Stel je persoonlijke vraag #30

Nee deze! MULIG Kledingrek, wit, 99x46 cm - IKEA

Deze vind ik eigenlijk ook wel leuk, voor als je iets compacters wil GRUNDTAL Dressboy, roestvrij staal - IKEA

1 like

Vreemde mensen die kneiter dronken zijn om de mond kussen heb ik geen problemen mee.
Maar ouders en kinderen gaan me te ver

39 likes

• :star_struck:
  • :nauseated_face:

0 stemmers

image

13 likes

M’n moeder probeert het altijd op m’n verjaardag. Staat ze al helemaal getuit.

Ga weg, oude gek.

Maar nee ik zou dat echt nooit bij familie doen, met je dNa moet geen dNa delen.

9 likes

We keken een keer deze

En sindsdien heb ik heel lang
Rise and Grind :fire: :100: :point_up_2:t3:
als wekker gehad

Maar als mensen er serieus in geloven vind ik dat altijd een beetje Yikes.

5 likes

Ik heb mn apps ook zo. Maar dan niet met i am amazing shit.
Maar gewoon “Spelletjes " " foto apps” enzo

Maar dat is nog normaal

Voor mij niet tho want ben de meest chaotische persoon ooit

3 likes

Ik ga echt heeeelemaal stuk om deze video hahaha bedankt :joy:

1 like

Ik werk de ene week 5 dagen en de andere week 3. Vind dat ook zo chill want na een week vann5 voelt het net alsof ik vakantie heb haha. Ben standaard maandag en woensdag vrij en dan om het weekend!

1 like

Die over Girl Defied is nog beter

6 likes

Mister Struggle

1 like

Mijn vader wel en mijn moeder niet.
En neefjes nichtjes wil ik niet verplichten. Vond het vroeger als kind belachelijk dat ik iedereen maar ren kus moet geven.

Ik vraag een knuffel of een high five, als ze het niet willen ook helemaal prima.

1 like

Heb je weleens afgeveegd op een openbaar toilet met een bonnetje of mondkapje of ander prulletje uit je tas omdat er geen wc papier meer was?

• Nee is me nooit overkomen want ik check altijd of er papier is
  • Nee ik veeg dan niet af ik drup gewoon uit
  • Ja

0 stemmers

ik werk di-wo-do-za en ben dus zowel maandag als vrijdag vrij, maar vind het heel jammer dat er op maandag zo weinig open is (kleinere ondernemingen). vrijdag ben ik nog volledig in de werkmodus en in mijn hoofd alvast de zaterdag aan het voorbereiden. het leek fijn maar in de praktijk toch niet zo. enige voordeel is dat ik na donderdag alleen nog ff 1 losse dag hoef te werken en dan “alweer” weekend heb

vroeger had ik een kantoorbaan met minder verantwoordelijkheden en toen was de woensdag vrij echt heaven, ik was nooit moe van een werkweek!

Prima als mensen het wel met familie leden onderling doen, maar ik ging altijd helemaal slecht als ik mijn nichtje gedag wilde zeggen en ik de mond van een 3 jarige moest ontwijken omdat zij gewend was dat een kus altijd op de mond was.
Sowieso vraag ik aan kinderen altijd wil je een boks, high five, knuffel of zwaaien?

3 likes

Ik vraag daarom altijd aan mijn neefje (2 jaar, kind van mijn zus) of ik een kus mag. Hij is sassy genoeg om ervoor te kiezen het niet te doen :rofl: Sinds kort geeft hij wel knuffels dus ik heb liever zo’n klein peuterlijfje om me heen geklemd dan een natte kus met mond open :woozy_face:

4 likes

Ik check het niet altijd maar heb wel altijd papieren zakdoekjes mee die ik dan kan gebruiken als het wc papier op is

7 likes

Never forget dat m’n PDS opspeelde tijdens een treinreis en ik met heftige diarree naar die gore trein-wc rende en er toen tijdens de poepexplosie achter kwam dat er geen wc-papier was. Nog nooit zo blij geweest met m’n excessieve verzameling bonnetjes :sob:

12 likes

Bedankt hiervoor, ik heb vannacht tot half 4 cringevideo’s gekeken.
Rise and grind everybody :100:

2 likes