Jaa het mondkapje heb ik een aantal keer gebruikt, ook wel eens een lege wc-rol. Wel altijd dat ik wist dat dit van mezelf was. Anders ja dan lekt het Maar? Ik heb veel ervaring met piemels geloof ik maar ik snap er ook geen zak van. Dus ze plassen, en hup weer in de broek. Hoe gaat dat? Eng gewoon.
Dat gaat vaak gepaard met een urinevlek in hun onderbroek
Grosss
Dus is dat de reden dat mannen elke dag een schone onderbroek aan moeten?
Want ik vroeg me altijd al af, bij de meeste vrouwen moet dat gewoon elke dag want afscheiding,
maar wat hebben mannen… een zweetlul ofzo?
Ja joh die ballen gaan plakken en die naad ook het is één grote smeerboel
Pis, zweet, stront, voorvocht
Gatttttverdamme. Eeewl. Ik heb al meerdere keren te horen gekregen dat ik neigde naar smetvrees als het om persoonlijk hygiene gaat. Maar ik vind zoiets ook echt nasty. Maar dat is toch ook heel onprettig lijkt me voor die lul zelf.
Je weet het wel te verkopen
Hahahaha ja denk dat die lul dat vreselijk vindt
Zo he. Kreeg er meteen honger van
Haha gatverdamme ik moet kokhalzen. Een lul is een lul dus die doet toch wel wat ie wil.
Hoeveel mannen zouden het niet afdoen? Ik weet niet meer wat ex’en destijds deden. Maar ik vind een papiertje er langs halen wel zo normaal.
Als je gaat verhuizen of kamer opnieuw gaat inrichten, meet je dan alles op en maak je een soort model op papier?
- Ja
- Nee, je bent gek
- Nee, maar best handig
0 stemmers
Buurvrouw gaat naar bejaardenhuis dus wij hebben net dr meubels opgemeten en dit gedaan. Maar liet t zien aan een vriendin en die vond t gek. Maar ik weet echt niet anders
Aangezien de zomer(school)vakantie ten einde loopt: wat zie jij als ‘begin’ van een nieuw jaar?
- Duh, 1 januari. Wisseling van jaartal dus nieuwe ronde nieuwe kansen
- Na de zomervakantie/september want komkommertijd is over en het ‘normale’ leven zonder bv. zomerstops en zomerroosters begint dan weer
0 stemmers
Allebei
Twee keer kans in een jaar om het beter te doen. Wel slim!
B12 is een vitamine die alleen wordt gemaakt door bacteriën. Deze kun je vinden in bijv mest en ongezuiverd water. Dieren hebben daardoor B12 omdat ze rondlopen in de mest en bagger en daarbij krijgen ze inderdaad ook vaak supplementen.
Planten kunnen ook B12 mee dragen maar omdat we nu hygiënischer zijn dan vroeger wordt alles gewassen en ontsmet waardoor we dat niet meer op deze manier binnen krijgen.
Het dier maakt de bacteriën dus niet zelf aan maar krijgt die binnen door de omgeving. Ook is B12 uit vlees vaak moeilijker op te nemen voor ons lichaam. Je kan B12 uit supplementen halen of uit producten waar het aan toegevoegd is zoals plantaardige melk.
Ook heeft trouwens een groot deel van de bevolking B12 tekort, waaronder vlees eters.
Duidelijk! Thanks
Ik dacht altijd dat je niet zo snel een b12-tekort had, dat vooral mensen die helemaal geen dierlijke producten eten dat hebben. Maar dat klopt dus niet?
Het klopt wel dat het regelmatig voorkomt bij mensen die geen dierlijke producten eten maar het komt ook voor bij de algemene bevolking. B12 uit eten wordt door sommige mensen niet opgenomen door hun lichaam waardoor ze B12 tekort hebben. B12 uit supplementen heeft een andere vorm dan de B12 uit eten en dat wordt door je lichaam wel opgenomen.