Stel je persoonlijke vraag #30

Het antwoord ‘nee’ is geen optie? :sweat_smile:

4 likes

Die eerste vraag vind ik echt heftig confronterend :disappointed:

2 likes

Je wordt uitgenodigd voor een trouw (kerk + dansfeest 's avonds). Je hebt deze persoon al > 2 jaar niet gezien en hebt nooit 1 op 1 contact via whatsapp ofzo. Je bent eigenlijk uitgenodigd omdat je samen met nog een paar andere mensen vroeger in een soort vriendengroepje zat van de middelbare school. Dit groepje spreekt ook nooit meer af en sommigen van deze mensen heb je al 2 jaar niet meer gezien.

Ga je naar de trouw?

• Ja, ik ga
  • Neen, ik ga niet
  • Anders, hangt er vanaf…

0 stemmers

1 like

Ik zou het wel heel fascinerend vinden dat je voor die ander blijkbaar nog steeds zó belangrijk bent dat diegene jou wel uitnodigt. Dus zou ik kijken welk gevoel dit bij mij oproept en op basis daarvan kijken of ik zou gaan. Als ik blij ben dat ik diegene nooit meer zie, zou ik niet gaan, als het me wel oke lijkt wel.

4 likes

Nee ten eerste vind ik bruiloften saai. Ten tweede heb ik geen behoefte om iemand te zijn die word uitgenodigd omdat de trouwerds zoveel mogelijk mensen willen.

9 likes

Ze heeft gewoon iedereen uitgenodigd uit dat vriendengroepje. Iemand anders uit deze groep zie ik nog regelmatig en ze had zijn uitnodiging bij mij in de brievenbus gedaan zodat ik die aan hem kon geven (postzegel uitsparen :upside_down_face: )

Het is meer zoals @Soy.peor zegt denk ik. Zo veel mogelijk mensen op de trouw + geld krijgen.

1 like

Nope.
Als je al twee jaar lang geen normaal contact met me kan opnemen, ga ik ook niet schijnheilig lopen doen op een trouwfeest.

Ben mijn eigen trouwerij aan het plannen en nodig sommige familieleden ook niet uit.
Ik zie je niet sinds ik verhuisd ben, dus ajuus, hoef ik je er ook niet bij te hebben.
Maar wellicht ben ik daar wat hard in

4 likes

Oke, nou als dat het gevoel is dat je over jullie ‘relatie’ hebt zou ik lekker niet gaan :smiley:

5 likes

Welke van de volgende bekende complottheorieën vind jij het meest waarschijnlijk om waar te zijn?

• Het Roswell Incident (UFO geland op aarde)
  • Paul McCartney is dood en vervangen door iemand anders
  • Maanlanding is niet echt, maar in scene gezet
  • De aarde is niet rond, maar plat
  • Global Warming is een hoax
  • Nieuwe Wereldorde bestaat echt
  • 9/11 was een vooropgezet plan
  • QAnon is echt en coming for us
  • Corona is een hoax
  • Vaccins zijn een manier om ons onder de duim te krijgen

0 stemmers

Nu al zin om te zien waar Bergamot op gaat stemmen :dizzy:

4 likes

Dat geld krijgen vind ik altijd zo een loze reden, het geld wat ik op mijn bruiloft kreeg was echt nog geen fractie van de totale kosten van die 2 gasten.

Maar ik zou idd gewoon niet gaan als je er geen behoefte aan hebt.

8 likes

Ik start met een nieuwe baan en ben aan het kijken wat ik ga doen met vervoer. Ik krijg per maand ongeveer 70 euro reiskostenvergoeding (dit staat vast), mijn werk is 13km verderop en ik heb geen rijbewijs. Met een normale fiets is het ongeveer 45 min fietsen en met het ov is het ongeveer een uur. Ik ga er voor 6 maanden werken (dus herfst/winter weer).

• Elektrische fiets huren (dit kost 75 euro per maand)
  • Eigen normale fiets gebruiken en met shitweer het ov gebruiken
  • Altijd met het ov gaan (dit kost ongeveer 150 euro per maand)
  • Anders, namelijk …

0 stemmers

Moet je elke dag naar kantoor of werk je ook thuis? Zou voor mij ook uitmaken. Ik fiets nu 9 km naar kantoor en dat vind ik oke voor 1-2 dagen per week maar elke dag 13km op een normale fiets zou ik teveel vinden. Kom nu al zo takkebezweet aan altijd. En in de winter is dat al helemaal kut.

Ik ga elke dag op kantoor moeten werken, misschien sporadisch dat ik een keer een dag thuis kan werken. Ja ik ga ook een nieuw regenpak moeten aanschaffen denk ik want met mijn huidige regenjas zweet ik al zodra ik het aanheb.

Bezit jij een vitrinekast?

• Ja
  • Nee
  • Nee maar wil ik wel

0 stemmers

Maar wel zoiets

11 likes

Ah dit vind ik wel leuk

Wij willen deze:
image

https://www.fonq.nl/product/woood-exclusive-swing-schuifdeur-kast/561903/

Valt dat nog onder vitrine kasten haha?

2 likes

Nee ik vind een vitrinekast eentje met alleen maar glas en glazen verdiepingen zeg maar.

2 likes

Niet meer, wel een vitrinekist.

Nog niet, maar ik hoop ooit de oude medicijnkasten van mijn pa te erven.

3 likes