Stel je persoonlijke vraag #30

Nee denk dat gewicht niet per se een factor is, mn beste vriendin is ook dik en die kan echt supergoed in de hitte.

Ik weet niet soms zie ik mensen en dan weet ik gewoon dat zij er niet tegen kunnen, misschien wel op ethniciteit dan want sommige mensen hebben heel veel rood in hun huid en dan denk ik al van die zal wel helemaal knalkop hebben en van die bitjes enzo. Ik denk bv dat Willem Alexander echt niet tegen hitte kan, dat straalt hij uit.

Ik las ooit ergens dat je eisprong voelde als een kleine plop. Bij mij is het letterlijk door mijn knieƫn zakken van de pijn en twee seconden later is alles weer prima. Was stukken minder toen ik aan de pil was maar is nou best moeilijk te negeren, helaas

Mwah, mijn familie is echt heel donker, wonen in een warm land en kunnen helemaal niet tegen de hitte. Want ze zitten altijd in de schaduw of binnen met airco. Alleen de toeristen wagen zich in de middag buiten in de zon. Mijn witte tatta vader is echt een stuk beter bestand tegen de zon dan mijn moeder die behoorlijk donker is.

6 likes

Ja das ook weer waar

Ik denk het denk ik vooral bij witte mensen die duidelijk vocht vasthouden en rode huid inschat.

1 like

Misschien is het ook wel vooral een mindset ding?

1 like

Bizar dat een eicel zoveel teweeg kan brengen! Bij mij was het een korte kramp en toen was het ook klaar. Als je aan de pil zit heb je (als het goed) geen eisprong, dus ik denk dat je er daarom minder last van had.

1 like

ik heb nog nooit ergens zo snel ja op geklikt

Het lijkt me best leuk om in een volkswijk te wonen. Ben benieuwd of ik dan wordt opgenomen door de omgeving of totaal niet. Alleen heb ik een grote hekel aan extreem versierde wijken met oranjeprullaria.

2 likes

Ik heb ook wel eens ā€˜sabbatical’ gebruikt om te verbloemen dat er veel meer aan de hand was. Als ik open kaart had gespeeld, had ik zeker een bepaalde baan niet gehad. Ook omdat de directeur later zich nogal flauw uitte over burn-outs en vrouwenzaken. Ik heb er ook maar 3 maanden gewerkt. :smirk:

2 likes

Mwah dat denk ik niet. Je kan niet echt visualiseren dat je niet zweet, geen vocht vasthoudt of niet verbrandt in de zon lol

9 likes

Jawel joh, gewoon manifesteren LOA en alles

1 like

Dat bedoelde ik niet maar nu staat het er al zo jašŸ˜… ik zat met te denken aan dat je van die mensen hebt die wel zweten etc maar er geen last van hebben van de hele hitte omdat ze weet ik het een relaxt persoon zijn, zich niet zo druk maken in het algemeen en dat dan ook nu toe kunnen passen. Dat bedoelde ik

Vind je Japans een mooie taal?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

M’n partner krijgt de laatste tijd vaak Japanse series en ik vind het echt lelluk. :sob: Vooral als het zo op de achtergrond op staat en je zelf niet mee kijkt. Veel klanken achterin de keel en zo’n soort hijgende H. Nee danku.

En welke van de top 10 meest gesproken talen vind je mooi klinken? Als je niet weet hoe een taal klinkt, niet stemmen zou ik zeggen. Duizend comments met ā€˜die taal ken ik niet!!1!1!’ hoeven niet per se.

• Japans
  • Punjabi
  • Mandarijn
  • Spaans
  • Engels
  • Hindi
  • Arabisch
  • Bengaals
  • Portugees
  • Russisch

0 stemmers

Als ik je een tip mag geven, als je een heel seizoen bij een husky farm wilt werken dan zijn er genoeg opties waarbij je dat betaald kunt doen. Workaway is natuurlijk super leuk, maar ik weet dat veel husky farms altijd wel op zoek zijn naar medewerkers. Ik zou het zelf echt niet aankunnen, ik werd na 5 minuten al gek van het geblaf en de stank :joy:

1 like

Ik kijk nu inocente op Netflix en vind het toch zo lelijk he. Alsof ze constant struikelen over hun woorden en er rare klanken uit hun mond komen. Zijn vaak wel knappe mannen, dat dan weer wel.

1 like

Ik vind Hindi dus heel afleidend omdat het voor mij klinkt alsof iemand bubbels maakt terwijl diegene praat. Weet niet of iemand het herkent, maar het doet me altijd denken aan bubbels in een vijver of als iemand die een scheet laat in bad.

Het is niet lelijk, maar het is zo anders dan veel andere talen die ik hoor dat ik het geluid niet kan negeren, het blend voor mij nooit met de achtergond zeg maar.

2 likes

Hahaha kon ik maar relaxen met mn zweetreet 🄲

1 like

Oké ik ben geïntrigeerd, nu ga ik het opzoeken!

Edit; ja, ik hoor wat je bedoelt met dat bubbelende. Ik vind het wel mooi! Echt heel andere klanken ja. De scheet onder water hoor ik er dan weer niet echt in haha, maar misschien is dat wel dialect ofzo. :sweat_smile:

1 like

Heb jij ook, dat wanneer je s’avonds je make-up eraf haalt dat je jezelf zonder make-up een stuk mooier vindt dan wanneer je de dag gewoon zonder make-up begint? Ik weet niet, voor mijn gevoel ziet dat er een stuk anders uit ofzo.

• Ja herkenbaar
  • Idk is me nooit opgevallen
  • Nee sowieso niet gewoon
  • Ik draag nooit (zoveel) make-up

0 stemmers

3 likes

Komt dat ook niet doordat je er dan nog relatief fris bij staat itt de ochtend waarop je nauwelijks je ogen open krijgt/wallen hebt/whatever.

1 like