Stel je persoonlijke vraag #31

Continuing the discussion from Stel je persoonlijke vraag #30 - #5147 door MadameMignon.

Previous discussions:

Ken jij de videoclip van Ich Will van Rammstein?

  • Ja, maar pas redelijk recent
  • Ja, als kind/jongere
  • Nee

0 stemmers

Vond je de clip eng?

  • Ja, als kind/jongere
  • Ja, nu nog
  • Nee
  • Ik heb m nooit gezien dus

0 stemmers

Ik was als kind helemaal gefascineerd door deze clip, vond het eng (dat ie met die dode vrouw danst en de bom) maar ook enorm intrigerend.

2 likes

Over videoclips gesproken, er was ooit een videoclip over een eh hoe noem ik het, foetus? En ik was nog piepjong maar het staat zo in mn geheugen gegrift. Ik vond het niet eng maar zo apart, heeft iemand enig idee welk nummer ik bedoel? Je zag dan zegmaar die baby vanuit de buik vd moeder met navelstreng enzo en wtf.

7a01f2fc890a26ff0f73153b04d87dc00289b463_2_464x500
Is dit herkenbaar voor jou?

  • Nee nvt
  • Ja
  • Nee ik wijs mensen altijd precies de goede kant op

0 stemmers

Ik ben meer van: you see that thing over there? Yeah eh you need to walk to that building and eh, ask someone else again!

1 like

Nee want ik zeg altijd dat ik geen idee heb.

En dat is ook zo. Kan de weg nog niet eens vinden in de stad waar ik al mijn hele leven woon.

5 likes

Deze?

5 likes

Omg ja!!

2 likes

Ik was toen die clip uit kwam al volwassen dus heb hem vaak genoeg gezien. :older_woman: Intrigerend inderdaad.
De clip van Sonne vond ik ook mooi.

2 likes

Dat hele links, rechts gedoe maakt mij echt panisch daarom doe ik het zelf bijna nooit meer. Ik heb liever een gebouw, boom, whatever dan links, recht, 500 meter, draaien, bladibla eeen ik ben het vergeten.

3 likes

Heeft iemand wel eens de weg aan je uitgelegd als je daarom vroeg, je uitleg kreeg, je begreep er vervolgens alsnog geen ene zak van maar bedankte vriendelijk en zei dat het wel ging lukken?

  • Nee is mij nooit overkomen ik ben bijzonder
  • Ja is me vaak overkomen
  • Het is me wel eens overkomen

0 stemmers

1 like

Vind jij Disney+ het geld waard?

  • Ja
  • Nee
  • Alleen als je het bedrag kunt delen met anderen

0 stemmers

Ik wil vooral dat Rutte met pensioen gaat. Maar die sterft in het harnas

3 likes

Ik zou best nieuwe verkiezingen willen, maar ik weet ook dat het onder de streep geen hol uit gaat maken gezien de peilingen.
Waste of time.

15 likes

Met nieuwe verkiezingen duurt het toch alleen maar langer :clown_face:

4 likes

Ben wel benieuwd wat de uitslag zou zijn en hoe bijvoorbeeld Omtzigt zou scoren. Maar zal je net zien dat Mark er nog even wat extra zetels bij krijgt.

2 likes

Denk dat de uitslag met nieuwe verkiezingen alleen maar nĂłg kutter zou zijn, dus meh :grimacing: Maar ze mogen wel opschieten met de formatie, ja.

1 like
  • Friet
  • Patat

0 stemmers

Welke snack bestel je erbij?

  • Frikandel
  • Kroket
  • KaassoufflĂ©
  • Kipnuggets
  • Bitterballen
  • Hamburger
  • Sate
  • Bamischijf
  • Nasischijf
  • Iets anders, en dat ga ik je nu vertellen…

0 stemmers

En welke saus?

  • Mayonaise
  • Ketchup
  • Curry
  • Appelmoes
  • SatĂ©saus
  • Anders namelijk…

0 stemmers

2 likes

Ligt eraan of die Partij van de Groene Linkse Arbeid er dan al is.

19 likes

Heb toevallig net besteld haha, maar ik heb naast kipnuggets ook een pikanto besteld.

Een viandel speciaal, volgens mij had @Karl_Lagerfeld dat een keer gezegd hier en sindsdien bestel ik het standaard.

3 likes