op de grond laat liggen. :woman_shrugging:t2:

Ik was altijd donderdag vrij en heb het moeten wisselen naar vrijdag, maar ik vond donderdag fijner. Je hoeft maar 3 dagen te werken, op maandagavond denk je ah nog maar 2 dagen vroeg opstaan en dan weer uitslapen, en dan hoef je nog maar één dag en is het weekend. En vrijdag is een leukere sfeer op werk. En het is rustiger in de stad op donderdag. En dokters zijn vaak te bezoeken. En toen we nog naar kantoor gingen was donderdag een drukke dag in het OV, dus fijn om die te missen.
Nu dus vrijdag vrij en meestal ben ik te lamlendig van de werkweek, het is al druk in de stad, dokters zijn vaak vrij/kliniek dicht. Ik had ook woensdag kunnen hebben, maar die leek mij niet chill, zo midden in de week (en eveneens druk in stad/bij dokters etc).

4 likes

Probeer maandag vrij, super chill lang weekend en rustig id stad

Oh die leek me ook weer vervelend haha, winkels s ochtends dicht en dan heb je dinsdag dat maandaggevoel :stuck_out_tongue: Hoop dat ik later weer naar donderdag kan!

Heb jij dan ook zo’n extra kledingrek voor gedragen kleding of heb je nog een andere oplossing? Ik vind de stoel(en) eigenlijk irritant want ik heb geen overzicht en meestal wordt het een kreukelig hoopje

Ik heb de iets minder volwassen versie hiervan. Ik heb sowieso een (te groot) kledingrek voor een deel van mijn kleding, die hangen op hangers. Alles wat ik al gedragen heb drapeer ik er overheen. Weet alleen niet of dat systeem gaat werken als ik voor een passend kledingrek zou gaan.

25 likes

Hoe kom je aan mijn foto?

3 likes

Dit had ik geschreven kunnen hebben haha! Ben ook van donderdag naar vrijdag gegaan en vond donderdag heerlijk.
Ik denk alleen dat ik het wel bij vrijdag hou als ik ooit zou kunnen wisselen. Vind die vrijdag ook wel heel chill

1 like

Is gelekt dan ben ik bang :pleading_face: wel echt een mood deze kat

2 likes

Ik hang of leg het aan één kant van de kledingkast.

1 like

Deze foto is mijn antwoord op iedereen die appt hoe het nu gaat met de zwangerschap en of ze er al is.

13 likes

Deze toevallig? Want die heb ik ook in een loze hoek hangen voor gedragen kleding en kleding die gestreken moet worden. Heb ‘m extra hoog opgehangen zodat je het eigenlijk niet ziet als ‘ie leeg is en ik dit ook als extra droogrek voor dekbedden en hoeslakens kan gebruiken.

Ik werk 32 uur, maar dan elke dag tot 16.00 uur. Vind dat ook suuuuper chill. Zo is mijn hele leven gewoon relaxed :smiley:

1 like

Ahh ja dat is ook chill! Mijn droom is om als @Crusti_Croc al mijn werk voor 8u in 6u te kunnen doen en standaard vroeg klaar te zijn. Maar helaas ben ik teveel tijd kwijt met ja ,wat eigenlijk

2 likes

Nou dat merk ik nu dus, dat ik die 6 uur veel geconcentreerder werk dan hiervoor. Op dagen waarop ik 8 uur moest werken begon ik standaard met: es even rustig aan doen, want dit wordt een lange dag. En dat heb ik nu niet meer :stuck_out_tongue:

1 like

Ja dat snap ik wel! Gister was ik echt gruwelijk ontevreden over.mijn productiviteit, dus heb tot half 7 op.kantoor gezeten. Geloof niet dat ik echt nog war zinnigs gedaan heb. Of dat ik aan het eind van de dag tot in de avond nog uren aan iets werk wat uiteindelijk de volgende dag in een kwartier klaar is. Soms is.je focus ook gewoon op